25.Bölüm

774 37 3
                                    

 Nisandan devam.....

Yağızlar ve ardalar odalarına çıktı. Salonda sadece  ben ,Talha gıcığı ,Miraç ve kainat vardı. Miraç ayaklandı ve elini kainata uzattı . "Artık uyuyalım mı  kainat ?" dedi. Kainat da kafasını salladı ve "Uyuyalım." dedi. "Nereye uyuyorsun  mal ! Sen benimle uyuyacaksın !" dedim sert bir sesle. Miraç Kainatı sertçe elinden çekti ve "Ne münasebet o benimle uyuyacak." dedi. 

"Sanane miraç. " dedim ben de ayağa kalkarken. "O benim arkadaşım. Peki ya senin neyin ?" dedim.  Bu dediğime  duraksadı. Sanırım ne diyeceğini bilemedi. 

"Belki Kainat da onun için özel birisidir kim bilir ?" dedi arkamdan Talha. "Öyle mi peki o zaman kanıtlasın." dediğim anda arkamı döndüm  ama Miraç ve kainat yoktu. "Off Talha senden nefret ediyorum." dedim göğüsüne vurarak . 

Talha da sırıtarak "Bu dediklerini iltifat olarak kabul ediyorum Nisancım. " dedi. "Talha ?" dedim. "Efendim bebeğim." dedi hayla sırıtarak.  "Ben nereden senin bebeğin oluyorum zırtapoz.?" dedim tıslayarak. 

"Zırtapoz?" dedi anlamayarak. "İstersen açıklıyayım . Zırtapoz 'un 3 anlamı var. Birincisi  utanmaz< tam sana layık. İkincisi patavatsız  bu da tam sana göre ama üçüncüsü  sana göre değil çünkü hiç saygısızlığını görmedim ama olsun. Üçüncüsü de saygısız oluyor." dedim.  

"Kızım sen işsiz misin de böyle kelimelerin anlamlarını araştırıyorsun ?" dedi. "Hayır canım işsiz değilim . Hepsi senin için bu kelimeleri bu yüzden araştırıyorum." dedim gülerek. "Canım ? İyimiş ben de sana hayatım mı desem ?" dedi sırıtarak. 

"Ne hayatımı be sevgili değiliz bir şey değiliz. Allah aşkına oda neresi söyle de gidip uyumak istiyorum."dedim. "Benim kollarımda ise üst katta sağdan 2. oda." dedi. Arkamı döndüm ve nedensizce gülümsedim. Sanırım Talha'nın dediği şeye gülmüştüm. Bu çocuk patavatsız falan ama komik bir çocuk. 

Merdivenlerden yukarı çıkarken arkamda ayak sesleri geliyordu. Talha da benimle beraber geliyordu kesin.  Üst kata çıktık ve 2. odadan içeri girdik . Odayı incelediğimde genellikle siyah tonlar kullanılmıştı. Oda ne iç karartıyordu ne de kötü gözüküyordu güzel bir odaydı. 

Odadan içeri girdim ve talhaya baktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Odadan içeri girdim ve talhaya baktım. "Sen nerede yatacaksın Talha ?" dedim. Bu dediğimi anlamamış olacak ki mal mal suratıma bakıyordu. "Ben yatakta yatacağım ya sen nerede yatacaksın diyorum. Aynı yatakta yatacak halimiz yok herhalde." dedim. 

"Bak sen bizim cadıya neler  düşünmüş. Ben yatakta yatacağım ama sen şuradaki koltukta yatabilirsin." dedi . "Oldu canım   Ananın akıllı oğlu sen misin ?" dedim.  Bu dediğime sırıtan suratı anında asıldı ve ciddi bir sesle konuştu benimle. "Evet annemin  akıllı oğlu bendim ." dedi. 

Yatağa oturdu ve halı desenini incelemeye başladı . "Bendim? derken." dedim. Ben-dim  dim? yani annesi ! Ben ne yaptım ya durduk yere kırdım. "Evet bendim. Çünkü annemi  bir buçuk yıl önce kaybettik." dedi. 

Ben de yanına oturdum ve "Bir şey sorabilir miyim ? Biraz özel olacak ama." dedim. Kafa salladı ve "Sor." dedi.  "Annen neden vefat etti ?" diye sordum. "Menenjit. Ama erken fark edilseydi  annem hayla hayatta olabilirdi ama annem bizden bunu saklamış Nisan benden babamdan kardeşimden bile !" dedi. Sesi sona doğru titremişti. 

"Be..ben ö..öz.özür dilerim sormamam şeyleri soruyorum." dedim ve ağzıma vurmaya başladım.  Talha ellerimden tuttu ve bana yaklaştı biraz. "Sen sadece merak ettin Nisan . " Dedi. ve daha da yaklaştı ve burnu  yanağıma sürttü. "Ben seni... uyuyalım mı ?" dedi. Kalbini kırdığım için gerçekten pişmandım. 

"Tamam uyuyalım ama üstümü değiştirmem gerek." dedim ve valizimden pijamalarımı aldım ve banyoya girdim . Hemen pijamalarımı giydim ve saçımı topuz yaptım.  Banyodan çıktım ve odaya girdim. Talhaya baktığımda altında eşofman vardı üzerinde de ince bir kazak vardı. 

Durdu ve bana baktı "Çok... çok tatlı olmuşsun ayıcıklarla bile." dedi. "Teşekkürler. Şimdi nasıl uyuyacağız. ?" dedim.  "Bildiğin uyucaz işte kızım uzatma." dedi ve kolumdan çekti yatağa fırlattı ama ben de onun kolundan tutunca otomatikman üzerime düştü. Neredeyse dudaklarımızın arasında milimler vardı. Nefesi tenime değiyordu resmen. 

Hemen kollarından destek aldı ve üzerimden biraz uzaklaştı ama hemen kalkmadı . Sonra tekrar bana yaklaştı ve "Bende seni çeken bir şey var Nisan sanırım ben." dedi ve dudaklarımdan öptü. 

benim ! dudağımdan! öptü ! ohaa! 

Ben öylece duruyordum  gözlerimi fal taşı gibbi açmış talhaya bakıyordum.  Benden ayrıldı ve ta tekrar dibimde durdu. "Aşığım." dedi. Bende ne diyeceğimi bilemedim. "Aşıksan aşıksın  e salak beni neden öpüyon." diye bağırdım. 

"Anlamadın mı ?" dedi ama onun dediklerini duyamıyordum sinirliydim veya aşık. 

"Beni ne öpüyon." diye tekrar bağırdım.  Odanın kapısı tıklatıldı ve "Gel." dedi talha ve içeri Dolunay ve yağız girdi uykulu gözlerle. "Ne oldu Nisan." dedi. "Öptü !"  dedim. "İyi bari." dedi yağız. Talhaya baktığımda sırıtıyordu. "Yalnız kardeşim yanaktan değil." dedi ve dudağını gösterdi. "Ohaa." dedi hemen dolunay. 

" Yağız ama kardeşim ben ona aşığım dedim ama o anlamadı beni." Dedi talha.
"Başkalarına aşık oluyorsun gelip beni öpüyorsun.  " dedim kızgınca.  "Nisan ben seni seviyorum kızım ve sevdiğim kızı öptüm      gayet normal." Dedi talha. Oha beni seviyor.! Beni!.

Peki ya ben onu seviyor muyum?  Belkide .

Talha ya baktığımda gözlerinin içi parlıyordu . "Peki ya sen ?" Dedi umutluca.
"Yağız biz çıkalım. " Dedi Dolunay  ve odadan çıktılar.

Ama talha hep bana bakıyordu gözünü dahi kırpmıyordu.
"Be..ben bilemiyorum...." Dedim. Hemen ellerimden tuttu ve sol  yanına götürdü. 

"Ilk görüşte ask bana saçmalık gibi geliyordu ama senin sayende ilk görüşte aşka inandım. " Dedi. 

"Talha.... be.. Ben seni  seviyorum." Dedim sonunda ohh!

"Ben de seni seviyorum  nisan." Dedi ve tekrar dudaklarıma kapandı  .


Merhaba arkadaşlar bölüm kısa oldu ama bu kadar geldi aklıma.  Neyse

Sizce nisan ve talha ile ilgili ne düşünüyorsunuz

Diğer bölüm en kısa zamanda yayınlayacağım. 
Seviliyorsunuz 😊😉

İmkansız Aşk  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin