48.Bölüm

588 24 0
                                    

"Bu proje  hakkında bilgi verecek misiniz ?" dedim.

"Ama kızım sen  çalışacaksan da evden çalış malum bebekler falan var ." dedi babam. 

"Hallederiz baba. " dedim ve yemeğime gömüldüm. 

***********

"Dolunay abla." ayazın sesini duyduğumda  furkanın tulumunu giydiriyordum.

"Söyle kuzum." dedim. 

"Parka gidelim. " dedi.

"Bilmem annene sor gideriz. " dediğimde koşarak "Anneee!!" diye bağırmaya başlamıştı.

"Oğlum sen cici mi giydin." dedim gülerek ve yanaklarından öptüm. Gülüyordu.  

"Oo bakıyorum da paşanın keyfi yerinde." dedi Yağız.

"Tabi babası karnı tok, altı temiz, gazı da yok . Keyifi tabi yerinde olacak ." Dedim .

"Sana gerçekten çok yük oluyoruz dolunay .  Senin çocukların yetmezmiş gibi birde Furkan'a bak....." lafını bitirmesine izin vermedim. 

"Sen bana Furkan'ın Asyanın çocuğu oldunu ima mı etmeye çalışıyorsun!" Diye sesimi yüksettim Furkanı beşiğe yatırırken . 

"Hayır .  Ama 3 çocuk ile ilgilenmek zor !" Diye açıklamaya çalıştı.

"Oğluna bakmamı istemezsen seni anlarım yağız buna bir diyeceğim yok. Iyi ! Bakmadığımı sanıyorsan da .... hangi bir anne çocuğuna ıyi bakmaz . Kendimden vaz geçtim ben onları ön planda  tutuyorum." Dedim.

"Bak dolunay ben sana yük olduğu için değil! Sen yıprandığın için böyle bir cümle kurdum ." Dedi.

"Yıprandığım falan yok Yağız.  Sen düşünme işine bak sen !" Dedim.

"Dolunay Ablaa!!" Bağırarak odaya giren ayaza baktığımda gülümsedim . 
"İzin verdi mi kuzum teyzem ?" Dedim.
"Evet gidelim hadi." Dedi elimden çekiştirerek . 
"Tamam gidelim ama yağız abin de gelsin ." Dedim yağıza bakarak.
"Nereye gelecekmişim?" Dedi.
"Parka  gideceğiz . " dedim.
"Hm peki bu ufaklıklar da gelecek mi ?" Diye sordu .
"Evet biraz hava alırlar. " dedim.
"Tamam o zaman ben bir aparat görmüştüm onu aldım ıyi ki de almışım onu takar ayazı da oraya otururuz ." Dedi.
"Nasıl bir aparatmış  o ?" Dedim.
"Sen çocukları hazırla ben de bebek arabalarını çıkartayım görürsün." Dedi .
" Tamam." Dedim ve meriç den başlayarak üzerlerini değiştirmeye başladım . 
《☆》《☆》《☆》《☆》《☆》《☆》
" Tamam güzel giyindik. Sıra sende ayaz aşkım hadi git değiş üzerini. " dediğimde kafa  salladı koşarak çıktı odadan.Ben de selin'i çağırarak odadan çıktım ve kendi odama gidip  seçtiğim kıyafetlerimi giydim. 

Odamdan çıktığımdan çocukların odasına girerken yağızı gördüm. "Yağız." diyerek yanına yaklaşmaya başladım. 

"Efendim?. arabalar hazır dolunay Ama istersen benim arabam ile gidebiliriz." dedi. 

"Yürüyerek gidelim ya hep araba sıkıyo." dedim.

" dedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
İmkansız Aşk  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin