5 え2

977 64 0
                                    

Bir aydır her gün resim odasına gelip yerdeki bozuk yazının yanına oturup yazının etrafında sigara söndürüyordu o gideli ne kadar olmuştu?  Tavana yakın kısmı duman tabakası olan oda da izmariti diğer yanına itip daha çok ezerken dudaklarını birbirine bastırarak hesapladı 35 gün olmuştu Hana hayatından çıkalı 35 gün olmuştu... Kaç saat ederdi? Bilmiyordu muhtemelen bu kafayla hesaplayamazdı da Onu düşündüğü saatleri çıkarsa saat onsuz geçmişti işte bunu hesaplayabilirdi... Kocaman bir sıfırdı onu düşünmeden geçen bir saati bile yoktu.
Yanında ki içki şişesini kafasına dikerken Duvara daha çok yaslandı ve kafasını yana çevirdi şimdi Hana'nın bıraktığı notları okuyamasa da izliyordu Hana'yı o gün son görüşü olduğunu bilse bugün bu halde olmayacaktı.
Hiçbir ilişki sonsuza kadar sürmezdi bunu her şeyden iyi biliyordu ama bu şekilde bitmesi...
-İntikamını böyle alıyorsun değil mi?!!!
Karşısındaki Hana'nın tek sağlam kalan tablosuna bakarak haykırmıştı.
-Bu kadar mı nefret ettin o gece benim olmaktan!?
Sesi boş evde yankılanmıştı
-Aghh Özür dilerim... Her şey için...
Son sözleri fısıltı gibi çıkmıştı. Sessizliği delen telefonun ikinci kez çalmasına izin vermeden aramayı cevapladı
-Evet
-Efendim üzgünüm
-Yarın akşama kadar bir şey bulamazsan kovuldun.
-Ah bir şeyler buldum
-Ne?
Heyecanlanmıştı sesini kontrol edemiyordu kalbinin atış hızına aldırmadan hızlıca sordu.
-Busan'da adliyede  işe kabul edilmiş ama işe hiç gelmemiş...
-Nasıl?
-İşe başlamamış.
-Busan'da ki otel kayıtlarına falan-
-Baktım efendim fakat kayıtlarda yok hastane, karakol, emlakçıların son bir ayda verdikleri kira veya satılık evler hiçbir yerde Kim Hana adına kayıt yok.
-Aramaya devam et.
Başka bir şey demeden telefonu kapattı.
-Yeter artık Hana lütfen... Lütfen özür dilememe izin ver...
Günlerdir yaptığı gibi sigara paketine uzandı sakince bir sigara daha yaktı bakışlarını tabloya dikip sigarasını içmeye başladı...

Who you? ||GDragon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin