Voorwoord

2.3K 59 318
                                    

Voorwoord

En dan staat (eindelijk) het vervolg van Let's Sing Girl online: Let's Grow Up Kid! Ik vond 1 maart 2018 wel een goede datum haha jullie ook hoop ik? :))

Ik heb heel veel zin om er aan te beginnen. En ik hoop dat jullie er ook zoveel zin in hebben om het te lezen!

Net zoals bij LSG heb ik al bepaald wat er in ieder hoofdstuk gebeurt, en kan ik dat niet meer helemaal gaan veranderen.

Een (kleine) verandering tussen beide boeken is er wel. Bij LSG was het zo dat de POV's uit alle boys van One Direction gingen, en nu zal dat alleen nog maar bij Niall en Liam zijn (en zoals gewoonlijk Maaike!). Dit boek zal meer over Liam, Niall, Maaike en kid(s) gaan! ;) 

Omdat ik vooruit geschreven heb weet ik dat de hoofdstukken meestal rond de 300 en 700 woorden zijn.

Na hoofdstuk 46 zou je iets van een schrijfstijl verandering kunnen merken, maar dat probeer ik te beperken! Ik ben namelijk in contact geweest met een uitgever die me tips gegeven heeft. Die pas ik toe op mijn nieuwste boeken, maar niet op de Let's... serie omdat ik niet in een boekenserie van schrijfstijl wil veranderen. 

Ik wil jullie nu (al) bedanken dat jullie een kijkje nemen bij het vervolg, dus ja... Dankjewel!! En veel plezier met lezen!

Samenvatting

Vermoeid kijk ik naar het kleine wondertje voor me.

Liam komt naast me staan, tranen van geluk staan in zijn ogen en ik kan je vertellen dat het bij mij niet anders is.

Breed glimlachend pakt hij mijn hand. 'Gefeliciteerd met ons kleintje, mama.'

Ik glimlach terug, te moe om iets te kunnen zeggen.

Opdraging

Mijn opdraging geef ik aan al de actieve lezers van LSG, omdat ze gewoon super zijn en het verdienen!

Quote

Overig

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Overig

Als je mijn verhaal op welke manier dan ook overneemt zonder mijn toestemming laat ik alle lezers die een hekel aan Paul (of Maaike haar vader) hebben op je afkomen en geloof me maar als ik zeg dat ze alles met je mogen doen wat ze ook bij die twee wilden doen. 

Heb je een paar voorbeelden nodig? Oké!

(Dit zijn ECHTE reacties van Let's Sing Girl)

- Je wordt van de trap gegooid,

-Je breekt een aantal botten,

- Je wordt nog een keer van de trap af gegooid (en nog een aantal keer),

- Je wordt gemarteld,

-Je wordt doof gemaakt met een trompet (wie heeft die bedacht?! XD),

-Iemand komt je bedreigen met een dartpijl

Moet ik nog door gaan, of is het duidelijk?  

Is het duidelijk? Dat dacht ik al.

Let's Grow Up Kid • 1D • VOLTOOID • #2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu