17. Bölüm

1K 43 13
                                    

Dolunaydan devam....

Lunapark'ta o kadar eğlendik ki Adeta kızlar ve ben çocuklar gibi eğlendik.  Şimdi eve gitme vaktiydi. Saat 10'a doğru geliyordu ve Ayaz çok yorulmuştu.  "Eve gidelim mi artık." dedim Yağıza. "Tamam gidelim Sen ver bana ayazı arabaya kadar ben götüreyim." dedi.  "Gerek yok ya zaten ta buraya kadar getirdin bizi sana zahmet olmasın ben taşırım." dedim. Gerçekten de bizi bu gün çok yere götürmüştü be 1 kuruş bile harcatmamıştı. ( Ama arda harcadı 😆) . O kadar da olsun demi ama ? Neyse. "Yok ya ne zahmeti ben çok eğlendim bu gün ver hadi sen yorulmuşsundur." deedi Kollarını bana açarak. "Tamam öyleyse al." dedim ve Ayazı onun kucağına yatırdım. 

 "Gençler biz gidiyoruz. Siz de geliyormusunuz ?" dedi Yağız. "Yok siz gidin biz biraz daha takılıcaz." dedi Arda. "Tamam o zaman size iyi eğlenceler." dedik. Lunaparktan çıkarken önümüze kızlar çıktı onlar da bizim yaşlarımızdan dı galiba. 2 kız da yağızın dibine girdi ve ayazı sevme bahanesiyle yağıza yılışmaya başladı. "Ayy ne kadar da tatlı uyuyuor.  Baksan şuna Berin." dedi  sarışın olan. "Ay evet çok tatlı yaa."  gibi şeyler söylemeye başladılar. 😒

Yağıza baktığımda sadece bana bakıyordu. Aferin ona!  Ne oluyor bana sevgilim değil  bir şeyim değil 🤔?. Kızlar daha da sokulunca hemen araya girdim. "Yuh bu kadar da değil." dedim. Sarışın bana anlamazca bakıyordu. "Diyorum ki Biraz geri ne o dib dibe?" dedim. "Pardon da size ne oluyor hanımefendi . Beyefendi birşey demiyor." dedi. Benden günah gitti. "O sevdiğin çocuk var ya ?" dedim ayazı göstererek. Yanındaki kız konuşmaya başladı . "Aa sizin mi gerçekten çok tatlıymış. Ama." dedi ve duraksadı. "Evet tatlıdır . Birde ama derken ?" dedim. "Anne olmak için çok genç değilmisiniz ?" dedi. Bende sırıttım. "Neden genç anne olamaz mıyım?." dedim. Kız "Siz böyle iseniz çocuğun babasını çok merak ediyorum." dedi. Ben bir an yağıza baktım ne yapacağımı anlamış olacak ki kafasını salladı. "Babasını görüyorsunuz ya ?" dedim yağızı göstererek. (bu aklıma neden geldi bilmiyorum. 😁)

  Sarışın yellozun ağzı iki metre açıldı ve "Yok artık." diye bir nida çıktı. "Neyse  kızlar bizim gitmemiz gerek malum Çocuk var üşümesin." dedim. Ve yağızı çekiştirmeye başladım. Yağıza baktığımda gülüyordu. "Ne gülüyorsun ya ?é dedim. Bu dememle daha da gülmeye başladı. Ah ne gülmesi anırmaya başladı. 

"Sen neden böyle bir şey yaptın ?" diye sordu gülerken. "Bilmem o sarı  yelloz'a ayar oldum." dedim. 

 "O zaman benim de kaya ya ayar olmam hatta dayak atmam gerekirdi." diye birşeyler mırıldandı. Bunun kaya ile ne derdi vardı ? Aman neyse dövse de bende kurtulsam o da kurtulsa. 

"Neyse sen geç arabaya ben ayazı yatırıp ben de binerim." dedi. Ben de kafamı  salladım ve arabaya geçtim. 5 Dakika sonra yağız da arabaya bindi ve Eve doğru yol aldık.

1 Saat sonra...

Yaklaşık 1 saatlik yolun ardından eve gelmiştik. Arabadan indim ve ayazı arabadan aldım . Yağıza baktığımda ben ayazı aldıktan sonra çocuk koltuğunu çıkarmaya çalışıyordu. Koltuğu çıkardıktan sonra o da benim yanıma geldi ve beraber eve doğru yürümeye başladık. Kapının önüne geldiğimizde "Zili çalar mısın ?"dedim yağıza. Kafasını salladı ve zile bastı. . Yaklasık 4-5 dakika sonra kapıyı annem açtı . " Hoşgeldiniz çocuklar. Geçin içeri." dedi annem hemen. Yağız çocuk koltuğunu kapının oraya koydu ve anneme baktı. "Yok nermin teyzem ben artık gideyim hem bak geç de oldu.Rahatsızlık vermiyim size  " dedi. "Olur mu yavrum hiç  ne rahatsızlığı hadi geç içeri." dedi annem. "Gerçekten nermin teyzecim eve gidip yatacağım . Hafta sonu gelsem olmaz mı ?" dedi Yağız. "Olur evladım ama mutlaka bekliyorum." dedi Annem . Hayırdır ya ? Bu annemle yağız baya bir kaynaştılar haa. "İyi geceler." dedi yağız bana bakarak. "İyi geceler." dedim  bende. Kucağımda  ayaz olduğu için hemen eve girdim ve benim odama çıktım.  

İmkansız Aşk  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin