Dereği ittim ve tokat attım.
"Bana sakın bir daha dokunma zaten seninle evleneceğim yetmiyormuş gibi beni öpme cesareti veya kimden izin aldın.?!" Diye bağırdım."Kendin söyledin evleneceğiz ! Seni sadece öpeceğim sadece öpeceğim ! Merak etme sen istemedikçe sana dokunmayacağım. Ama bir bebegimiz olacak!" Dedi.
"Asla bebek olmayacak asla dokunamayacaksin bana." Diye bağırdım.
Sırıttı. "Kim demiş dokunacağımı? Kimse. tıp bayağı ilerledi sevgilim. Tüp bebek yöntemi var değil mi? " Dedi.
"Yağız benden nefret etsin diye yapıyorsun bunları!" Dedim tıslayarak.
"Olabilir ama baba da olmak isterim." Dedi.
Ayağı kalktım. Çünkü boyle daha rahat bağırabiliyordum."Bir kere ya bir kere. Ne istediğimi sordun mu ? Dolunay benim ile gelmek ister misin? Evlenmek ister misin? ANNE olmak ister misin? Diye sordun mu ? Ben cevaplıyım . Koca bir HAYIR!" Diye bağırdım.
"Sorsam gelecekmiydin sanki ha ? Hayır . Evlenmek isteyecekmiydin ?Hayır. ANNE olmak isteyecekmiydin ?HAYIR." Diye bağırdı o da.
"Belki bir ihtimal sana evet derdim derek bir ihtimal!" Dedim.
"Ama o ihtimalin sonucu bile Hayır. Dolunay neden anlamak istemiyorsun? Seni sevdiğim için yanıma aldım gerçi senin tabirin ile kaçırdım. Neyse. Akşama çok sevdiğin arkadaşın gelecek . Birşeyler yaptırmak istersen aşçıdan iste." Dedi ve saçlarımdan öptü.
"Yeter ki gelsin. " dedim.
"Yarın akşam saat 18:00 da düğün başlayacak. Gelinliğini getireceğim sabah." Dedi ve çıktı gitti.
.........
Elanın gelmesine yarım saat var ama ben onu çok özledim. 😢
.......Ela'dan devam....
Parka doğru ilerledim arda da beni takip ediyordu. Parkın orada durdum ve beklemeye başladım.
10 dakika sonra parkın önünde bir araba durdu .
Arabadan 21-22 yaşlarında bir adam çıktı.
"Ela sensin sanırım?" Dedi.
"Evet de sen kimsin ?" Dedim.
"Derek ağabey gönderdi. " Dedi.
"Meymenetsiz ağabeyin gönderdi demek. Tamam geleceğim ama nereye ?" Diye sordum.Nereye gideceğimi öğrenirsem eğer arda'ların bizi bulması daha kolay olur.
"Çok akıllısınız küçük hanım. " Dedi adam ve arabanın on kapısını açtı."Bin . Nereye gideceğimizi gidince ogrenirsin " Dedi. Elimdeki bavulu aldı ve bagaja koydu .
Sürücü koltuğuna oturdu ve arabayı sürmeye başladı. Havalimanına geldiğimizde direk uçağa doğru yürüdük.
"Beraber gideceğiz küçük hanım. " Dedi.
"Küçük hanım derken ? Aramızda kaç yaş olabilir ki ? " dedim sinir ve alaylı çıkan sesimle.
"Ben 21 yaşındayım sen ise 18 olmalısın. " Dedi.
"Evet. " dedim. Elini uzattı ve " Bu arada ben Baran. " Dedi.
Elini sıktım ve "biliyorsun ama Ela." Dedim.
"Ağabey demek yengeyi kaçırdı ha?" Dedi .
"Maalesef ki evet." Dedim.
"Ama ağabey yengeyi çok seviyor küçük hanım o yüzden kaçırmıştır. " Dedi.
"Sen nereden bileceksin ki ?" Diye sordum sinirle.
"Bilirim ben ." Dedi ve sırıttı.
"Sen neden geliyorsun ki ?" Dedim .
"Düğüne davet edildik küçük hanım. " Dedi.
"Edil-DİK derken?" Dedim dik i bastırarak.
"Haberin yok mu ?" Dedi. "Neyden adam akıllı anlat şunu ukala?" Dedim.
"Ağabey ve yenge ." Dedi ve duraksadı."Evleniyorlar. " Dedi.
"Ne!?"
...Dolunaydan ....
Kapı çaldı hemen koşarak kapıya gidip açtım ve karşımda ela'yı görünce ağlamaya başladım. Hemen birbirimize sarıldık."Seni çok özledim Ela!" Dedim çatallaşmış sesimle.
"Ben de kızım ben de." Dedi ve daha da sıkı sarıldı.
"Merak etme seni buradan kurtarmaya çalışacağım. " Dedi."Hanımlar içeride sarılın isterseniz. " Dedi derek arkadan. Ela benden ayrıldı ve Dereğin üzerine yürüdü.
"Herşey senin yüzünden . Herkesi perişan ettin . " diye bağırdı. Ve devam etti. "Neyin inadı bu. Birde evlenecekmişsin ZORLA!. " Dedi.
"Aşkın inadı bu ." Dedi derek.
"Neyse tartışmak istemiyorum daha yeni bir tartışmadan çıktım. " Dedi bana bakarak."Benim odama çıkalım. " dedim ve Ela'yı odama doğru sürükledim. Odama girdiğimizde doya doya birbirimize sarıldık.
Yatağa oturduk ve konuşmaya başladık.
"O nasıl? " diye sordum .
"Maaf oldu sen gittikten sonra . Arda,onu sorsan altına bakilmadik taş bırakmadı. Annen ise..." Dedi."Annem ? Birşey mi oldu ?". Dedim endişeyle.
"Nermin Teyze iyi merak etme . Ama kadın yıkıldı. Biricik evladım diye sayıklıyordu ." Dedi.
"Herşey için herkesten özür dilerim ben de böyle olsun istemezdim. Ben de isterim baba evinden telli duvaklı gelin olmayı hem de sevdiğim adam ile evlenmeyi . Ondan çocuk sahibi olmayı çok isterdim." Dedim.
"Çocuk? O nerden çıktı? " diye sordu ela.
"Beyefendi çocuk istiyor. " dedim .
"Ne? Olmaz Dolunay. " Dedi sinirle.
" Ben de dedim olmaz diye ama dokunmayacağını söyledi. " dedim.
"O zaman nasıl bebek olac...." sözünü kestim .
"Tüp bebek." Dedim .
"Yaptıklarının hepsi yağız senden vazgeçsin diye yapıyor. Sadece ona kal diye." Dedi.
Kafa sallayarak onayladım onu.
"Evet ama Ela sadece evlilikten haberleri olacak. Çocuktan da olacak ama tüp bebek olduğunu sen ve annem bileceksiniz sadece ." Dedim.
"Ama yağız.." Dedi."böyle olması gerekli. Ne de olsa Dereğin çocukları olacak. " dedim tiksinerek.
"Ben hiç böyle hayal etmemiştim Dolunay. Büyüyeceğiz mesleğimizi elimize alacağız ve ondan sonra evleneceğiz diyorduk. Çocuklarımız da olacak diyorduk." Dedi ağlayarak.
"Demek ki böyle olması gerekirmiş kardeşim." Dedim fısıldayarak .Ayağa kalktı ve "hayır izin vermem veremem kalk kaçacağız. " Dedi. Aşağı doğru baktı benim odamın camı ormana doğru bakan taraftaydı. Biraz yakınında ise de ağaç vardı.
"Buradan kaçacağız. " Dedi ağacı göstererek. "Yanında para var arda verdi kaçarız diye." Dedi.
"Önce sen in sonra ben." Dedi. Kafa salladım ve pencereden sarktım. Odamın kapısı açıldı .
"Dolunay nerede?" Dedi derek. Eyvah.
"Lavaboya girdi." Dedi ela düz bir ses ile.
"Tamam yarın erkenden kalkacağız haberiniz olsun." Dedi derek."Tamam." Dedi ela da. Odanın kapısı kapandı ve ela bana döndü. "Çabuk ol." Dedi.
"Tamam olmaya çalışıyorum." Dedim ve ağaçtan inmeye başladım.Tam ineceğim derken arkadan iki el belime dolandı ve beni kendine çekti.
Ela da yukarıdan iniyordu. Bana sarılan kişiye baktığımda derekten başkası değildi.
Ağzımı kapattı bağırmayım diye. Ela da indi . Baran denen adam da ağaca yaslanmış "nereye küçük hanım. " diyordu."Se..sen .." diye kekeledi ela.
Sonra bana döndü ve Dereğin olduğunu görünce gözü fal taşı gibi açıldı."Anlamayacağımı mı sanıyordun?" Dedi derek ela ya.
"Evimize girelim sevgilim sonuçta yarın düğünümüz var." Dedi derek ve beni eve doğru sürükledi. Bir anda durdu ve bağırdı.
"Bir Daha kaçmayı düşünme bile." Dedi.
Tekrar eve doğru sürüklemeye başladı beni.
Ben geldim 😆 neyse diğer bölüm olacak sezon finali. Kendinize iyi bakın. Seviliyorsunuz 😉
Yorum ve oylarınızı bekliyorum. 😊😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk
Teen Fiction"Kapak Tasarımı: acelyacavdarr" Biz insanlar aşk denen lanet şeye tutuluruz. Bazılarımız karşılıklı olarak sever. Bazılarımız ise imkansız aşka tutulur. Ben Dolunay Sönmez. Benim hikayemi bu kitapta okuyacaksınız . Umarım beğeneceğiniz bir hikaye...