32.Bölüm.

733 29 43
                                    

aahuftz  biriciknisa bu bölüm yorumlarınızı merak ediyorum 😉

2yıl sonra

Saat 4:38
"Derek!" Dereği uyandırmaya çalışıyordum. Evet biliyorum çok kötüyüm 😈. Ama kendisi istedi tüp bebeği ve su an karnımda 4.5 aylık ikizlerim var . Ne kadar derek ile bebegimiz olsalar da bundan sonra onlar benim her şeylerim .

Nikahtan yaklaşık 2 yıl geçti. Ve ben 5 aylık hamile olunca türkiye ye döneceğim. Annem evlendiğimi biliyor ama hamile olduğumu bilmiyor . Neyse Dereğe aşerdiğimi söyleyeceğim.

Şu an bahar mevsimindeyiz . Ve ben karpuz aşeriyorum 😈 sanırım çocuklarım da babalarından pek haz etmiyor . Neyse. Biz devam edelim .

"Derek!!" Diye dürtüyorum ama tınlamıyor.
"Derek!!!" Diye bağırdım yataktan bir sıçrayışı var 😅 anlatamam.
"Ne oldu erken doğum mu yoksa ?" Dedi telaşla.
"He erken doğum. Salak mısın derek ? 5 aya yakın doğum mu olur .?" Dedim.

"Ne bileyim kızım öyle bağırınca korktum . " Dedi.
"Sen istedim derek hamile olmamı. Neyse . Sanırım yeniden aşeriyorum. " dedim.
Bana korkarak baktı. Çünkü o kadar bıktırmıştım ki . Gına geldi adama artık.
"Karpuz." Dedim .
"Ne karpuzu ?" Diye sordu.
"Karpuz istiyorum ben." Dedim. Alamam deyince de ağlıyorum.
"Ama bak birtanem ben karpuzu nasıl bulayım ? Erik iste çilek falan iste ne olur ." Diye yalvarmaya başladı.
Ben o karpuzu yiyeceğim.
"Derek ben kar-puz is-ti-yo-rum! Bulacaksın. Yoksa çocuklarım ile turkiye den dönmeyiz. " dedim. Karnımı okşarken.

"Tamam meleğim anasını sattığım karpuzu bulacağım. 2 saate bulduttururum. " Dedi.
"Söyle çabuk olsunlar ." Dedim iştahla.
Gülümsedi ve telefondan bir adamı aradı ve almanca konuştu.

"Tamam. Bulacaklar. " Dedi ve yatağa geri girdi.
Bana yaklaştı ve öptü. Artık alışmıştım o beni hep öperdi.
Ama ben onu 1 kere öpmüştüm o da sahroştum ve onu yağız sanıyordum.

Ama asla bana dokunmadı. Yeltendi ama ben izin vermedim .

Yanıma  uzandı ve hafif çıkan karnımı açtı. Ve bir öpücük kondurdu.
"Baba sizi özledi ama minikler. Hemen gelin de artık sizi sevelim ." Dedi.

Dereğe sen salak mısın bakışı attım.

"Derek daha 5 aylık bile değiller ve daha yolun yarısındayız." Dedim.

"Olsun . Ben yine de onları özledim. " Dedi.

"Derek önceden çocukların mi vardı da ben bilmiyorum ?" Diye sordum .

"Ne alaka ?" Diye sordu.
"Öyle davranıyorsun. " dedim.
"Benim tek sevdiğim sen ve iki çocuğum karnındaki minikler var . Bir daha asla böyle birşey konuşma. " diye kızdı. Azıcık yalvartalım ama .

"Sen bana bağırıyorsun ama ben ne yaptım sana . Çocuk istedin al sana çocuk. " diye bağırdım karnımı göstererek.

Derek saf  saf  bana bakıyordu.
"Ama ben sana bağır......" sözünü kestim.
"Bağırdın ben seni sevmediğim için bağırdın. Ahahaha." Diye ağlamaya başladım.

Bana yaklaştı ve sarıldı.
"Özür dilerim meleğim Bir daha asla bağırmayacağım." Dedi.

"Çık dışarı derek . Karpuz gelene kadar dışarda salonda yat!" Dedim.

"Ama.." Dedi.
"Çık dedim ." Diye tısladım.
Hemen üstüne bir t-shirt giydi ve odadan çıktı.

Işte budur be geniş geniş oh miss.

..........
Derekten ......
"Çık dedim." Diye tısladı bana dolunay .
Hamile olduğu için hemen ağlıyordu. Üstüne bir tane t-shirt geçirdim ve odadan dışarı çıktım.

Salona indiğimde baran televizyona bakıyordu.
"Uyumadın mı lan sen ?" Dedim.
"Uyku tutmadı ve abi . " Dedi.ve devam etti. "Yine mi ağabey? " Dedi.
"Yine koçum yine. Neymiş bağırmışım . " dedim.
"Abi onu da anla be içinde iki can taşıyor iki! . Hormonlar iki kat taban yapmıştır onda." Dedi.
"Haklısın koçum. Ne yapayım beni de kovuyor neymiş karpuz gelene kadar ben de gitmeyecekmişim." Dedim.
"10 dakikaya gelir abi bulmuşlar. " Dedi.
"Iyi bari ." Dedim.

"Abi baba olmak nasıl birşey? " diye sordu birden .
"Daha olmadım ama sanırım güzel birşey. " dedim.
"Desene iki tane yeğen geliyor bana." Dedi.
"Aynen öyle koçum. "Dedim.
Baran benim olmayan erkek kardeşim gibi birşey korumalardan önce git benim için. Neyse.

Kapı açıldı ve içeri bir tane koruma girdi.
"Abi bulduk nereye koyalım? " Dedi.
"Mutfağa götür birisi kessin yanına da başka meyve falan da koyun. Yengeniz yesin ." Dedim.
"Tamam abi." Dedi ve mutfağa gitti.
Baranın omzuna vurdum ve "geç kalma sen de yat ." Dedim.
"Tamam abi yatarım ben de iyi geceler ." Dedi.
Koruma elinde tepsi ile geldi .
"Tamam." Dedim ve elime aldım.
Oraya çıktım ve odaya girdiğimde televizyona bakan bir adet dolunay gördüm.
"Şükürler olsun !" Dedi beni görür görmez.
"Gel gel." Dedi ve kollarını uzatarak tepsiyi aldı .
Birden karpuzdan ağzına attı.
"Çok güzelmiş. " Dedi ve ağzını doldurmaya başladı. "Yavaş ye boğulacaksın!" Dedim.
"Sen de ye !" Dedi ve çatal ile karpuz uzattı. Hemen yedim çünkü bana eliyle birşey yedirmesi çok nadir olur.

"Güzelmiş. " dedim.
Kafa salladı ve yemeğe geri döndü.
Şirin sevgilim benim 😏.

..........
Yağız'dan devam .......

Benim meleğim gideli tam 2 yıl oldu .
En son nermin Teyze ile konuştuğunda yağız beni unutsun demiş.

O haberden sonra  1 hafta sonra da evlendiği haberini aldık. O zaman neye uğradığımı şaşırdım. Sonra da kendimi içkiye falan vurdum demeyeceğim. Biraz içmiş olabilirim ama . Içki yerine derse önem verdim. Hic dışarı çıkmadım. Full ders çalıştım ve istediğim üniversite yi  kazandım.

Istanbul'da. Ama benim için önemi yoktu.

Dolunay'sız her yer benim için bir cehennem zaten .
Istanbul'da %70 burslu olarak özel bir üniversite kazandım. Doktorluk .
Neyse.
Ben istanbul'a gitmeden Nermin Teyze ve ardalar da oraya taşınacaklarını duydum. Bu 2 yıldır nermin Teyze bana annem miş gibi davrandı.

Ben de oraya gidince orada aynı eve çıkmamızı teklif etti. Ben biraz itiraz ettim ama sonra yan evlerine taşınmamı istedi . Arda ile beraber kalacağız sanırım.

Neyse.

Şimdi ne mi yapıyorum eşyalarımı topluyorum akşama uçağımız var çünkü. Bir de size söylemediğim  birşey var

Ben bir ara çok içmişim . Sonra bu asya da benim sahroslugumdan faydalanmış.
Ve hamile nasıl bir bok işlediğimi biliyorum ama artık iş işten geçti.

Asya da bizimle gelecek.

Arda ve Ela şuan nişanlılar . Dolunay da onların düğünü için Türkiye ye geleceğini söylemişti nermin teyzeye   düşündüm acaba hiç değişti mi . Onu çok özledim be off.
Ben nasıl bir bela aldım başıma ya of.

...

Ben geldim umarım begenmissinizdir . Ben begendim. Biraz karışık bu bölüm ama benden bu kadar .
Bu bölüm yağız o iki yıldır  ne haltlar yediğini anlatıyor o yüzden karışık olabilir.

Diğer bölüm görüşmek üzere 🤗

Diğer bölüm görüşmek üzere 🤗

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
İmkansız Aşk  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin