54. Bölüm

478 28 16
                                    

"Oğlum sonunda!" dedi kadın ve yağıza doğru yürüyerek ona sarıldı. Bana döndü ve "Sen de hoş geldin canım." dedi elini uzatarak.

"Hoş buldum efendim." dedim elini sıkarak . Babası diye tahmin ettiğim adam da bize yaklaştı ve Yağıza sarıldı.

"Özletme kerata kendini." dedi yağıza. Bana döndü ve "Dediğin kadar güzelmiş." dedi.

"Öyledir benim meleğim." dedi yağız avucumu öperek.Babası elini bana uzattı ve "Ben yağızın babası. " dedi.

Elini sıktım ve "Memnun oldum efendim." dedim.

Genç kadın geldi ve Yağızın boynuna sarıldı.

"Seni çok özledim ablacım." dedi yağızın yanağını öperek.

"Ben de seni abla." dedi yağız da. Yağızın anne ve babası ardalar ile de selamlaştılar.

Ablası bana baktı ve "Ben yaren yağızın ablası-bana yaklaştı ve kulağıma-senin de görümcenim ." dedi gülerek. zaten utanıyordum daha da utanmaya başlamıştım .

"Ben de Do..dolunay ." dedim elimi uzatarak. Gülümsedi ve elimi tutmadı direk sarıldı.

"Memnun oldum canım." dedi. "Ben de." dedim ona karşılık vererek.

"Acıkmışsınızdır buyurun sofraya geçelim." dedi yağızın babası.

Hepimiz kafa salladık ve Selim amca'yı takip ettik (yağızın babası.)

Yemeklerin olduğu masanın yanına geldiğimizde yağız ,ben ve ela yan yana oturduk. Karşımızda Yaren , kocası ve arda oturmuştu. Masanın başına ise Selim amca ve eşi oturmuştu.

"Ee anlatın bakalım Evlilik var mı ?" dedi Selim amca.

"Var baba İstanbul'a gidince hazırlıklara başlayacağız." dedi yağız.

"O halde biz de geliyoruz." dedi Selim amca.

"Sen evli değil miydin ?" diye sordu yağızın annesi.

"Ee.evet evliydİm bundan bir ay önce." dedim.

"Boşandın yani ?" dedi. "Evet boşandım. Sevmiyordum da zaten." dedim.

"Neden?" diye sordu Sandalye de biraz dikleştim ve konuşmaya başladım.

"Bilmiyorum biliyor musunuz ? Ama ben bundan 3 yıl önce Yağızı çok seviyordum , ki hala da seviyorum. Neyse doğum günümün olduğu günün gecesi evimden, yatağımdan kaçırıldım ve başka ülke! ye götürüldüm." dedim.

"Seni kaçıran kim di peki?" diye sordu.

"Anne! kaç kez konuşacağız." dedi yağız hafif sinirle.

"Dur annenin tüm sorularını cevaplayacağım. Beni kötü birisi olarak bilsin istemiyorum. Oğlunuzu terk ettiğimi sanıyorsunuz belli ki. Bakın ben kimseyi terk etmedim."dedim.

"Tamam kızım sen bakma ona sadece çok evhamlıdır. " dedi.Yaren gözlerini devirdi ve "Konu da oğlu olunca..." diyecekti ki kocası onu susturmuştu.

" ee Ben Yaren'in eşi . Tolga." dedi. Gülümseyerek kafamı salladım.

Sessiz bir yemekten sonra salona geçtik.

"İzniniz ile ben kızları da alıp bahçede konuşmak istiyorum." dedi Yaren.

"Tamam kızım siz gidin." dedi Selim amca. Yaren önden biz arkadan ela ile onu takip ettik.

"Bahçeye 3 tane kahve getirin." dedi. "Şey yaren biri meyve suyu olsun." dedim.

Niye? der gibi baktı bana. "Hamile de Ela. Kahve içmesin Arda kızar." dedim. Kafa salladı ve evin yardımcısına benim dediklerimi dedi ve bahçeye çıktı.

İmkansız Aşk  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin