Ardadan devam1 saatlik yolun ardından sonunda gelmiştik. Ela bana şaşkınca bakıyordu. Arabadan indim ve ona inmesi için işaret ettim. O da arabadan indi. "Neden buraya geldik arda?" diye sordu. "Konuşmak için geldik." "Orada da konuşabilirdik biliyorsun değil mi?" dedi. Kafamı olumluca salladım"Evet biliyorum. " "Ee ne konnuşacağız." dedi ben arabaya yaslandım o da arabanın kaputuna oturdu. Ben denizin sesini dinlemeye başladım . Ve elaya bakmaya başladım"Neden öyle bakıyorsun arda." diye sordu. "Nasıl bakıyorum?" dedim bende. "Bilmem biraz değişik bakıyorsun." Biraz doğruldum bulunduğum yerde ve denize bakarak konuşmaya başladım. "Ben ilk burada anladım onu sevdiğimi. Ve yanımda da Dolunay vardı." dedim ilk başta kaşları biraz çatılmıştı. Devam etim"Ama onun beni sevdiği ile ilgili hiçbir fikrim yok. Bu durum beni biraz gıcık etmiyor değil" dedim. Ela beni dikkatlice dinliyordu. "Bilirsin denizi çok severim." dedim "Bilmezmiyim? Çok iyi bilirim." dedi bana tebessüm ederek."Ben o sevdiğim denizde kaybolmak istiyorum." dedim denize bakarak." "Nasıl?" "Gözlerinin denizinde kaybolmak düşünceleri,insanları, kısacası evreni unutmak istiyorum." dedim. Ela bana anlamsız bakışlar atıyordu. Sol tarafına elimi koydum kalbinin o tarafa. "Buranın sadece benim için atmasını istiyorum" dedim ve onun elini de alıp kalbimin üstüne koydum."Çünkü burası senin için atıyor." dedim. Ela bana şok olmuş gibi bakıyordu ve konuşmaya çalıştı. "Ar...da arda be.ben ne diyeceğimi bilemiyorum." dedim ona sım sıkı sarıldım ve konuşmaya başladım"Sen ne diyosun oranın sadece benim için atmasına var mısın." dedim ve hemen devam ettim. "Mesela ben orasının senin için atmasına çoktan varım" dedim . Bu dediğime elanın gözleri doldu ve cevap verdi. "Varım." dedi . Ona hemen sarılıp etrafta çevirmeye başladım."Biliyordum, senide beni sevdiğini biliyordum" dedim . Döndürdüğüm için nefes nefese kalmıştım durdum ve anlımı anlına dayadım ve konuşmaya başladım "Artık burası benimdir hatun." dedim Ela güldü "Burası da benimdir bay hödük." dedi. "Nedense hödük demen hoşuma gitti." dedim gülerek. "Benimde hoşuma gitti." dedi. Başımı kaldırdım ve anlını öptüm. "Sana" dedim ve biraz duraksadım. Ela da ne diyeceğimi merak ediyordu. "Aşığım" dedi ve sıkıca sarıldım. Bu dediğime utanarak ta olsa yanağımı öptü. "Eğer beni öpeceksen sana böyle şeyler söyleyim hatun." dedim Güldü ve omzuma vurdu. "Elide pek ağırmış." dedim. Bu dediğime güldü. "Arda, Dolunay'ı yağız denen pislikle yalnız bıraktık." dedi. "Yav hatun bir dur ya daha yeni sevgilim olmuş. Hem birşey yapmaz o dolunaya . Sana birşey söyliyim mi ama aramızda kalacak." dedim uyayırcasına. "Aramızda." "Bence onlar da birbirlerini seviyorlar." dedim Ela bana bakıp "Saçmalama arda, Aşkın kafana mı vurdu ." dedi. "Evet aşkın bende kafa yaptı." dedim dalga geçerek. "Neyse gidelim mi artık akşam olmadan eve gitmem gerek." dedi. "Olur . Yarın okula ben götürücem sizi." "Tamam hödüğüm." dedi. Gülerek arabaya geçtik. 1 saatlik yol tekrardan bizi bekliyordu.
************
Dolunay dan devam
"Yağız bunlar nereye gitti şimdi?" diye sordu. "Bilmem 10 dakika önce arkamızdalardı." dedi. "E şimdi biz ne yapacağız?" "Bilmem içeri girelim ne yapacağımıza bakarız." dedi. Aynı anda arabadan indik ve beraber yan yana alışveriş merkezine doğru ilerlemeye başladık. Herkesin gözü bizim üzerimizdeydi. Alışveriş merkezine girdiğimizde yaklaşık yarım saat kadar gezdik. "Yağız ben lavaboya gidiyorum" dedim. "Tamam çabuk ol." dedi. Kafamı sallayıp lavaboya girdim içeride hiç kimse yoktu . Ama bir kabinin içinden değişik sesler geliyordu . Kabine dahada yaklaştımda kapısı açıktı. Kapıyı açıp içeriye girdiğimde yerde yatan bir kadın vardı üstelik bu kadın da hamileydi. "Ne olur aaa yardım et bana." dedi. Bir an ellerim titremeye başladı. "Tamam edeceğim ismin ne?" diye sordum "Seliinn" "Tamam selin sakin ol ve derin derin nefes al ben yardım getireceğim." dedim ve selinin yanından ayrıldım hemen lavabodan çıktım ve ulaşa doğru koştum etraftaki herkes bize bakıyordu ama umrumda bile değil. "Ne koşuyorsun kızım deli danalar gibi?" dedi yağız. "Şu an çok büyük bir sorunumuz var bana yardım etmen gerek." dedim ve onu çekiştirmeye başladım . Lavabonun önüne gelince onu içeriye sokmaya başladım "Ne yapıyon kızım ben hayatta girmem oraya." dedi. "mecbursun ne olur . " dedim kafasının olumsuzca salladı. "Ne istersen yaparım." dedim "Ne ditersem mi?" "Evet allahın pisliği evet." "Ne var içeride?" "Hamile bir kadın ve doğum yapıyor ben kaldıramadığım için sen kaldırmalısın" dediğim an içeriye daldı. "Nerde ?" dediğinde selinin olduğu kabini gösterdim. "Selin eşyaların nerede?" Eliyle biyeri gösterdi orada 1 çanta vardı. Onu aldım ve onlara döndüm yağız selin'i kucağına aldı ve bana"Aç şu kapıyı hastaneye yetiştirelim." dedi. Kafamı salladım ve kapıyı açtım. Karşıda 3 kız grubu şaşkın ve hayran bakışlarla yağız'a bakıyordu. Onlara bakıp en kötü bakışımı attım "Önünüze bakın!" dedim. yağız yürürken alışveriş yapan herkes bize bakıyordu. Çıkış kapısına ilerlediğimizde araba otoparktaydı. "Yağız. Sen bana anahtarının ver ben arabayı alıp geliyim." dedim . Yağız da başının onaylarca salladı. "Cebimde anahtar acele et bebek geliyor olabilir." dedi selim "Bebekler" dedi. Hemen koşarak otoparka gittim bazı insanlara çarpıyordum . Yağız'ın arabasını bulunca direk şoför koltuğuna oturdum ve hemen çıkışa doğru sürdüm. Yağızları göremiyordum ama alışveriş merkezinin önünde bi kalabalık vardı kornaya basarak kalabalığı açmaya çalıştım ve yanlarına gittim.Yağız inemem için bekledi "Yağız inip binme ile zaman kaybetmeyelim sen arkaya selin ile bin bende arabayı kullanayım" dedi yağız hemen arkaya bindi ve kapıyı kapattı yan tarafın kapısı açılınca içeri 50'li yaşlarda bir kadın bindi ona anlamazca baktım selin arkadan"Annem aaaaa" demeye başladı. Hemen arabayı çalıştırdım ve "Yağız." dedim "Ne oldu?" "En yakın hastaneye baksana telefondan." dedim hemen telefonunu çıkardı ve "İki sokak öteden sağa döneceksin." dedi dediğini yaptım ve sağa döndüm "Buradanda sola dön" dedi. biraz gittikten sonra kocaman bir hastanenin önünde durduk . Yağız hemen selini kucağına alıp "Sedye getirin" diye bağırmaya başladı bende arabadan indim ve hemen yanlarına gittim. yanlarına gittiğimde selini doğumhane'ye alıyorlardı." Size gerçekten çok teşekkür ederim. Siz olmasaydınız beldi kızım orada doğum yapacaktı." dedi kadın."Kızınızın kocası yok mu?" diye sorudu yağız. "Var ama işte kocası. Ama hemen haber veririm ben ona." dedi ve telefonuna sarıldı. Yağızla göz göze geldik. "İyi iş çıkardın cadı." dedi. "Sende iyi iş çıkardın odun bey." dedim.
Yaklaşık 1 saat sonra doğumhane'nin kapısı açıldı ve selin'i çıkardılar. "Anne çok güzeller." dedi. ve bize baktı. "Gerçekten çok teşekkür ederim size . Hakkınızı nasıl ödeyeceğim?" diye sordu. "Önemi yok. sadece bebeklere bakabilirmiyiz?" diye sordum . "Tabi biraz beklemeniz gerek ." dedi selin. Görevlilerden biri"Anneye odaya alacağız isterseniz orada bekleyin." dedi. Selini odaya aldıklarında bizde peşlerinden gittik. Oda da oturup bekliyorduk. Kapı açıldı ve içeri bebekler getirildi.
"Çok güzeller." dedim . "Evet allah bağışlasın" dedi yağız. " gerçekten çok teşekkürler . Sizden bir ricam olacak" dedi selin . "Buyurun?" dedi yağız. "Eğer izniniz olursa isimlerinizi çocuklarımın ismini yapmak isterim ." dedi. "Tabiki." dedik aynı anda. "İsimlerinizi öğrenebilirmiyim?" dedi. selin "Benim adım Dolunay." dedim selin gülümsedi"Gerçekten güzel isimmiş kızım şanslıymış" dedi. bende bu dediğine temessüm etti. Bakışlarının yağıza çevirdiğinde yağız da "Beni adım da yağız." dedi. "Gerçekten güzel isimleriniz varmış tekrardan çok teşekkürler." dedi. Birden kapı açıldı ve içeri genç bir adam girdi ve direk selinin yanına gitti ve alnından öptü"Aşkım yanınızda olamadım özür dilerim." dedi seline "Önemli değil hayatım, beni bu gençler hastaneye yetiştirdi eğer onlar olmasaydı alışverişmerkezinde doğum yapacaktım." dedi adam yanımıza geldi ve bize sım sıkı sarıldı"Gerçekten çok teşekkürler." dedi "Hayatım ben bir karar verdim ve çocuklarımızın adı yağız ve dolunay olsun" dedi adam seline bakıp "Nerden çıktı aşkım bu." dedi . "Beni kurtaranlara bir minnet borcu diyelim." dedi. "İyi düşünmüşsün bizde bir karar verememiştik yağız ve dolunay güzel isim çok yakışıyor" dedi. "Allah ileride size de böyle evlatlar versin." dedi selin'in annesi. Benim yavaştan yanaklarım kızarmaya vaşladı sanki. "Allah bağışlasın tekrardan biz artık gidelim" dedi yağız ve dışarı çıktık.
"Sen nereden öğrendin cadı böyle araba sürmeyi." dedi. "Bilmem o anki stresle sürdüm vallahi." dedim "Düşünsene bizim sayemizde dünyaya sağlıklı iki bebek geldi ." dedim yağız da bana içten bir gülümsemeyle baktı "ilk defa beraber doğru dürüst birşey yaptık be cadı." dedi bende kafamı salladım. biz böyle konuşurken arda beni aradı. "Beni bırakıp gitmek neymiş göstericem sana arda bey." dedim bu dediğime yağız gülüyordu "Gülme be sende." dedim telefonu açtığımda arda konuşmaya başladı "Kuzen . kuzen" dedi. birkaç kez telefonu yağıza uzattım ve "sen konuş" dedim "Alo arda. arda benim yağız." dedi "Siz nereye kayboldunuz öyle ?" diye sordu. "Uçurum'a mı gittiniz?" dedi şaşkınca. "Neyse ben bırakırım dolunayı evine." dedi. Ve telefonu kapattı. "geliyorlarmış." "ve yarın gidecekmişiz sinemaya sizi saat 8 gibi evden alıcakmışız." dedi ben sadece buna kafamı sallamakla cevap verdim. Arabaya bindik ve benim evime doğru yol aldık.
YENİ BİR BÖLÜM İLE HERKESE MERHABALAR ARKADAŞLAR. ASLINDA BU BÖLÜM İÇİN FARKLI BİR DÜŞÜNCEM VARDI FAKAT BUNLAR GELDİ AKLIMA VE BENDE BUNLARI YAZDIM. UMARIM BEĞENECEĞİNİZ BİR BÖLÜM OLMUŞTUR. DİĞER BÖLÜMÜ ÇARŞAMBA- PERŞEMEYE KADAR YAYINLAMAYA ÇALIŞACAĞIM .
İYİ OKUMALAR.
YAZIM YANLIŞLARIM OLMUŞ OLABILIR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk
Teen Fiction"Kapak Tasarımı: acelyacavdarr" Biz insanlar aşk denen lanet şeye tutuluruz. Bazılarımız karşılıklı olarak sever. Bazılarımız ise imkansız aşka tutulur. Ben Dolunay Sönmez. Benim hikayemi bu kitapta okuyacaksınız . Umarım beğeneceğiniz bir hikaye...