75え27

271 16 9
                                    

Jiyong Jiwon'u ajansta bulamamıştı, ajanstakilere kafasını dinlemek istediğini söyleyip gitmiş. Jiyong onu bulması için birkaç adamı görevlendirdikten sonra hemen ajanstan çıkıp evine dönmek için yola koyulmuştu. Jiyong arabasından çıkınca, gelen su sesi ile yine rüzgarın bahçeden bir şeyi havuza düşürdüğünüp ön kapıya doğru yürürken bir anda vazgeçip arka bahçeye yürümeye başladı.

Jiyong suya atladığında Hana çırpınmayı kesmişti, zaten Jiyong sudaki hafif dalga sayesinde Hana'yı farketmişti. Suya atladığında Hana zaten hareket etmiyordu. Jiyong kendi bile şaşırdığı bir soğukkanlılıkla Hana'yı sudan çıkarmıştı. Hana'yı havuzun kenarına yatırıp yavaş atan nabzını kontrol edip Hana'yı yan çevirdi. Jiyong işe yaramadığını anlayınca Hana'nın burnunu sıkıp açtığı ağzını Hana'nınkine kapattı. Bu arada saçlarından sızan suyla birlikte gözyaşları da Hana'nın suratına akarken düzenli olarak ciğerlerini şişirmeye çalışıyordu.
Hana'nın öksürmesi ile Jiyong geri çekildi Hana ağzından çıkan sular yüzünden öksürürken Jiyong Hana'nın saçlarını yüzünden çekmeye çalışıyordu. Hana birden Jiyong'un elini itip çığlık atınca Jiyong korkarak elini çekti. Hana hala Jiyong'a bakmamıştı. Gözleri sıkı sıkı kapalıydı, Jiyong son bir kez cesaretini toplayıp Hana'ya uzanınca Hana gözlerini açtı Jiyong'u görmesi ile bir an duraksadı Jiyong göz göze geldikleri anda Hana'da değişen bir şeyler olduğunu anlamıştı, Hana Jiyong'a birden sarılınca Jiyong başta bir şeylerden korktuğunu sandı.
Jiyong onu kucağına çekerken sakinleştirici bir tonda sordu

-Hana, bir şey mi oldu anlat bana?

-Jiyong, ben özür dilerim bebeğim, seni hiç bırakmamalıydım.







Evet aynen 75. Bölümde hatırladı

Who you? ||GDragon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin