Umarım begenirsiniz. Iyi okumalar ☺
Kapının sesi duyduğumda oturduğum yerden kalkarak kapıya ilerledim.
Kapıyı açtığımda babam ,eniştem ve arda pes peşe girdiler içeri."Selamın aleykum hanımlar." Dedi eniştem.
Annemler ona cevap verirken ben de "Hoş geldin eniştecim." Dedim.
"Hoş buldum kızım hoş buldum. Bebekler napiyo?" Diye sordu.
"Uyudular. Birazdan kalkarlar." Dedim.
Içerden ela çıktı ve geldi enişteme sarıldı. "Hoş geldin babacım. " dedi.
Ardaya döndü "Sen de hoş geldin hayatım." Dedi.
"Hoş buldum hatun hoş buldum . Ufaklık napiyo? " diye sordu elanın karnını oksuyarak.
"Rahatı yerinde babası ." Dedi yeni çıkmaya başlayan karnını okşayarak.Hallerine güldüm ve kapıyı kapattım.
Salona girdiğimde annem ve babam konuşuyordu.
"Hanim bu gün hava çok güzel yağız oğlum da gelsin pikniğe gidelim ." Dedi.
"Olur bey vallahi çocuklar evde dura dura sıkıldılar." Dedi annem.
" Sen ne dersin kızım?" Diye sordu babam.
"Olur baba gidelim ben hazırlayayım bebekleri." Dedim . Kafa salladığında hızlıca merdivenlerden çıktım ve çocukların çantalarını hazırladım.
Yaklaşık 10 -15 dakika içinde hazırlamıştım.
O zaman da zaten uyanmışlardı (bebekler).Hemen ben de giyindim ve selin ile birlikte bebekleri salona indirdim. Nesrin ablalar da piknik için birşeyler hazırlamışlardı.
"Yağız ne zaman gelir ?" Diye sordu annem.
"Gelir birazdan anne . " dedim masal'ın üzerini düzeltirken.Biz böyle muhabbet ederek bekliyorduk kapı çaldı.
Selin açmaya gittikten sonra salona yağız girdi.
"Oo millet hayırdır nereye ?" Diye sordu neseyle.
"Pikniğe oğlum. Hadi üzerini değiştir gidelim ." Dedi babam.
"Ali amca siz önden gitseniz biz dolunay ile arkadan gelsek ? Olur mu ?" Diye sordu yağız.
Babam biraz düşündü .
"Olur oğlum sen bakma ali amcana. Biz alırız torunları da." Dedi annem.
"Geç kalmayın." Dedi babam furkanın pusedini alarak.
"Siz merak etmeyin. Nereye geleceğimizi konum atarsınız." Dedi yağız.
Ela kafasını salladı ve hafif olan çantayı (bebek çantasını) alarak evden çıktı . Arda da diğer büyük çantayı eline alarak o da cıktı.
Ev yavaş yavaş boşaldı ve kimse kalmadı.
Bir-kac koruma da gidecekti selin de dahil.
Yağız bana yaklaştı ve yanağından öptü.
Ellerini belime sardı ve sıkıca sarıldı.
"Çok özledim seni. Gün boyu kokun burnumda tüttü be guzelim . " Dedi sarılarak.
"Ben de seni özledim yağız. Sanki hala lisedeyiz gibi . " dedim.
"Annemler gelecekler birkaç gün sonra. Seni isteyeceğiz." Dedi gülerek.
"Ne kadar çabuk?" Diye söylendim.
"Geç bile kaldık. Meleğim . " dedi. Kafa salladım .
"Sen git duşa gir ,giyin ve gel." Dedim.
"Sen de gel kese atarsın ." Desi sırıtarak.
"Zevzeklik yapma ." Dedim yastığı fırlatarak.
"Yakında o da olacak bebeğim." Dedi gülerek.
" zevzek " dedim ellerimi önümde bağlayarak.***********************
Elindeki havluyla saçlarını kurumayarak salona girdi yağız."Saçlarını tamamen kurut hasta olursun vallahi sevgilim ." Dedim ona yaklaşarak.
"Aa buldum. "Dedim ve " benimle gel " dedim elini tutarak . kendi odama girdiğimizde yağızı yatağıma oturttum ve hızlıca çekmecemden kurutma makinesini aldım .Ona yaklaştığımda "Ben kurutucam."dedim.
Kurutma makinesini fişe taktım ve saçlarını okşayarak kurutmaya başladım.
Isim bittiğinde saçlarını öptüm . Tam geri çekileceğimde belimden tuttu ve beni yatağa yatırdı.
Bir elini başımın yanına koydu diğer eliyle de yanağımı okşuyordu.
"Sen bu dünyada tanıdığım en şevkatli ve en güzel annesisin." Dedi ve boynumu öptü.
Geri çekilmesine izin vermedim ve boynuna sarıldım . O da yan dönerek ellerini belime koydu.
"Yağız..." Dedim gözlerim dolarken.
"Efendim güzelim." Dedi .
"Ben almanyadayken aklımdan bir saniye bile çıkmadın. Senin ne halde olduğunu düşünürken sinir krizlerine girdim ." Dedim sesim titriyordu konuşurken.
" Ben de senin o adamın yanında olduğunu düşündükçe . Delircem sanmistim ." Dedi belimi daha da sıkarken .
"Evleneceğiz dediği anda red ettim onu . Bir hafta odama sokmamıştım. Ama beni senle tehdit etti -hıçkırık- sana zarar gelmesin diye kendimden vaz geçtim ben yağız." Dedim.
" geldiğin ilk gün... hamile olduğunu Gördüğümde dünyam başıma yıkıldı dolunayım. " dedi.
"Nerden bilebilirdim tüp bebek olduklarını " dedi sonradan .
"Ben asya.... asyayı görünce asıl benim dünyam yıkıldı yağız. Karnıma sancılar girmişti . Bir an bebeklerime birşey olacak sanmistim. O yüzden o gün koşarak gittik evden..." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk
Teen Fiction"Kapak Tasarımı: acelyacavdarr" Biz insanlar aşk denen lanet şeye tutuluruz. Bazılarımız karşılıklı olarak sever. Bazılarımız ise imkansız aşka tutulur. Ben Dolunay Sönmez. Benim hikayemi bu kitapta okuyacaksınız . Umarım beğeneceğiniz bir hikaye...