Ben geldim gençler . Umarım beğeneceğiniz bir bölüm olur.
"Sen kimsin ki karışıyorsun! " diye bağırdı Ulaş . "Asıl sen kimsinde Kızın kolunu falan tutuyon ." dedi yağız. "Sevgilisiyim . Sen kimsin?" Dedi ulaş sırıtarak . Yağız'a baktığımda bana bakıyordu. "Hayır." dedim birden. "Sevgilim falan değilsin . Hatta sen bir hiçsin ulaş." diye sesimi yükselttim. "Kuzen gidelim mi? Lütfen. " dedim arda ya. Arda kafasını salladı ve masadan kızları kaldırdı çantamı aldı ve yanıma geldi. Kafeden çıktığımızda "Nereye gidicez kuzen saat daha erken?" diye sordu arda. "Kızlar sizi eve bırakalım arda senle başka bir yere gidicez." dedim Arda bana anlamayan gözlerle baktı. "Dolunay bizde gelseydik be kızım kötüsün işte." dedi ela ."Hayır kanka süperim benim birşeyim yok." dedim .Arda yanımızdan ayrılıp arabayı almaya gitti. "Dolunay kanki istersen bu gün sizde kalabiliriz." dedi kainat . "Yok kanka siz eve gidin biz ardayla başka bir yere gideceğiz." dedim. Arda arabayla geldi hemen bindik ve kızları evine bıraktık. "Nereye gideceğiz kuzen?" diye sordu. "Ben kullanabilirmiyim arabayı kuzen?" diye sordum "Ama sen.." "Biliyorum kuzen geçen sizden eve gelirken babam bana kullandırmıştı. Lütfen belki iyi gelir?" diye sordum. "Tamam kuzen gel hadi. "dedi ve arabadan indi. Bende indim ve yer değiştirdik. Kullanmaya başladığımda Arda bana şaşkınca baktı. "Ne oldu kuzen neden öyle bakıyorsun bana?" dedim "Kuzen sen araba kullanmayı bilmiyordun?" dedi. "Biliyorum işte kuzen." dedim . "Tamam nereye gidiyoruz. ?" diye sordu. "Belki kafa dinleriz diye düşündüm." dedim . "Tamam bakalım tatlı cadı beni nereye götüreceksin. " dedi. "Biraz uzak ama olsun be kuzen ." "Kuzen nereye götürüyosun gerçekten?" dedi korkarada. "Korkma kuzen hani bizim bir tane evimiz vardı ya. " dedim "Uçurumun yakınında olan ev?" dedi arda. "Evet orası." dedim. "Sabaha kadar oturur denizi izleriz belki biraz uyur sonra da tekradan yola çıkarız olmaz mı?" diye sordum . "İyi düşünmüşsün kuzen. Ne kadarlık yol var şimdi?" diye sordu. "Tahminimce 2 saat falan sürer." dedim "Kuzen ben biraz kestirsem ayaz beni uyutmadı gece ." " Tamam kuzen yat sen gelince uyandırırım seni." dedim . Yola odaklandım.
Yaklaşık 2 saat sürmüştü yol . "Kuzen hadi uyan geldik." dedim arda ya. tabi hödük uyanmadı. "Kuzenn hadii kallkkk." dedim "Anne 5 dakika daha."dedi arda da. Sinirim bozuldu bende gülmeye başladım . "Hadi kalkk." dedim tekrardan ." Ayaz abicim dövücem bak şimdi git başımdan." dedi en sona"Ne ayazı arda kalk hadi geldik evde yatarsın." diye bağırdım "Senmisin be cadıı ne bağırıyon uyuyoz şurada ." "Kalk hadi eve girelim." dedim "Anahtar yok ki." dedi ."yardımcımız ahmet amca ve karısı burada oturuyor onlara söyleriz üstkatı bize hazırlarlar." dedim . "Ahmet amca mı o daha yaşıyo mu ya?" dedi arda"Saçmalama arda tabi yaşıcak. Neyse benim uykum geldi hadi kalk ta içeriye girelim." ben Arabadan inice arda da indi . Kapıya doğru ilerledik. Zile bastığımızda ilk önce kimse cevap vermedi. 2-3 kez daha bastık ve en son kapını arkasından ahmet amcanın sesi geldi." Kimsin?" "benim ahmet amca ." "Bu saatte kimsin söyle?" dedi kulaklar biraz duymuyor da. "Dolunay . ben dolunay kapıyı açarmısın ahmet amca." diye bağırdım arda anca gülsün. "Dolunay senmisin kızım." dedi pınar teyze . "Evet benim pınar teyze kapıyı açarmısınız." dedim. Kapı açıldı ve pınar teyze ile ahmet amca karşımızda belirdi." Bu saatte ne işin var kızım senin, Hemde bu hergeleyle." dedi ahmet amca. sonra arda ya bakıp"Kim bu hergele kızım?" dedi. "Ben arda ahmet amca tanımadın mı?" diye sordu. "Hayır tanımadım. Kocan mı kızım bu senin."dedi. Pınar teyze ardaya bakıp "Sen arda Nejla'oğlu arda mısın?" dedi pınar teyze. Arda kafasını olumlu anlamda salladı. "Ne kadarda büyümüşsün." dedi ve ardaya sarıldı pınar teyze. "Pınar teyze biz şimdi burda kalsak bizi sabah erken kaldırırmısın?" diye sordum. "Tabii kuzum sen nasıl istesen kaçta kalkacaksınız onu söyleyin." dedi. Arda ya bakıp"8'de kalksak biraz gezer sonra da eve gideriz demi kuzen." dedim. Arda "tamam kuzen benim çok uykum var ben yatıyom." dedi Arda nın burada bir odası vardı zaten odalarımız yan yana . "Bende yatıyorum pınar teyze iyi geceler.""İyigeceler evladım" dedi. Hemen odama gittim ve kendimi yatağa attım.
Sabah pınar teyznin uyandırmasıyla uyandım. "Dolunay kızım hadi kalk saat 8" dedi . "Tama pınar teyze kalktım sen arda yı kaldır . ben geliyorum dedim." hemen kalktım ve banyoya gidip ruyin işlerimi hallettim dünden kalan makyajımı silip eyeliner , fondöten(umarım böyle yazılıyordur), rimel ve birazda ruj sürdüm ve hemen çıktım . dün Giydiğim kiyafetlerle yattığım için üstümü değiştirmedim . Üstümü düzelttim ve aşşağıya indim. Ahmet amca arda'yı yanına oturtmuş konuşuyordu"Ee evlat babanlar nasıl." diye sorular soruyordu. Bende kahvaltı masasına oturdum ve güzelce kahvaltı yaptık gitme vakti gelmişti. "Yine gelin olur mu kuzularım." dedi pınar teyze. "Gelirizi pınar teyze ama geldiğimizde yanımızda ayazla geliriz." dedim "Ayaz kim ?" diye srdu. "Benim kardeşim pınar teyze 3-4 yaşında mı ne" dedi arda. "Hee tamam kuzum getirin ufaklığı da." dedi vedalaştıktan sonra arabaya bindik. "Ee kuzen şimi nereye." diye sordu. "Uçurum kenarına kuzen." dedim Arda kafasını salladı ve arabayı sürmeye başladı.
Arda arabayı uçurumun orada durdurdu. "Müzik açsana kuzen." dedim hemen gidip arabanın kaputuna oturdum.Arda arabadan müzik açtı ve sesini son ses açtı. "Kuzen dünkü olay neydi öyle" diye sordu arda."Hangi olay kuzen." dedim denize bakarak. "O ulaş p***vengi nin ne işi vardı orda." diye söylendi."Bilmiyorum ki kuzen . Gelıyo salak salak konuşuyo" dedim. "Yağız dalmasaydı ben dalacaktım ." dedi. Sen onu bunu bırak hayırdır?" diye sordum. "Ne hayırdır kuzen ?" "Şarkı söylerken hep Ela ya bakıyodun." dedim göz kırparak. Yakalandık galiba." dedi "Dökül kuzen."dedim "Seviyorum." dedi bir anda "Ne?" diye bağırdım. "Cırlama be kızım . Galiba ben Ela'yı seviyorum." dedi. Hemen arda ya sarılıp"Çok sevindim .ee ne zaman söyliyeceksin ?" diye sordum. "O beni sever mi ki?" "Sever kuzen sever." dedim . Biz böyle saatlerce konuştuk Ardayla . "Hadi kuzen gidelim annem ve teyzem kesin sinirden evde dört dönüyorlardır." dedi "Evde terlik var kuzen." dedim Gülerek arabaya bindik ve eve gitmek için yol aldık.
YENİ BİR BÖLÜM İLE HERKESE MERHABALAR ÖNCEKİ BÖLÜMLERE GÖRE BİRAZ KISA BİR BÖLÜM OLDU AMA OLSUN. DOĞRUSU PEK İÇİME SİNEN BİR BÖLÜM OLMADI . UMARIM BEĞENİRSİNİZ.
YORUM VE VOTE LERİNİZİ BEKLİYORUM :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk
Teen Fiction"Kapak Tasarımı: acelyacavdarr" Biz insanlar aşk denen lanet şeye tutuluruz. Bazılarımız karşılıklı olarak sever. Bazılarımız ise imkansız aşka tutulur. Ben Dolunay Sönmez. Benim hikayemi bu kitapta okuyacaksınız . Umarım beğeneceğiniz bir hikaye...