46あ21

556 41 6
                                    

Hana yatağında bir kez daha döndü, çok susamıştı ve yatağının yanındaki komidinin üzerindeki su bardağı boştu. Hana istemeyerekte olsa üzerindeki yorganı itti, yataktan çıkıp kapıya ilerledi kapıyı yavaş olan hareketlerle açtıktan sonra parmak ucunda mutfağa gitmek için yöneldi.
Merdivenin başına geldiğinde duyduğu seslerle durdu, babası uyanık mıydı? Peki konuştuğu kişi kimdi?
-O da senin çocuğun! DNA testi bile yaptın!

-Bir hataydı! Sessiz kal ve yaşamanıza izin vereyim!

-Hyunwoo'nun Hana'dan bir farkı yok onu öldüremezsin!

-Hana benim meşru çocuğum! Hana'yı tüm dünya tanıyor! Bir gecelik hatanın bedelini, K grubun varisi ile bir tutamazsın!

-Bir gecelik hata mı? O senin kanından!

-Evet yaşama sebebi de bu zaten!  Şansınızı fazla zorlamayın! Bir daha Hana ile o çocuğu bir tutarsan senin o ağzını konuşamayacağın hale getiririm!

-Hana'nın kardeşi Hyunwoo! Senin o çok bilmiş karın Hana'yı özel odalarda doğururken ben ne çilelerle doğurdum Hyunwoo'yu!

Hana duyduğu şeyin şoku ile elini ağzına kapattı.

-İşte kendin söyledin! Aralarındaki farkı anlamış olman lazım!

-Hyunwoo da varis! Duydun mu? Tüm dünyanın gayri meşru çocuğunla tanışmasını istemiyorsan, Hyunwoo'ya Hana'ya davrandığın gibi davranacaksın!

-Zaten aynılar şu an! Hana'ya ne yapıyorsam Hyunwoo'ya da onu yapıyorum! Derdin ne?! Sana sadece onu al git diyorum! Para yardımını keseceğim demiyorum! Yine iyi okullara gidecek! 

-Hana'nın üzerine geçirdiğin hisseler?

-Kaşınıyorsun!

-Hyunwoo da senin çocuğun! Ona d-

Hana kadının bir anda kısılan sesi ile bakışlarını parmaklıklardan arkasından aşağıya çevirdi babasının elleri kadının boynundaydı, galiba sıkıyordu... Hana babasının o kadını öldüreceği korkusuyla ne yapacağını düşündü. Ne yapabilirdi? Hana geri çekilerek odasına yöneldi ve tekrar parmaklıklara döndü.

-Babacım, sen misin?

Hana biraz bekledikten sonra ayaklarını vurarak yürümeye başladığında aşağıdaki sesler kesilmişti birden babasının sesini duyması ile olduğu yerde durdu.

-Hana neden uyandın kızım?

-Susadım... Odamdaki su bitmiş, su alacaktım.

-Tamam sen git odanda bekle ben getiriyorum kızım.

Hana merdivenlere çıkan babasını görünce kadının kurtulmuş olduğunu düşünerek odasına yöneldi. Hana babasını sevmiyor değildi, ama babasının yanlış şeyler yaptığını biliyordu, özellikle annesi evdeyken bambaşka biriydi... Hana'yı seviyor kucağına alıyor, sarılıyor, hata yaparsa kızmıyordu. Ama annesi yokken ne yaparsa kızıyor,  her dediğine bağırıyor, onu barakaya götürüyordu. Hana yatakta otururken kapının açılması ile düşüncelerinden sıyrıldı babası elindeki büyük bardakla Hana'ya geliyordu. Hana suyu biraz içtikten sonra yatağının başına koydu.
Babası Hana'nın yatağa uzanmasını bekledikten sonra üzerini örtüp odadan çıktı.
Hana babasını söylediklerini düşünüyordu, Hyunwoo babasının çocuğu muydu?
Yani kardeşiyse o zaman neden anneleri farklıydı? Hana izlediği dizileri düşündü, gayri meşru? O zaman Hyunwoo babamın yasak çocuğu? Ve genelde bu çocuklar varis çocuğu sevmezdi, Hyunwoo Hana'yı sevmeyecek miydi?

Who you? ||GDragon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin