"Almanya da insanlar çok sıkıcı kimse kimse ile konuşmuyor." dedim.
"Derek seni konuşturmuyor olmasın ?" dedi ela. Haklı kız.
"Yani haklısın kanka." dedim.
Bir cafe-bar tarzında yere girmiştik. Önce yemek yemiş şimdi de bar kısmına geçmiştik bir şeyler içiyorduk. Barmenin yanına gitmiş ve bir şeyler sipariş etmiştik.Arda etraftaki erkeklerden elayı korumak için elini beline sarmıştı -_-.
Yiyecekler sanki kızı. Yağız da etrafına bakınıyordu. "Ela gel dans edelim kanka." dedim.
"Olur." dedi ve elimi tutarak dans edilen piste çıktık. Çok kişi olmasa da vardı insanlar.
biz başladık Ela ile dans etmeye başladık, yağıza baktığımda bana pür dikkat bakıyordu yağız.Arda desen Ela dan gözünü ayırmıyor. Çocuk evleneli bir değişti , bir kıskanmalar falan. Neyse...
Önüme döndüm ve dans etmeye başladım . Sağ tarafımda birini hissedince bakmadan dans etmeye devam ettim. "Böyle dans etme cadıı." dedi yağız.
"Neden ? " dedim. "Etrafına bak ! etrafına bak !!! bütün erkekler sana bakıyor." dedi sinirle.
"Bir şey ol...." diyeceğim sırada bileğimden tuttu ve barmenin önündeki masalara oturttu.
"Ama yağı..." sözümü kesti. " İtiraz yok. " dedi ve yanıma oturdu.
"Gençler çıkalım mı midem bulandı ." dedi Ela.
"Tamam hatun çıkalım . Biz hesapları halledelim bi ." dedi,arda ve yağız barmene hesabı ödedi.
Biz kapının önüne çıktığımızda "Sahilde dolaşalım mı ?" dedim.
"Eski zamanlardaki gibi." dedi ela .
"Evet. Eski! zamanlardaki gibi." dedim. Eski zamanları gerçekten özlüyordum. Yağız ile el ele gezdiğim zamanları. Ama derek gelmeseydi beni de alıp gitmeseydi belki daha güzel şeyler olacaktı.
"Aa balonlar ." dedi ela.
"Çocuk musun ela ?" dedim gülerek "Onu demiyorum denizin üzerindeler. hani tüfek gibi şeyle vuruluyor ya oynayalım mı?" Dedi heyecanla .
"Ben oynamasını bilmiyorum ." Dedim.
"Öğretir sana yağız hadi ya naz yapma !?" Dedi ela .
"Tamam. " dedim ve alanın peşinden gittim.
"Kolay gelsin kardeş." Dedi arda çocuğa .
"Sağ ol abi buyur ." Dedi.
"Ne kadar?" Dedi balonu göstererek.
"Abi 10 atış 5 lira ." Dedi.
"Tamam kızlar oynayacak . Sen burdan 20 atış al ." Dedi 10 lira uzatarak.
Çocuk aldı ve tüfeği doldurdu ve elaya uzattı.
"Buyur abla ." Dedi. Ela teşekkür ederek tüfeği aldı .
Beceriksizce balonlara doğrulttu.
"Öyle değil canım. Bak böyle. "Diyerek arda ela ya arkadan sarılarak gösterdi.
Ela 10 atıştan sadece 3 tane vurdu.
"Bu kadarcık mı patlatabildin kanki?" Dedim."Seni de göreceğiz Dolunay'cım." dedi.
"Ben yapa..." lafımı belimdeki ve kolumdaki bir çift el durdurdu.
Omuzumdan kafamı çevirdiğimde bana sarılan yağız dı.
"Bak şimdi tüfeği önce doğru tutalım ." dedi tüfeği düzeltirken . Sonra da
"Buralara bakacaksın ve ateş edeceksin." dedi ve tetiğe bastı. Bir tane balon paylamıştı.
4 tane daha atış yaptım ama sadece 2 tane vurabilmiştim daha 5 atışım kalmıştı. Ama yağız hala belime sarılıyordu.Tekrar gösterdi ve tetiğe bastı elimde olan eli.
5 atıştan da 2 tane balonu vurabilmiştim yani toplam 5 balon vurmuştum. Ela ya döndüğümde gıcık bir şeklide gülüyordum.
"Pislik." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk
Teen Fiction"Kapak Tasarımı: acelyacavdarr" Biz insanlar aşk denen lanet şeye tutuluruz. Bazılarımız karşılıklı olarak sever. Bazılarımız ise imkansız aşka tutulur. Ben Dolunay Sönmez. Benim hikayemi bu kitapta okuyacaksınız . Umarım beğeneceğiniz bir hikaye...