Jiyong elindeki buketi ve plağı daha çok kavrarken pastayı almayı unuttuğu için kendine kızıyordu. Onu böyle görmeye alışkın olmadığından dolan gözlerini gizlemeye çalışarak büyük beyaz kapıyı açarak içeri girdi.
Gözleri Yatağının ucunda pencereden dışarıyı izleyen beyaz saçlı kızı bulduğunda tuttuğu nefesini bıraktı. Saçları artık tamamen beyazlaşmıştı. Belinde olan saçlarından beyaz yüzünü kapatıyordu. Jiyong kızı gördüğünde nefesini tutarak içeri adım attı. Kız adım sesi ile ona döndüğünde Hana'nın bakışları Jiyong'a döndü. Jiyong dokuz aydır Hana'nın boş bakışlarına alışamamıştı.
Yavaş yavaş Hana'nın yanına yürürken kendini baştan aşağıya sürdüğünün farkındaydı. Plağı ve buketi gri çarşaflı yatağın üzerine bırakıp yanına oturdu.
Bu kez yanında ağlamamalıydı. Hana bakışlarını Jiyong'dan çekip karşıdaki sandalyeye çevirdiğinde Jiyong gözünden akan yaşı ona göstermeden silmişti. Elini Hana'nın saçlarına atmak üzereyken geri çekti. Bu onu korkutabilirdi. Sonuçta Jiyong'u tanımıyordu.Evet ölmek bazı şeylerden daha iyiydi. Hafızanın her gün sıfırlanmasından daha iyiydi. Jiyong empati bile yapamıyordu.
Onun yalnızlığını,
Onun her gün yaşadığı korkuyu,
Onun yaşadığı bilinmezliği...
Hayal bile edemiyordu. Bazen onu gördüğünde, keşke diyordu... En azından o bu acıyı çekmezdi. O simsiyah Saçları sadece birkaç ayda bembeyaz olmuştu.
Jiyong gözyaşlarını tutmayı bıraktığında Hana Jiyong'a a döndü. Jiyong Hana'nın bakışlarıyla bir an umutlansa da Hana'nın dudaklarından aylardır duyduğu aynı cümle dökülmüştü...-Kimsin?
Selam canım nadir az ama öz okuyucularım... Hana'yı ne kadar sevdiğinizi biliyorum. Bu yüzden teşekkür ederim, şaka maka iki yıldır bu hikayeyi yazıyorum, o zamandan beri okuyan ya da tek gecede okuyup yb için mesaj atan herkese teşekkür ederim. Bu hikaye sayesinde çok güzel insanlarla tanıştım. Sizin tabirinizle dizi gibi olan Kimsin'i sonunda bitirdim. Umarım beğendiğiniz bir son olmuştur. Sizi çok seviyorum. Gerçekten isimlerinizden bile hatırlıyorum, baştada dediğim gibi azsınız ama özsünüz. Hikayeyi sevdiğinizi söylediğiniz de o kadar mutlu oldum ki inanın. Her şey için teşekkür ederim. Veee kapanış. ❣️💋💋❣️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who you? ||GDragon
Fanfiction-"Hiçkimse birden intihar etmez Jiyong insanı intihara insanlar iterler... Bu aşamalı bir şey..." -"Beni korkutuyorsun." -"Korku bazen iyidir... Aghh hayır korku her zaman iyidir sana kaybedeceğin şeylerin olduğunu hatırlatır. " 07.06.2017-04.07.201...