İlk önce bu yazıyı okumanızı istiyorum ( lütfen) Kitabı okuyan çoğu kişi böyle bitemez dedi. Ben de size son bir final yazmak istedim. Aslında final 64. bölüm idi. Ama sizi kırmak istemediğim için bu bölümü yazıyorum.
------------------------
Yazardan...
Yağız bu sona razı değildi. Böyle bitmemeliydi onların aşkı. Çocukları annesiz ne yapardı. Peki o, Dolunaysız ne yapardı.
Kendisine geldi ve Dolunayı kucağına aldığı gibi çıkışa koşmaya başladı.
Arda da arkasından koşuyordu. Hemen arabanın arka koltuğuna yatırdı karısını. Hemen şoför koltuğuna oturup arabayı çalıştırdığı gibi son sürat hastaneye koyuldu. Kimseyi beklemedi.
"Böyle bitemez dolunay. Sen yaşayacaksın!" hem dualar ediyor hem de telefonundan hastanenin yoluna bakıyordu.
Şükürler olsun ki karşılarına bir hastane çıktı. Hemen arabayı önünde durdurdu. Arabadan inip karısını kucağına aldı.
"Doktor, Yardım edin!" ağlayarak bağırıyordu. Kollarında her şeyi vardı, o da kayıp gitmek üzereydi.
Hemen bir kaç hemşire başına gelmiş Dolunayı sedyeye yatırmışlardı. "Ne oldu böyle?" doktorun sorusu ile Yağız cevap verdi.
"Vuruldu. Yalvarırım onu bana ver doktor. Yaşat onu. İstediğini veririm sana, yeter ki yaşat onu." Doktor kafasını salladı ve ameliyat haneye girdi peşlerinden . Yağız arkalarından koşsa bile onu durdurdular. İçeri almadılar.
Duvara yaslanıp yere çöktü. Ameliyathanenin önünde bağıra bağıra ağlıyordu. Hiç bir şey umurunda değildi. O yaşasın yeterdi onun için.
Saatler birbirini kovalıyordu ama içeriden kimse çıkmıyordu.
************
Yağızın Dolunayı alıp gitmesi ile Ardalar da peşine takıldı. Derek'i soracak olursanız . Garsonlardan biri ambulansı çağırdı. Ambulans geldiğinde Derek çoktan hayatını kaybetmişti. Ailesine haber verilmiş o ise morga kaldırılmıştı. İnsanların hayatı ile oynarken kendi hayatı ellerinden kayıp gitmişti.
Çocukları babasız ailesi onsuz kalmıştı.Neyse...
Dolunay saatlerce ameliyathaneden çıkmamış hiç bir bilgi alınamamıştı ondan. Bütün aile onu bekliyordu. Ondan gelecek iyi bir haberi. Annesi, babası perişanlardı. Bir evlatlarını kaybetmişlerdi. Tek evlatları de ellerinden kayıp gidemezdi.
**************
8 saat ameliyatın ardından Doktor çıktı. Yağız hemen ayağı kalkıp doktorun yanına gitti.
"Dolunay..." dediğinde doktor derin bir nefes aldı. "Hayati tehlikesi devam ediyor. Size şu anlık iyi bir haber veremeyeceğim. Ama şu kadarını söylemeliyim. Kendinizi hazırlayın. Göğsüne gelen kurşun çok kritik yerlerdeydi. İki kurşunu da çıkardık. Zamanla yapacağımız tedavilere karar vereceğiz." doktor konuşup gitmişti. Ameliyathanenin önündekiler ise bitmişti.
Herkesin aklında olan o soru 'Dolunay uyanacak mı ?' Her şeyi zaman belirleyecekti.
*/*///*//*/**/*/*//
3 ay sonra...
1,5 ay boyunca hastane de kalmış sonra evine gelmişti Dolunay. Şükürler olsun ki Allah onu çocuklarına bağışlamıştı. Ama o Derek denilen adam yüzünden bir daha çocuk sahibi olamayacaktı. Derek onun elinden anneliğini almıştı.
Son zamanlarda da tedavi görüyordu. Hastane ye sıkça gidiyordu. Ve çocukları ile ilgileniyordu. Yağız , Dolunayını kaybetmemişti. Aslında onun yaşaması biraz da onun sayesinde. Geç kalsalardı. Ya da ambulansı bekleselerdi hayatını kaybedebilirdi.
Ama Yağızın aşkı sayesinde hayattaydı. Bundan sonraki hayatını Yağıza daha bir aşık olarak devam edecekti.
**********
27 Yıl sonra ....
Uzun yıllar boyunca aşkları hiç eksilmedi. 27 yıllık evliydiler ve çok ta mutluydular. Masal babası gibi Doktor olmuş ve iyi bir hastane de göreve başlamıştı. Meriç ise hem babasının hem de Yağızın işlerinin başına geçmişti.
Furkan'ı soracak olursanız Türk Hava kuvvetlerinde Yüzbaşılıktan Binbaşılığa terfi etmişti. Özel hayatlarını soracak olursanız Furkan ile Meriç evli ve ikisinin de minik bebekleri var. Furkan'ın güzeller güzeli bir kızı var. Meriç'in ise ikiz oğulları. Evet onun da ikizleri oldu kendisi gibi.
Masalı soracak olursanız. Tatil günlerinde ülkeleri gezmek ile meşgul .
İşte onların hayatları o günden sonra değişti. Sizler de hayatınızdan size zarar veren insanları çıkartın. Biliyorum bu çok zor olacak. Çok seviyorken ondan vazgeçmek...
Siz çok değerlisiniz. Ve hep de değerli kalacaksınız. Bırakın size zarar veren, sizi yıpratan insanları. Size değer verenlere şans vermeye çalışın.
****************************************
___MUTLU SON___
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk
Teen Fiction"Kapak Tasarımı: acelyacavdarr" Biz insanlar aşk denen lanet şeye tutuluruz. Bazılarımız karşılıklı olarak sever. Bazılarımız ise imkansız aşka tutulur. Ben Dolunay Sönmez. Benim hikayemi bu kitapta okuyacaksınız . Umarım beğeneceğiniz bir hikaye...