15. bölüm

1.1K 40 31
                                    

kainat ve pervin'in bağrışlarıyla uyandım. Yanıma baktığımda yağız hala uyuyordu. Uyurken gerçekten çok tatlı gözüküyordu. Ben hala ona bakarken bir anda gözlerini açtı. Ne yapacağımı şaştım elim ayağım birbirine dolaştı sanki.
"Ne bu gürültü? " diye sordu bana. "Bi..bilmen her...herzamanki kainat ışte. " dedim. Bir süre bana baktı sonra yataktan kalktı. Üstüne baktığımda ohaa bu t-shirt giymemiş. "Ya..yağız Sen " diyebildim sadece.
Yağız bana bakıp "Ben ne?" Dedi. "Üstün. " dedim transa geçmiş gibi bakarken. Üstüne baktı ve tekrar bana baktı. "Ha pardon ben rahat uyuyamıyorum da t-shirt le kusura bakma hemen giyiniyorum." Dedi ve dolaptan bir t-shirt alıp üzerine geçirdi.
Bana dönüp " salona gidelim mi?" Diye sordu. "Ben bir annemi arıyım sen git." Dedim. "Tamam . Selam söyle nermin Teyzem'e " dedi. "Tamam söylerim de telefonum nerde?" Diye sordum. "Oturma ortasındadır herhalde." Dedi. Kafamı sallayıp odadan çıktım. Pervin yazık kahvaltıyı hazırlıyordu. "Insafsızlar insan bir kıza yardım eder." Dedim.
"Edeceklerdi ama ben istemedim ." Dedi pervin. "Tamam canım da benim telefonum nerde?" Diye sordum. "Vallahi masanın üzerinde siyah bir telefon var o senin mi ?" "Evet Benim. " dedim. "Ama kainat aldı. Bir ara sizin yaptığınız odaya girdi birşeyler yaptı geri çıktı gülerek. " Dedi. Kesin fotoğrafımızı çekti. "Kainat!" Diye bağırdım avazım çıktığı kadar. "Eyvah." Demesini duydum Kainat'ın. "Eyvah tabi ne bok yedin lan benim telefonumla ha?" Dedim onu koştururken. "Elaa! " diye bağırdı.
"Hiç ela deme vallahi ben sana yapma dedim." Dedi ela. Kainat bu sefer Miraç'ın arkasına geçti.
"Ver o telefonu Bana!" Dedim. "Tamam vericem ama kızmayacaksın." Dedi. "Tamam kızmayacağım." Dedim. Telefonu bana verdi.
Fotoğraflara girdiğimde ben ve yağız'ın uyurken ki halimiz vardı.
Yağız bana sarılmış ben ona sarılmış vaziyetteydik. "Kainat. Ne işin vardı senin o odadaa.!" Diye bağırdım. " çok güzel uyuyordunuz bende o anı ölümsüzleştirdim ." Dedi. " ben seni bir ölümsüzleştiricem Kainat." Dedim. "Hadi kahvaltıya ." Dedi pervin. "Tamam ." Dedik hepimiz ve mutfağa geçtik.

"Pervin siz kaçta uyandınız ?" Diye sordum. " Vallahi 1 buçuk saat oluyor biz kalkalı talha ile sonra arsalar uyandı. Miraç, Kainat falan ." Dedi pervin. " en son biz mi kalktık? " dedim."Evet kanka ı kadar güzel uyuyorsunuz ki uyandırmadık. " dedi ela. "Nasıl yani?" Dedi yağız. Telefonu çıkarıp fotoğrafları ona gösterdim . "Al bak böyle. " dedim. Içtiği çay boğazında kaldı. "Ohaa. " Dedi öksürüklerinin arasında.

Kahvaltıdan sonra....

"Ee nereye gideceğiz? " diye sordu pervin." Bilmem." Dedi herkes.
"Aklıma birşey geldi." Dedim. "Ne geldi?" Dedi yağız. "Deniz kenarlarına gitsek mordağan , karaburun, urla falan gezsek olmaz mı? " dedim. "Olur aslında. Hani gitmiştik oralar mı kuzen" dedi arda. "Aynen kuzen oralar." Dedim. "Tamam millet hazırlanın gidelim." Dedi. "Ama yalnız bizim eve gidip giyinmemiz gerek." Dedim kızları göstererek. " ben gelmiyeyim o zaman çünkü evimiz ters." Dedi. "Geleceksin ben vericem sana kıyafet." Dedim. "Gerek yok gezin siz." Dedi. "Teklif var ısrar da var tatlım. " dedim ve kolundan çekistirdim. "Şimdi gençler ben Ela'yı eve götüreceğim. Siz nasıl gidersiniz bilmem." Dedi arda. "Hain kuzen." Dedim bu dediğime güldü sadece. "Ben kainatı götürürüm. " dedi Miraç. "O zaman ben de pervin'i alırım. " Dedi Talha. "O zaman ben de Dolunay'ı alıyorum. Talha sen de bizi takip ediyorsun kardeşim ." Dedi yağız. "Tamam o zaman bizim evde buluşuyoruz ." Dedim. Herkes onayladı ve arabalara bindi.

Biz de arabaya bindik ve yola koyulduk.
Yağız vites değiştireceği sırada benim elim de o tarafa yakın olduğu için ellerimiz birbirine deydi. Bana baktı o kadar güzel bakıyordu ki bakışını yediğim.
"Ra..radyo'yu aç..açabilirmiyim ?" Dedim. "Tabi açabilirsin." Dedi. Radyo yu açtığımda 'oğuzhan koç -küsme aşka ' çalıyordu. Bu şarkı da hep karşıma çıkıyor nedense. "Bu şarkıyı çok güzel söylemiştin. " Dedi. Ve bana baktı. "benim icin birkez daha söylemisin? " Dedi. "Tamam söylerim. " dedim. Anladım söylemeye "Hata bizde , herşeyi söylemişler ne lazımsa şu sevdaya."
Ben şarkıyı söylerken yağız arada bana bakıyordu.

İmkansız Aşk  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin