70 あ31

283 18 13
                                    

Hana olduğu yerden kalkmaya çalışsa da kalkamamıştı, çünkü hem bacakları tutmuyordu hem de zihnindeki akış bunu engelliyordu. Hana elini sallayarak ağzına dolan tozlardan kurtulmak istedi ama hiçbir işe yaramıyordu.

İçeriden Hyunwoo'nun kahkahası geldiği zaman irkilerek kapıya döndü, Hana biraz sonra dumanların arasından gördüğü silüeti görüşü net olmasa bile tanımıştı.
Arkasında ondan daha uzun olan beden belirdiğinde Hana mümkünmüş gibi arkasındaki duvara daha çok yapıştı.

-Nunası bak kim gelmiş. Senin masum Hyunwoo'n gelmiş. Cidden senin beynini sikeyim, herkesten çok senin beynin seninle dalga geçiyor.

Hyunwoo paketinden çıkardığı sigarayı dudaklarının arasına koyup yakarken bir yanındaki bedene bir Hana'ya kısaca bakmıştı. Daha sonra derin bir nefes çekti ve önündeki kısa bedeni Hana'ya doğru itti.

-Eee bensiz ikiniz eğlendiniz mi? Yeni Hyunwoo sana ne dedi? Yaşaman gerektiğini falan mı?

Hyunwoo sigarasını eline alıp kahkaha attı ve devam etti
  Dur daha iyisini buldum, seni intihar etmediğine inandırdı. Ne dedin? He Hyunwoo? Ben yokken bu sürtüğü yaşamaya nasıl ikna ettin? Nunana ne dedin? Sen intihar etmedin beni kurtardın, ayağın kaydı falan mı? Yemin ederim komedisiniz! Ve bu sürtükte sana inandı? Yalnız bu arada tebrik ederim Hana bu küçük piç bana gerçekten benziyor! Neyse konumuz bu değildi. Uçurumdan bahsedelim Hana, hatırlıyor musun? Bak abicim ablan hatırlamıyormuş, bi hatırlat istersen. O aşağı atlıyordu, sen onu kurtarmaya çalışıyor falandın, bir boka yaramadı gerçi. Düştün ama dokuz canlı çıktın sürtük, sonra ne yaptınız? Abla kardeşcilik mi oynadınız? Hana söylesene ona da mı ders anlattın? Ama o da kazanamadı değil mi? Tch tch tch, hiç iyi bir hoca değilsin Hana...

Hyunwoo sigarasından derin bir nefes alıp devam etti

Hyunwoo anlatsana seni de annenden kurtardı mı?

Hana'nın gözleri şaşkınlıkla büyürken, Hyunwoo kıkırdadı.

Hana, Hana, Hana... Biraz daha yaratıcı olsana, bari bununla başka şeyler yapsaydınız. Aaa doğru şimdi farkettim de o zaman siz hangi leveldesiniz? Hyunwoo formasını çıkardığına göre... Galiba şu an da Hyunwoo kardeş olduğunuzu öğrenmiş. Öyle mi?

Hyunwoo'nun söylediği şeyle Hana Hyunwoo'nun kıyafetleri çekti, o da baştan aşağı siyahtı.

Yalnız ben bu veleti kardeşim sanıyordum ama aslında benmiş. Her neyse her halükarda benden küçük. Hyunwoo O zaman şu an soru sormak için geldin değil mi abicim? Hadi sor nunana.

Hyunwoo sigarasının son nefesini çekerken duvara yaslanarak zevkle onları izlemeye başladı.

-Nuna... Beni neden öldürdün?

Who you? ||GDragon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin