'Waarschijnlijk snap je er helemaal niets van , maar gefeliciteerd, Faith!' Harry drukt een cadeautje voorzichtig in haar handjes.
Ze kijkt er verbaast naar en veegt met haar kleine vingertjes over het inpakpapier.
'Je hebt het goed georganiseerd, lieverd,' Ivy komt naast me staan en drukt een kus op mijn lippen.
Ik glimlach tijdens de kus.
Wanneer ik terug trek kijk ik naar Faith. 'Ik ga gewoon te weinig met haar om, ik ben meer bij jou dan bij haar.'
Ivy protesteert. 'Dat is niet waar! Dat je misschien ietsjes meer bij mij bent maakt toch niet uit? Ze heeft ook nog een moeder die voor haar moet zorgen-'
Lichtelijk geïrriteerd onderbreek ik haar voor ze nog iets kan zeggen. 'En ze heeft ook een vader die voor haar hoort te zorgen, het is ook niet eerlijk tegenover Maaike dat ze de hele opvoeding op zich moet nemen!'
Ik kreeg blijkbaar een boze blik op mijn gezicht, want wanneer Ivy naar me kijkt houdt ze direct haar mond dicht, terwijl je duidelijk kan zien dat ze eerst nog iets wilde zeggen.
Ik zucht.
Dit is een van de dingen waar Ivy en ik in verschillen.
Ze vindt het belangrijker om bij haar vriend te zijn dan de kinderen.
En dat is probleem een, ik was al vader en Ivy had vanaf de eerste date al aangegeven dat ze niet van plan was ooit moeder te worden.
Maar goed, ik ga Faith haar verjaardag niet verpesten met mijn gemopper en ik ga nu gewoon een goede vader voor haar zijn.
Ik loop naar Faith toe en help haar met het uitpakken van een cadeautje dat nog niet uitgepakt is.
'Het huis is prachtig geworden, Li,' Maaike komt bij ons staan en hurkt voor Faith neer. 'mooie eerste verjaardag is dit hè, Faith?'
Ze glimlacht en praat weer verder. 'Dat heeft papa goed geregeld of niet soms?'
'Zag je dat?!' Maaike kijkt me opgewonden aan. 'Ze knikte ¨ja¨, waarschijnlijk ongemerkt, maar ze deed het wel! Zag je dat?'
Ik lach zachtjes en schud mijn hoofd. 'Niet gezien, sorry..'
Ik wilde niet zeggen dat ik de hele tijd naar Maaike had gekeken, maar ik kan er niets aan doen.
Ze is gewoon zo'n trotse moeder, en het is leuk om daarnaar te kijken!
Als er iets gebeurd wat Faith nog nooit eerder gedaan heeft wordt ze altijd heel vrolijk en krijgt ze pretlichtjes in haar ogen.
Het is gewoon mooi om dat te zien!
'Ow...' Maaike kijkt me glimlachend aan. 'Ze doet het vast nog wel een keertje.'
Ik knik en kijk naar Faith haar cadeautjes.
'Welke idioot heeft dit erbij gelegd?!' ik barst in lachen uit en kijk de kamer rond.
Vrienden, ouders, en familie kijken me lachend aan wanneer ze zien wat ik in mijn handen heb.
Fay steekt grijnzend haar hand op. 'Ik! Ze moet toch wel weten wat voor muziek haar vader en ooms maken!?' ze knikt richting het album Made In The A.M en ik schud lachend mijn hoofd. 'Je bent een behoorlijk grote sukkel, Fay!'
Ze grinnikt. 'Geen zorgen, ik heb haar ook een echt cadeautje gegeven!'
JE LEEST
Let's Grow Up Kid • 1D • VOLTOOID • #2
Fiksi PenggemarVermoeid kijk ik naar het kleine wondertje voor me. Liam komt naast me staan, tranen van geluk staan in zijn ogen en ik kan je vertellen dat het bij mij niet anders is. Breed glimlachend pakt hij mijn hand. 'Gefeliciteerd met ons kleintje, mama.' Ik...