Yağız'dan.....
Dün gerçekten çok güzeldi. Meleğim 18 yaşına girmişti. Dünden kararlaştırmıştık bu gün bir yerlere gidecektik. O yüzden biraz erken kalktım ve banyoya girdim. Güzel bir duşun ardından kıyafetlerimi giydim . Pantolon ve V yaka t-shirt giydim ve odadan çıktım. Talha da uyanmıştı.
"Günaydın kardeşim." dedi. "Günaydın kardeşim. Bizim pezevenk uyanmadı mı ?" dedim.
"Uyanmadı ama şimdi uyanır." dedi. "Boşver sen onu biz kahvaltımızı edelim." dedi.
Mutfağa Fatma Sultan girdi. "Benim yakışıklılarım uyanmış mı ?" dedi ve yanaklarımızdan öptü.
"Uyandık tabi Fatma sultan. Birazdan gelinlerinin yanına gideceğiz." dedi .
"Dolunay kızıma mı ?" dedi sevinçle. Ben de kafa salladım. "Evet dolunaya ." dedim. Fatma sultan Talha ya döndü "Senin ki kim? vallahi oğlum bana gelin diye yılışık birini getirme ." dedi.
"Yok sultanım bu gelinin olacak kıza Dolunay'ın kuzeni ama biraz asabi." dedi Talha sırıtarak.
"Nasıl asabi ?" dedi Fatma Sultan. "Bakma sen buna sultanım kızı kışkırtıyor sonra da asabi diyor bu hergele. " dedim.
"Vay eşek sıpası seni ,kızı neden kışkırtıyorsun ?" Dedi.
"Çok tatlı oluyor. " Dedi Talha da.Bu dediğine gülmeye başladık.
Merdivenlerden bir ses geldi ama ses öyle böyle ses değil sanarsınız ki merdivenlerden biri düştü. Yoksa ?
Talha ile göz göze geldik ve direk koşmaya başladık.
Merdivenlerin sonunda yerde yatan bir adet Miraç vardı. "Bu merdivenleri buraya koyanın da ..." diye küfür ediyordu.
"Ne oldu lan sana böyle." diyordu talha gülerek.
"Gülme oğlum ayağım kaydı . -halini göstererek- sonuç bu." dedi ve ayağa kalkmaya çalıştı ve başardı da.
"İyi misin lan ?" dedim.
"İyiyim de omzum biraz acıyor." dedi omzunu ovuşturarak.
"Neyse hadi hazırlanın da gidelim." dedim.
İkisi de direk odalarına çıktılar ve 10 dakika sonra yanıma geldiler.
"Biz kaçar Fatma Sultan." dedim ve yanağından öptüm.
Bu kadın annemden fazla benimle ilgilenmiştir Çünkü Annemin kızı vardı.
Neyse .Hemen arabalarimiza bindik ve dolunayların evine sürmeye başladım.
Yaklaşık 15 -20 dakika sonra da bahçelerinin önünde durdum .
Hemen arabadan indim ve kapıya gidip zile bastım. Şimdiden çok özlemiştim meleğimi .
Kapıyı nermin Teyze açmıştı "hoşgeldin oğlum geç içeri ardalar da burada." Dedi.
"Hoş buldum Nermin Teyzem. Dolunay nerede? " diye sordum .
"Sabah koşusuna çıktı galiba odasında yok birazdan gelir." Dedi salona giderken.
Ben de arkasından ilerliyordum. Salona girdiğimizde Arda ve Ela ile karşılaştım.
"Oo hoşgeldin yağız. " Dedi ve ayağa kalkıp selamlastik .
"Hoş buldum kardeşim de Dolunay nerede ?" Diye sordum ."Koşuya çıkmıştır. Birazdan gelir gel biz oturalım. " Dedi. Oturduk ve muhabbet etmeye başladık .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk
Teen Fiction"Kapak Tasarımı: acelyacavdarr" Biz insanlar aşk denen lanet şeye tutuluruz. Bazılarımız karşılıklı olarak sever. Bazılarımız ise imkansız aşka tutulur. Ben Dolunay Sönmez. Benim hikayemi bu kitapta okuyacaksınız . Umarım beğeneceğiniz bir hikaye...