38 え17

611 42 6
                                    

Jiyong kapanan kapının arkasından bir süre daha sessizce baktı. Kapanan kapı ile göğüsüne oturan ağırlığı daha çok hissediyordu. Jiyong birkaç kez derin nefes aldı. Hana'ya ne olduğunu anlayamıyordu. Jiyong arkadaşlarının onu odada yalnız bırakması ile tutmak için zorlandığı gözyaşlarını bıraktı. Aklı almıyordu. Sevdiği kadının ona şu an yabancı gibi davranmasını hiçbir şekilde aklı almıyordu. Bu kadar kötü bir insan mıydı Jiyong...
Bu cezadan fazlasıydı, kesinlikle bu kadarı çok fazlaydı. Jiyong çalan telefonun ekranında menajerin ismini gördüyse de umursamadan dolu gözlerini odanın içinde gezdirmeye devam etti.
Biraz sonra gelen mesajı göz ucuyla okudu
"Radyo yu aç, radio A'yı aç"
Jiyong mesajı tekrar umursamadı. İkinci mesajla bakışları tekrar telefonu buldu.
"Şu efsane hakkında konuşuyorlar, Hana hakkında"
Jiyong mesajla birlikle oturduğu yerden kalktı. Bilgisayarın olduğu masanın önündeki koltuğa otururken masanın önündeki kahve kupalarını kenara itti. İnternetten radyonun canlı yayınına bağlanması sadece birkaç saniye sürmüştü.

-"....çıkışından beri fazla duygusal bir sanatçı oldu. Son iki yıl içinde çıkardığı bir kaç şarkı var onlarda da kıza... Sanırım önce efsaneyi anlatmalıyız... Gerçi Gdragon'u dinleyip de bilmeyen yoktur... Sadece dedikodulara dayanarak konuşuyoruz sevgili dinleyiciler. Şöyle bir Efsane var... Kwon Jiyong'un çok sevdiği bir kadın ile ilgili yani son şarkılarının sahibi olan kadın ile çok mutlu mükemmel bir ilişkisi varken birden her şey değişmiş. Yani değişen Kwon Jiyong'muş aslında kız da buna daha fazla dayanamamış ve Kwon Jiyong'u bırakıp gitmiş. Sonra Jiyong-sshi ne kadar aradıysa da kızı bulamamış. Bu aşk böyle bitmiş. Yazdığı şarkılarda, umursamaz tavırları da... Hepsi bu kız için çektiği acıdanmış... Tabi tekrar tekrar dediğim gibi sadece efsane.

-Yine de konuyu burada kapatıp şarkıya geçelim mi? Kimseyi kızdırmak istemeyiz... Sıradaki şarkı G-Dragon Window..."

Jiyong kendi şarkısı stüdyodaki sessizliği bozarken oturduğu koltuğa daha çok gömüldü... Bu şarkıyı yazdığı günleri hayatı boyunca unutamayacaktı. Yağmurlu gecede Hana'nın hayali ile yazdığı şarkıydı bu, bir an gerçekten Hana camın önünde kitabını okuyor sanmıştı...
Az önce gerçeği karşısındaydı da ne olmuştu ki sanki?
En azından hayali böyle davranmıyordu.
Jiyong gözlerini kapatarak Hana'nın duvarlara yazdığı yazıları gözünün önüne getirirken yumruklarını sıktı...
Herkesten saklamıştı Hana'yı ama herkes biliyordu. Hana'ya olan aşkını...
Hana hariç...
Her şeyi bitirmişti Hana...
Ona dava açma peşindeydi şimdi...
Hiç birbirlerinin olmamamışlar gibi...

Tuhaf bir şekilde daha iyi biliyorum sonunu

Hüzünlüyüm bu yüzden, her zamankinden hüzünlü...

Sana baktığımda

Sana baktığımda

Son defa görüyorum seni

Hala güzelsin, her zamankinden güzel

Sana baktığımda

Sana baktığımda

Son defa olabilir bu, hoşça kal diyoruz

Son defa olabilir bu, iyi geceler diyoruz

Son defa olabilir bu

Son defa olabilir bu, hoşça kal diyoruz

Son defa olabilir bu, iyi geceler diyoruz

Son defa olabilir bu

Son defa olabilir bu

Bebeğim yavaşla

Titriyor bedenim,

Who you? ||GDragon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin