Iyi okumalar😊😊..
"Bu..burda ne olmuş?!" Diye sordum dehşetle. "Bizde bilmiyoruz ne olduğunu. Anlayacağın daha yeni geldik." "Onu çoktan anladık zaten bay çok bilmiş. " dedim sinirle. "Ben mi çok bilmişim sen mi?" "Tabikide sen. Ne o bizim eve gelmeler annemle sohbet etmeler falan?" " 1 ben sizin eve gelmiyorum .2 anneni kırmamak için kabul ediyorum. Cadı" " ya tabi canım ne demezsin hem..." daha lafımı bitiremeden birisi bana seslendi."Dolunay!" Ah! Kahretsin ! Bu benim peşimi ne zaman bırakacak?" Efendim!" Dedim sakin kalmaya çalışarak. " iyi misin? Baş..başına Ne oldu?" "Bu seni hiç mi hiç ilgilendirmez!" Dedim
. Ama dinleyen kim?kimse. "Eyvah şimdi başlıyoruz. " Dedi arda fısıltı ile. Kafamı ardaya çevirdim ve"evet kuzen başlıyoruz. " dedim . "Anlamadım neye başlıyoruz Dolunay'ım? " diye sordu saçlarımı okşarken " şuna başlıyoruz. " dedim ve nefes aldım. " bana Dolunay'ım deme! Ve şu pis ellerini çek!" Diye bağırdım birde elini itekledim . " Ben sana demedim mi benim adımı ağzına alma diye. Unut beni Ulaş. Bi-tt-i!" Dedim ve arkamı döndüm tam yürüyecektim ki kolumdan tuttu birisi. Tahmin ediyim ulaş. Bakıyım vallahi ulaş. "Ne var!" "Yeter be yeter . Ne bu trip sen benimsin. Ancak BENİM!" Bu kendini ne sanıyor. Suratına bakarak güldüm. " seninim ha?" "Evet Benim!" "Ne hakla? Ne sıfatla? " diye sesimi yükselttim. "Sevgilin sıfatıyla. Sen kabul etmesen bile!" "Kusura bakma kuzen!" Dedi ve üstüne atladı arda . "Sen kimsin be it!" dedi ve vurmaya başladı. "Tamam arda. Bırak !" dedim ama dinlemedi. "Arda! bırak şunu! " "Birdaha be dolunay'ın ne de arkadaşlarının yanında dolaşacaksınız" diye bağırdı. "Yok yaa. Neden miş o . Şahsen ben elanın yanından ayrılmam." dedi ege. Eyvah! Arda piskopat'a bağlayacak. "Anlamadım birdaha söyle!" dedi arda. "Diyo ki Ela yı bırakmam. Bende diyorum Dolunay'ımı bırakmam." "Ya havle. Defolup gidin yoksa elimde kalacaksınız!" diye bağırda arda. "Hadi ya nasıl olacak o?" dedi ege. "Bak böyle." dedi ve kafa attı arda. Ege de bu harakete hazırlıksız olduğu için yere düştü . Arda da Ege nin üstüne çıktı ve başladı yumruklamaya. Ulaş Ardanın sırtın da vurduğu an Yağız Ulaş'a saldırdı. (Buna ne oluyor amqjhföbfjh). Talha ve Meriç'te onlara yardım ediyordu. Eda hemen yanıma geldi ve sarıldı. "Eda ağlamasana kızım. Yok birşey " dedim ama Ege arda'yı altına almış o yumrukluyordu. "Elaa ağlama dedim sana.!" diye kızdım. Ardalara baktığımda hepsini burunları kanamış ve dudakları patlamıştı. Birbirlerine o kadar sert vuruyorlardı ki , Onlar hep birbirlerine vurduklarında benim canım acıyordu.
Dayanamadım ve " Yeter! " diye bağırdım ama bana sadece yağız baktı. Ama sonra da o Ulaş'a vurmaya devam etti. "Yeter! yeter yeter." diye diye arkamı duvara yasladım ve aşşağı doğru çöktüm. "Yeter anlamıyormusunuz yeter. " deiye konuşmaya başladım sesim gittikçe kısılıyordu. "Dolunay" dedi ela ve o da yanıma çöktü. "Neden ben? Aldatılacak ne yaptım? " derken gözlerimden ben izin vermeden yaşlar süzülüyordu. "Sen birşey yapmadın ki kuzum" dedi ela. "Hayır anlamıyorum sevmem mi suç. Demek ki sevmek haram bana be ela:" dedim ağlayarak. Erkekler de kavgayı bırakmış bana bakıyordu. Ulaş yanıma geldi ve çöktü. "Tekrardan . Bin kere on bin kere özür dilerim . Ama öyle konuşma." dedi. "Teşekkür ederim." dedim gülümsemeye çalışarak. "Anlamadım?" "Teşekkür ederim." dedim tekrardan. "Ne yani beni af mı ettin ?" "Ben kiim seni affetmek kim be Ulaş? " dedim ve derin nefes aldım. "Ama biliyormusun? " "neyi biliyormuyum?" "Ben sevmeyi sende öğrenmiştim. Sana kendimden bir parça , kalbimi armağan ettim sana. Ama sen ne yaptın?" dedim tekrardan gözyaşlarım akmaya başlamıştı.
"Benim sevgilimken gittin başkasıyla oldun. Bunun affedilir bir yanı yok. Eğer sevseydin..." dedim ve gözlerinin içine baktım. "Aldatmazdın !" dedim. Ulaş'ın da gözleri dolmaya başladı. Herkes bize bakıyordu. "Ama biliyormusun? senden sonra bana ilgiyi o gösterdi." dedim. "Kim lan o?" dedi Ulaş kaşlarını çatarak. "o" dedim sadece herkes bana şaşkın şaşkın bakıyordu. Benim dediğim 'o' aslında yağız oluyor . Tamam ona iyi davranmıyor olabilirim ama Ulaş yokken hep o vardı yanımda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk
Teen Fiction"Kapak Tasarımı: acelyacavdarr" Biz insanlar aşk denen lanet şeye tutuluruz. Bazılarımız karşılıklı olarak sever. Bazılarımız ise imkansız aşka tutulur. Ben Dolunay Sönmez. Benim hikayemi bu kitapta okuyacaksınız . Umarım beğeneceğiniz bir hikaye...