Lanet bir güne merhaba. Bu gün benim ölüm fermanımın imzalandığı gün .
Yataktan kalktım ve banyoya girdim . Sıcak bir duş iyi gelebilirdi . Hem belki banyo yaparken ağlaya da bilirdim.
Banyoya girdim küvetin suyunu doldurmaya başladım o sıra da da kıyafetlerimi çıkarmaya başladım sadece iç çamaşırlarımı çıkarmadım.Kuvvete uzandım. Acaba kendimi suyun içine bıraksam huzura erermiydim?
Kendimi suyun içine soktum nefesimi tutmaya başladım arada yüzeye çıkıp nefes alıp tekrar suyun içine sokuyordum kafamı. Dışarıdan adımı sesleniyorlardı sanırım ama hiç ses vermedim.
Banyonun kapısı bir anda açıldı ama yine de ses vermedim .Bir anda beni suyun içerisinden çıkardılar. Ve büyük kollar beni sardı. Bana sarılanın derek olduğunu en başta anlamıştım.
Gözlerimi açtığımda ela ağlıyordu. "Bırak. " dedim güçsüz çıkan sesimle.
"Şükürler olsun ki yaşıyorsun. " Dedi derek."Maalesef ki yaşıyorum. Ama emin ol bu gün benim öldüğüm gündür. " dedim.Ve ekledim ." Bırakırmısın ? Akşama bir ölüm törenim var hazırlanmam gerek." Dedim.
Derek bana baktı ve bağırırcasına konuştu. "Beni sevmen için daha ne yapmam gerekir?". Ve devam etti . "Ben seni sevdim sana aşık oldum !" Dedi.
"Senin aşkın imkansız aşk. " dedim.
"Benim aşkım da imkansız bundan sonra." Dedim ve kuvvetten çıktım. Bornoz aldım ve üzerime geçirdim."Şimdi odamdan çıkar mısın? Hazirlanmamız gerek." Dedim.
"Tamam ." Dedi ve saçlarımdan öptü. Ve odadan çıktı.
Yatağa ilerledim ve oturdum .
"Ela annemi ararmısın? " diye sordum.
"Ararım kuzum." Dedi. Ve telefonunu çıkardı. Annemin telefonunu tuşladı. Ama gizli numaradan.
"Alo buyrun." Dedi karşı tarafta annem ağlıyormuydu o?.
"Benim yüzümden ." Dedim gözümden yaş akarken .
"Kızım Dolunay'ım. " Dedi.
"Anne . Herşey benim yüzümden ne olur beni affedin. " dedim .
"Senin bir suçun yok kuzum asıl suç seni kaçıranda. " Dedi.
"Anne o sadece sevdi . Anne bundan sonra olacaklardan beni sorumlu tutmayın olur mu ? Ben herşeyi ela ya anlatacağım o da sana . En kısa zamanda geleceğim. Ama biraz zaman var. Birde.." Dedim ve sustum."Yağız benden vazgeçsin eğer benden vazgeçmez ise çok üzülecek. " dedim.
"Kızım. " Dedi annem sadece.
"Kendine iyi bak annem . Ve kendini yıpratma babama da iyi bak gelince sizi bıraktığım gibi görmek isterim." Dedim.
"Tamam kuzum." Dedi ve sesli ağlamaya başladı.
"Anne eğer hatırım var ise ağlama dayanamam. " dedim"Tamam yavrum kendine iyi bak ama şunu unutma seni aramayı bırakmayacağız. " Dedi.
"Hoşçakal anne." Dedim ve telefonu kapattım.
"Ela onlara iyi bak olur mu ?" Dedim ağlayarak.
"Tamam kuzum sen kendini yıpratma. " Dedi.
"Neyse saat 6 da ölüm törenim var kankacım hazirlanmamız gerek." Dedim gülerek.O da gülümsedi ve ayağa kalktı.
Üzerime eşofman ve t-shirt giydim ve dışarı çıktım.
Derek'in bana özel getirdiği yardımcıyı buldum .
"Bakarmısınız.?" Dedim.
"Buyurun dolunay hanım. " Dedi.
"Gel...gelinliğim nerede?" Diye sordum kekeleyerek.
"Burada." Dedi kapının oradan derek.
"Odana çıkaracaktım beraber çıkaralım. " Dedi. Ben de kafa kafa salladım sanırım alışmam gerek Derek benim KOCAM olacaktı. Ne kadar istemezsem de olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk
Teen Fiction"Kapak Tasarımı: acelyacavdarr" Biz insanlar aşk denen lanet şeye tutuluruz. Bazılarımız karşılıklı olarak sever. Bazılarımız ise imkansız aşka tutulur. Ben Dolunay Sönmez. Benim hikayemi bu kitapta okuyacaksınız . Umarım beğeneceğiniz bir hikaye...