31. Maaike

868 47 0
                                    

Mijn nieuwste (Ashton Irwin) fanfictie Hij, de Foto en Ik staat online, neem maar een kijkje als je het leuk lijkt! :))

'Het spijt me trouwens ook dat ik er zo weinig ben voor jou en Faith, ik zou er vaker voor jullie moeten zijn.'

'Het geeft niet, Li.' Ik zucht zacht. 'Ik snap het wel.'

Hij trekt niet begrijpend een wenkbrauw op. 'W-wat?'

'Ik snap dat het moeilijk is om een kind te hebben, én een vriendin die niet van kinderen houdt. Het is moeilijk om er voor beiden te zijn, zonder de ander teleur te stellen.'

Liam knikt. 'Jawel, maar alsnog...'

Hij zwijgt even, maar begint dan toch weer te praten. 'Ik beloof dat ik er vaker voor jou en Faith zal zijn, dat beloof ik.'

'Ik weet zeker dat Faith dat super zal vinden!' Ik glimlach vriendelijk naar hem. 'En ik natuurlijk ook.'

'Misschien kunnen we met haar naar een speeltuintje gaan?' Liam kijkt me hoopvol aan.

'Natuurlijk!' Ik kijk hem stralend aan.

Niet veel later hebben we Faith opgehaald en zijn we bij de speeltuin.

Ze was super enthousiast toen we voorstelden om met z'n drieën naar de speeltuin te gaan.

Glimlachend vroeg ze of Niall ook mee wilde, maar hij schudde zijn hoofd. "Een keer iets doen met papa en mama is ook leuk, ga dat maar doen. De volgende keer ga ik wel weer mee, oké?"

Ze knikte, vrolijk en bedroefd tegelijk en liep toen met ons mee.

Ze kan nu al redelijk goed lopen, en praten gaat ook steeds beter, eerlijk gezegd.

Ik denk dat ze zich wel goed ontwikkeld, en daar ben ik blij mee!

'Mama helpen?' Faith haalt me uit mijn gedachten en wijst met haar vingertje naar de wipwap.

Ik glimlach en til haar op om haar vervolgens bij Liam op schoot op de wipwap te zetten.

Ik ga zelf aan de andere kant zitten en laat de wipwap zachtjes op en neer gaan.

Ik geef eerlijk toe dat ik het nog niet aan durfde om haar alleen te laten zitten, vandaar dat ik haar bij Liam neer gezet heb.

Bezorgd zijn is nooit verkeerd, toch?



Let's Grow Up Kid • 1D • VOLTOOID • #2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu