4.bölüm

2.3K 73 4
                                    

BU BÖLÜMÜ ARKADAŞIM  KEZBAN'A ITHAF EDIYORUM 😘😘 IYIKI VARSIN.
İyi okumalar

Yüzüme vuran güneş ışınlarıyla kalktım ...demek isterdim ama maaesef annemin bağırmasıyla kalktım"Dolunayy!" ismimi birkaç kere daha tekrarladı ama daha sonra bağırması kesildi. 5 dakika sonra odamın kapısı açıldı . Ama ben umursamadan uyumaya devam ettim. Suratıma çarpan suyla direk uyandım. "Anne ne yapıyorsun yaa." diye bağırdım. "Ben annen değil kuzen. " kafamı kaldırdığımda sırıtarak bana bakan Arda'yı gördüm. "Senin var ya arda ağzına ediyim ben senin Arda!" diye bağırmaya başladım. Yataktan zıplarcasına kalktım ve ardaya doğru koşmaya başladım . Farketmiş olacakki kaçmaya başladı. "gel buraya arda dövücem seni. Salak uyuyan insanın suratına su dökülür mü?" diye bağırdım. "Dökülür tabi kuzen . Suyun kaldırma kuvveti vardır derlerdi de inanmazdım,meğersem varmış baksana seni hemen kaldırdı. Lan teyzem seni 10 kere çağırdı be.Kadının sesi kısılacak sandım bir ara." "Ben sana göstericem kaldırma kuvvetini." dedim ve saçına yapıştım. Ardanın en sinir olduğu şey saçının çekilmesidir. "Kuzen bırak şu saçımı vallahi bozuşucaz . " Bende *yav he he* der gibi kafamı salladım. Biz böyle boğuşurken annem birden bana bağırmaya başladı. "Kızım bıraksana çocuğun saçını. Bak bide ahtopot gibi nasıl tutmuş." dedi. "Teyzemm, teyzee kurtar beni şu cadaloz kızından. Saçlarımı yoldu." dediğinde arda dahada çok çekmeye başladım Arda iki büklüm olunca "Dolunay bırak şu saçımı!" "Bırakmıyorum kuzi ne yapcan" demem ile kendimi ardanın omzunda buldum pislik beni omuzuna almıştı. "Yaa arda bıraksana beni . Anneee." diye bağırmaya başladım. "Bağırmasana kuzi ." dedi oda biz böyle didişirken kapı çaldı. "Biz bakarız teyze." diye bağırdı. "Kuzi hadi beni indirde kapıya bakıyım." dedim bir umut. "Oldu sonra kaç demi olmaz omzumda açıcaz." Yemin ediyorum salak bu çocuk rezil olucaz gelen kimse. "Kuzi vallaha rezil olucaz ." dememe kalmadan kapıyı açtı ve cevap vermedi. "Arda?" Elanın sesini duyduğumda bir rahatla geldi. "Ela naber?" dedi benim salak kuzenim."İyi de Dolunay'ın orada ne işi var?" "Konuş kanka . Aynn kuzi benim burada ne işim var?" dedim . "Kaşındı kendisi biraz da bende kaşıyorum neyse kızlar okul geç kalacağız." dedi . Benim kuzen."Of Arda senin yüzünden geç kalacağız .Hadi beni indirde hazırlanıyım." dedim . Arda ben omzundan indirdikten sonra saçlarımı çekti. "Aa arda acıdı ama." dedim. Burnumu sıkıp"Sende acıttın kuzen." Dedi. "Kankalar siz beni bekleyin bn 10 dakikaya hazırım." dedim ve odama ilerlemeye başladım.

Ela'nın ağızından;

Yaklaşık 1-2 saattir Dolunay hanım'ı bekliyordum . Okul çıkışı bizzim aşşağıdaki parka gel demişti ama kendisi gelmemişti. Bunun geleceği yok neyse ben eve gideyim en iyisi.

Bakkala girdim ve 2 tane çikolata aldım. "Nasılsın hasan amca." diye sordum. "İyiyim Ela kızım sen nasılsın." "İyiyim Hasan amca " dedim ve çikolataları uzattım . "Kendine iyi bak kızım." dedi . Bende onaylarca başımı salladım ve Bakkaldan çıktım. Çikolatayı yiyerek eve gittim. Kapıyı çaldığımda annem açtı. "Nerdesin kız sen?" "Dolaştım biraz anne." "Tamam annem. Yemek hazır kuzum hadi." "Tamam anne ellerimi yıkayıyım. Geliyorum." dedim . "Tamam kuzum." "Ablaa " bağırarak bana doğru koşan elisa'yı kucağıma aldım "Efendim kuzum." "Bana çiki aymadın mı?" . Çiki dediği çikolata uzun olduğu için söyleyemiyo. "Aldım tabi kuzum . ama 1 şartla veririm sana." dedim . "Ney?" dedi. "Ablaya kocaman sarıl ve öp." dedim. O da tabi hemen sarıldı ve öpücükler kondurmaya başladı. "Tamam tamam. Şimdi yeme ama gel beraber yemek yiyelim öyle ye tamam mı aşkım." dedim . "Tamam Ablaa." dedi ve koşarak salona girdi. bende peşinden girdim Tekli koltukta oturan babamın kucağına oturmuş hemen. "Kim aldı sana o çikolatayı kızım." dedi babam. "Ablam almış baba." dedi ve beni gösterdi. "Hoşgeldin kızım." "Hoşbuldum baba." içeriden anneminsesi duyuldu." Hadi gelin artık yemekler soğuyacak." dedi. Hemen ellerimi yıkayıp masaya oturdum. Sessiz bir akşam yemeğinden sonra anneme yardım ettim sofrayı kaldırmak için. Tabi Elisa da bende yardım edicem diye tutturunca çatal kaşıkları ona verdim. "Anne ben odamdayım." dedim ve odama çıktım.Bugün gerçekten yorucu bir gündü. Hemen yatağıma yattım ve uykunun beni esir almasını bekledim.

İmkansız Aşk  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin