"Ela ." dedim kulağına fısıldayarak. "Efendim kuzum." dedi. "Yağız beni arka bahçedeki havuzun oraya çağırdı ben oraya gidiyorum İdare edersin beni sorarlarsa." dedi kafa salladı.
Eve doğru yürürken derek önüme geçti."Sevgilim ? nereye ?" dedi.
"Lavaboya derek . Biraz da oturur geliri." dedim. Sonra ekledim "Sen git annemlerin yanına otur ." dedim Kafa salladı ve annemlerin masasına oturdu.
Hızla eve girdim ve arka bahçeye giden kapıdan geçtim Yağıza baktığımda havuza bakıyordu.
"Geldim." dedim yanına yaklaşarak. "Geldin. 2 yıl aradan sonra geldin ." dedi.
"Tekrar başlamasak ?" dedim."Tamam başlamayacağım ." dedi sonra tekrar havuza döndü.
"Özledim." dedi birden. "Hem de deli gibi özledim seni Dolunay." dedi.
"Ben de , ben de özledim seni yağız " dedim. Bana yaklaştı ve sarıldı Hem de sımsıkı . Ben de ona kollarımı sardım.
Bir süre böyle sarılı kaldıktan sonra ilk ayrılan ben oldum ."Asya ne demeye çalışıyordu? Bebeğimden ayrı kalacağım diyordu ?" dedim .
"Asya o bebeği hak etmiyor dolunay!" dedi. "Aldıracaktı. Benim olanı benden ayıracaktı!" dedi.
"Peki neden vazgeçti. Ah ben cevap vereyim Senin o bebeğe sahip çıkacağını öğrendi ve aldırmaktan vazgeçti değil mi?" dedim.
"Bazen sana aşık olduğum için gurur duyuyorum ama artık senin bir kocan var!" dedi. Güldüm.
"Zorla olan bir şeye koca denir mi ?" dedim."Bilmiyorum." dedi elini saçlarına atarak.
"Ben 2 yıl boyunca seni düşündüm Yağız. Bir gün seni görmenin umuduyla yaşadım. " dedim.
"Ben de meleğim ben de ama artık çocuklarımız var hem de başkalarından." dedi . "Peki o çocuğu nasıl büyütüceksin ?" dedim .
"Bilmiyorum ki." dedi. Ben biliyordum o bebeğin süt annesi ben olacaktım Başkası olmazdı Ne kadar asyanın bebeği olsa da benim çocuklarım ile beraber büyüyecekti.
"Hele bi bebeğin doğsun o zaman her şeyi bana bırak Annem zaten dünden razı torun sevdası ile yanıp tutuşuyor." dedim.
"Nasıl olacak o?" dedi."Sen bana bırak. Neyse benim gitmem lazım Derek gelebilir." dedim ve düğünün olduğu yere doğru yürümeye başladım . Annemlerin masasına gittim ve dereğin yanına oturdum .
"Bir şey mi oldu? " dedi. "Biraz midem bulandı onun geçmesini bekledim Endişelenecek bir şey yok ." dedim .
O sırada romantik bir şarkı başladı . Derek ayağı kalktı ve "Bu dansı vana lütfeder misiniz güzel bayan? " dedi. "Tabi:" dedim ve elini tuttum.
Dans etmeye başladık . Dans ederken bir şey fark ettim de derek ben rahat dans edeyim diye belimden sıkı sıkı tutuyordu.
**********
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk
Teen Fiction"Kapak Tasarımı: acelyacavdarr" Biz insanlar aşk denen lanet şeye tutuluruz. Bazılarımız karşılıklı olarak sever. Bazılarımız ise imkansız aşka tutulur. Ben Dolunay Sönmez. Benim hikayemi bu kitapta okuyacaksınız . Umarım beğeneceğiniz bir hikaye...