Met een tevreden blik zet ik twee nieuwe bakken met chips en hapjes neer op de tafel. Direct komt Faith op me afgerend, haar verjaardagsmuts vasthoudend om te voorkomen dat hij van haar hoofd af valt. Cleo komt achter haar aan en wanneer ze bij me zijn en stilstaan, kijken ze me lief aan. 'Mogen wij wat chips, mama?' Ik knik. 'Omdat jij het bent,' knipoog ik naar haar en geef ze beide een zakje chips voordat ze weer wegrennen om te gaan spelen.
Vandaag, bijna drie weken na de bevalling van Emme, is Faith vier jaar geworden. En hoewel het al oktober is en al kouder begint te worden, zitten we nog wel buiten in de tuin. Harry, Louis, Fay, Liam, Niall en ik zorgen dat er voor iedereen genoeg te eten en drinken is en we zorgen dat het gezellig is.
Maureen en Cleo zijn langsgekomen, net zoals de ouders van Liam en Niall en wat andere vrienden en familie. Zelfs Martin Garrix had even tijd om langs te komen. Een flink aantal maanden geleden was is hem tegengekomen bij de tour en hij wilde graag een liedje met me maken. Helaas hebben we daar nog geen tijd voor gehad, maar we hebben met elkaar afgesproken dat we de komende dagen, misschien weken, met elkaar de studio induiken.
En ik hoop dat dat goed gaat komen met Emme! Gelukkig kan Niall ook al heel veel doen met haar, maar het is gewoon een dingetje dat ze nog heel regelmatig voeding moet hebben.
'En, blij met het feestje?' Harry en Fay komen naast me staan en samen kijken we naar Louis en Niall die de slapende Emme vast heeft. 'Ja,' zeg ik direct. 'Ik denk dat de kids het springkussen wel erg leuk vinden.' Fay grinnikt. 'Totdat Harry erbij komt, dan is iedereen snel weg denk ik!'
Harry begint spontaan te grijnzen en neemt Fay in een halve houdgreep waardoor ze begint te gillen! 'HARRY, LAAT ME LOS, EIKEL!' Harry kan alleen maar om haar lachen en tilt haar dan over zijn schouder heen. 'Lieve meid, dat het oktober is, betekent niet dat je geen duik kan nemen in het zwembad.'
Wanneer Harry richting het water loopt, vergroten de ogen van Fay zich en ze begint nog harder te schreeuwen. 'HARRY STYLES, LAAT ME LOS!' 'Omdat?' 'OMDAT HET FUCKING OKTOBER IS EN IK NIET ZIEK WIL WOR-AAAHHH!' Harry doet alsof hij haar in het water wil gooien en houdt haar in bruidstijl vast boven het zwembad, maar doordat Fay zo wild aan het spartelen is, verliest hij zijn evenwicht en voordat ik het doorheb, liggen ze beiden in het water.
Een kreet van medelijden verlaat mijn mond wanneer de twee proestend en rillend boven komen. We hadden dat zwembad ook al veel eerder leeg moeten halen, maar doordat we zo druk waren met Emme, hebben we daar nog geen tijd voor gehad...
Rillend van de kou klimt Fay uit het zwembad en met een boze blik op haar gezicht geeft ze Harry zo hard mogelijk een duw terug het zwembad in, zodra hij er ook uit geklommen was. Hij ademt trillerig van de kou lucht naar binnen en vraagt dan waar dat goed voor was, een verbaasde blik op zijn gezicht. Het enige wat Fay kan brommen voordat ze naar me toe komt lopen voor een handdoek is: 'Omdat je die verdiende, Harrie Stylefout.'
JE LEEST
Let's Grow Up Kid • 1D • VOLTOOID • #2
FanfictionVermoeid kijk ik naar het kleine wondertje voor me. Liam komt naast me staan, tranen van geluk staan in zijn ogen en ik kan je vertellen dat het bij mij niet anders is. Breed glimlachend pakt hij mijn hand. 'Gefeliciteerd met ons kleintje, mama.' Ik...