Jiyong gözlerini açtığında iki gündür yaptığı gibi olanların rüya olmaması için dua etti. Duasını bitirince yalnız yattığı yataktan kalktı. Saate baktığında çoktan on olmuştu. Hana'nın aşağıda olduğunu düşünerek hızla odadan çıkıyordu ki, komodinin üzerindeki kağıt dikkatini çekti.
Jiyong bir an iki buçuk yıl öncesine geri dönmüş gibi hissedince ensesindeki tüylerine kadar ürpermişti. Yavaşça kağıdı açtı.
Çok güzel uyuyordun kıyamadım (bekle daha klişesi geliyor) Kahvaltını hazırladım. Umarım öğlen olmadan evden çıkmış olursun. Bu arada test için babamın da dnası gerekliymiş. Sana bugün ajansta ulaştırırım. Sonuçları alınca beni aramayı unutma.
Jiyong kağıdı katlarken sırıtıp alt kata indi. Mutfağa gitmeden önce salona uğrayıp duvardaki ejderhaya tekrar baktı. Bir gül detayı kocaman bir ejderhayı ne kadar da değiştiriyordu.
Jiyong kan alma işleriyle uğraşmadan, ajansın kuaförü ile konuşmuştu. Kuaför anlamasa da Jiyong'un bu istediğinin üzerinde çok durmadı. Jiyong Jiwon'un yüzüne bakamıyordu. Ne de olsa o da hala kendini Hana ile sevgili sanıyordu. Hayır hatta sevgiliydi. Jiyong kendi haline acırken birden kendini Jiwon'a acırken buldu. Eğer Hana ile kardeşlerse bunu nasıl kaldıracaktı? Eğer Hana ile kardeş değillerse anne babasının katili ile sevgili olmuş olmayı nasıl kaldıracaktı? Jiyong hastane odasında kendi kendine sorduğu sorularla boğulurken. Kapı çaldı, içeriye orta yaşlı bir kadın girip Jiyong'a elindeki dosyayı uzattı. Jiyong elleri titreyerek sonuca uzanıp aldıktan sonra kadın bir şey demeden odadan çıktı. Jiyong dosyayı açıp açmama konusunda kararsızlık yaşarken birden çalan telefonla yerinden sıçradı.
-Efendim Hana... Hastanedeyim. Sen Kento'yla mısın?... Halledebildin mi?... Neden binaları satıyorsun? Baban anlamayacak mı?... Peki sen bilirsin... Henüz bakmadım sonuca... Evet az önce geldi... Tamam sana söylemem... Buluşunca söylerim.
Jiyong telefonu kapattığında elleri titreyerek büyük dosyaya uzandı. Uzunca bir süre derin nefesler aldıktan sonra daha çok beklerse açamayacağını farketti. Gözlerini kapatarak dosyayı açtı.
Gözlerini aralayıp sonucun olduğu yeri aradı, kalbi kulaklarında atıyordu. Ön sayfada babalık testi vardı. İlk sayfanın en alt köşesindeki %99 yazısını görünce sayfayı çevirdi aynı testti Jiyong hızla alt köşesine baktı %99 yazısını görünce kendini arkasındaki yatağa bıraktı, diğer sayfalarda kardeşlik testi sonuçları vardı. Bakmaya gerek yoktu, babaları aynıydı sonuçta.
Jiyong testi kolunun altına sıkıştırıp odadan çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who you? ||GDragon
Fanfiction-"Hiçkimse birden intihar etmez Jiyong insanı intihara insanlar iterler... Bu aşamalı bir şey..." -"Beni korkutuyorsun." -"Korku bazen iyidir... Aghh hayır korku her zaman iyidir sana kaybedeceğin şeylerin olduğunu hatırlatır. " 07.06.2017-04.07.201...