"Ulaş'ı hala seviyor muyum?" diye tekrarladım. "Öyle bir insanı nasıl sevdim ben kendime hala bu soruyu soruyorum , sen de gelmişsin seviyor musun diye soruyorsun?" dedim. Ne kadar da uzun konuştum ben ? neyse. "Yani sevmiyorsun?" diye sordu tekrardan. "Bu seni neden bu kadar meraklandırdı Sırıkcım?" dedi pervin. Ben bu kızı tuttum. "Hayır . sevmiyorum." dedim bende. "Sadece sordum. Hem aklıma başka birşey gelmedi ki." dedi. "Ben sıkıldım ya başka birşey yapalım." dedi Talha.
"Film izleyelim !" dedi Kainat." Tamam ama ben seçeceğim filmi!" dedi Miraç. "Tamam" dedi herkes. "Kızlar siz bir şeyler hazırlasanız? film izlerken yeriz?" dedi Arda. "Tamam kuzi. Yağız yerlerini söyle ben yaparım." dedim. "Köşedeki dolaptalar." dedi o da. Kafamı sallayıp mutfağa gittim. Peşimden de birisi geldi . Kızlardır diye arkamı dönmedim ve film için yiyecekleri hazırlamaya devam ettim. Arkamdan iki kol belime sarıldı. Arda dır dedim ama değilmiş. " Neden bu kadar güzelsin prenses? " bu ne istiyor benden yarabbi?. Belimdeki ellerini çekmeye çalıştım ama kene gibi yapıştı . "Defol! " dedim dişlerimin arasından tıslayarak. "Çok ayıp prenses sana bu laflar yakışmıyor. " Dedi Kaya. Bu kim köpek bana sarılıyor lan? "Bırakman için üç'e kadar sayacağım bırakmaz isen avazım çıktığı kadar bağaracağım. Bir" dedim ve biraz durdum. Salak hala bırakmıyor. "Ikiii " hala bırakmıyor. "Ardaaa! " diye bağırdım. Salak hala bırakmıyor. Bu salak arda da daha gelmedi. " Ardaa! Bırak beni kaya.!" Diye bağırdım. "Neden böyle yapıyorsun? Sevgilim olsana prenses?" Dedi yüzsüz. "Hayır! Bırak beni." Diye bağırdım tekrardan . "Ardaa!" Diye bağırdım ama ağzımı kapattı . Çırpınarak kollarından kurtuldum. Ve suratına tokat yapıştırdım. "Bir daha bana dokunma.!" Dedim dişlerimin arasından.
Hızlı adımlarla salona gittim. Kendimi ikili koltuğa attım. "Ne oldu kuzen ? Film için hazırladıkların nerde?" Dedi arda."Ben çok yoruldum kuzen sevgilin yapsa olur mu?" Diye sordum. "Tamam kanka ben yaparım. " Dedi ela. Mutfaktan kaya gelince herkes ona birşeyler soruyordu. "Ne oldu lan yanağına?" diye sordu talha. "Yok birşey ." dedi . Tabii dolunay'a yavşadım o da bana tokat attı . diyemedi. Geldi yanıma oturdu.
Ben de onun yanından kalktım diğer boş yere oturdum. Tahmin edin bakalım kimin yanı? Az çok tahmin ediyorsunuzdur zaten evet Yağız'ın yanı. "Hatun sen bir şeyler hazırla biz de fil seçelim." dedi arda. "Tamam . Hödükcüm." dedi. Miraç filmleri almaya gittiğinde herkes onu bekliyordu.
Miraç elinde filmler ile salona girdi.Filmlere baktığımda hepsi korkunçtu. "Miraç?" dedim sorarcasına. "Efendim." dedi o da. "Doğru düzgün film yok mu hiç?" dedim. "Vallahi biz korku filmi izliyoruz. Başka var ama onlar da sıkıcı." dedi. "Tamam öyleyse." dedim ben de diyecek bir şey yok. Mutfaktan ela tepsi ile salona girdi. Cips kola tarzı şeyler vardı.
O da yanımıza oturduğunda başlattılar filmi . "Ne izliyoruz?" Diye sordu Ela. "Ölüm alfabesi." Dedi Miraç. "Yani?" "Korku filmi ela." Dedi Miraç. "Şey izlemesek? " dedi ela. Korkuyordu çünkü. "Korkma sadece film" dedi arda ona sarılarak.
Miraç gitti perdeleri de kapattı. Neden kapatıyorsun zaten gece . Neyse. Film başladı . Herkes pir dikkat filmi seyrediyordu. Ilk başında çok az korkmuştum ama sonrasında onun bir oyun olduğunu öğrendim. Hepsi bir kadın ve kızlarının basının altından çıkıyordu.
"Korkunç değilmiş ki zaten." Dedi ela. "Pek emin olma Yenge biraz korkunç olabilir." Dedi talha. Ela'ya baktığımda korktuğunu anladım. "Sen ona bakma kanka." Dedim. Sadece kafasını salladı.
Filmin ortalarına geldiğimizde kadın bir oyun alıyordu. Bu oyunun içinde üçgen bir tahta gibi birşey vardı ve bir tarafında cam gibi birşey vardı. Kadının küçük kızı onu eline aldı ve kaldırdı. Kaldırıp bakması ile önümden birşey geçti. Korkmadan desem yalan olur vallahi.
Koltuğa daha da yaslandim bu korkuyla.10 dakikadır filmi izliyordum de ufak tefek korkunç yerleri vardı. Kızın boynu ağrımaya başlayınca . Tekrardan o üçgen gibi şeye gitti. Onu alıp aynanın karşısına geçti ve...
Devamını anlatmak istemiyorum çünkü o sahnede kafamı birşeye gömmüş durumdayım. O kadar korktum ki o kafamı gömdüğüm şeye sarıldım. Ama neye sarıldığımı bilmiyordum. Ama sarıldığım şey yumuşaktı.Kafamı kaldırdığımda o yumuşak şey yağız olduğunu anladım. "Şe-şey b-Ben korkunca şey ettim .o yüzden şey oldu ...." dedim. Kurduğum cümleyi ben bile anlamadım o nasıl anlasın?. "Tamam önemli değil. " Dedi yağız da.
"Neyse ben gidiyorum gençler iyi geceler." Dedi kaya. Ve gitti.Zaten bundan sonra hiç konuşmadık. Filmin sonlarında kadının büyük kızı kardeşinin ağızını dikiyordu. Gerçekten korkunçtu.
" ben sizin seçeceğiniz filmin içine sıça...." diyecekken arda ağzımı kapattı. "Yavaş gel kuzen." Dedi.
"De şimdi ne yapalım? " Dedi Pervin. Saate baktığımda gece 1'i geçiyordu. "Saat 1 ne yapabiliriz ki?" Dedim. "Bence uyuyalım yarın kalkıp bir yerlere gidelim. " Dedi Talha. " olur." Dedik hepimiz. "O zaman kim nerede yatacak onu söyleyin." dedi Pervin. "Arda siz beraber mi uyuyacaksınız?" dedi talha. "Evet." dedi arda. "Tamam o zaman siz misafir odasına gidin. Kainat sen de Miraç'ın odasında yat o salak odasındaki koltukta uyumayı seviyor." dedi. "Pervin sen de benim odamda yat ben de burada yatarım." dedi Talha. Bana baktı "Dolunay ." dedi ve sustu. "Sen de Artık yağızla aynı oda da yatacaksın ." dedi. "Ne dedin sen?" dedim. "Benim odamda yatacaksın." dedi yağız.Yağız'ın Ağzından;
"Tamam kalırız sıkıntı yok. " dedi dolunay. Ama ben onun reddetmesini bekliyordum ama neyse. "Uyuyalım mı hatun?" dedi arda. "Tamam." dedi ela ve onlar el ele misafir odasına gittiler. Miraç ve kainat ta gitti. Salonda ben , Talha,Dolunay,Pervin kaldık. "Talha ben burada yatarım sen odanda yat." dedi Pervin. Pervin aslında o kadar yakın arkadaşımız değildir fakat aileler dost olunca biz de arkadaş olduk. "Ben burada yatarım sen dert etme hem gel sana benim kıyafetlerimden de veriyim rahat uyu." dedi Talha. "Tamam." dedi pervin ikisi de yukarıya çıktı. Salon da ben ve dolunay kaldık sadece. "Biz de uyuyalım mı ?" dedim. Ne diyebilirim ki başka. "Tamam ." dedi ve ayağa kalktı. Ben de kalkınca beraber benim odama gittik. Ben "Dolunay sana benim kıyafetlerimden veriyim de rahat uyu ." dedim. "Sorun yok y böyle de uyurum sana şey olmasın." dedi. Bi bilse onun giydiği kıyafeti ne giyeceğim ne yıkayacağım çünkü ona onun kokusu sinecek. Ne diyorum ben ya? "Bana şey olmaz . Al sen şunları . Sen burada giyin ben de banyoda." dedim. "Gerçekten gerek yoktu ama yine de teşekkür ederim." dedi. "Bir şey değil. Giyinince haber ver ben banyodan çıkayım." dedim. Kafasını salladı. Kendi giyeceğim eşofmanları aldım ve banyoya gittim. Giyinmeden önce işlerimi hallettim ve sonra giyindim. İçeriden Dolunay"Bitti yağız gelebilirsin." dedi. Banyodan çıkıp odaya girdim. Dolunaya baktığımda benim ona verdiğim eşofmanlar ona büyük gelmişti ama çok tatlı gözüküyordu. "Rahat mısın ?" diye sordum. "Biraz bol ama olsun rahatım teşekkürler." dedi. "Önemli değil. Şey şimdi nasıl yapacağız? istersen ben yerde yatayım rahatsız olacaksan." dedim. "Aslına 1 hafta öncesinde olsaydık seninle aynı odayı bile paylaşmazdım fakat şimdi nedensiz sana nefretim biraz olsun azalmış durumda." dedi. "Bir şey soracağım." dedim. "Sor." dedi. "Sen benden neden nefret ediyorsun?" diye sordum. Yatağın üstüne oturdu . Bende onun yanına oturdum konuşmaya başladı." Bilmiyorum ama tahmin ediyorum. Sen gerçekten yakışıklı bir çocuksun yanlış anlama beni ama. Bu yüzden de kızlar peşinde pervane. Ben de aldatılmış biri olarak sana nefret besledim nedensizce. Senin de onun gibi olacağını düşündüm. Ama anladım ki sen öyle biri değilmişsin tam tersine çok iyi biriymişsin." dedi. "Teşekkürler. " dedi sadece. "Neyse uyuyalım mı?" dedi. "Tamam uyuyalım." dedi. Dolunay yatağa yattı ve ben de onun yanına yattım. Yatağa yatmamızdan 10-15 dakika sonra dolunay uyumuştu ama beni uyku tutmuyordu. Nedensiz ona bakmak istiyordum. Bütün gece dolunayı izledim. Bunun nedeni sanırım ben bu kız aşık olmaya başlamam dı sanırım .
merhaba arkadaşlar. bölüm biraz geç geldi biliyorum affedin . Bu bölüm de yağız dolunay hakkında hisleri ortaya çıkmaya başladı düşünceleriniz neler çok merak ediyorum.
Kaya ya sinir olanlar?Umarım beğeneceğiniz bir bölüm olmuştur
Iyi okumalar🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk
Teen Fiction"Kapak Tasarımı: acelyacavdarr" Biz insanlar aşk denen lanet şeye tutuluruz. Bazılarımız karşılıklı olarak sever. Bazılarımız ise imkansız aşka tutulur. Ben Dolunay Sönmez. Benim hikayemi bu kitapta okuyacaksınız . Umarım beğeneceğiniz bir hikaye...