'Maaikie?' Niall komt mijn kamer ingelopen en glimlacht geheimzinnig naar me.
'Ja?' ik grinnik. 'Wat verberg je voor me, Horan?'
Hij lacht zachtjes waardoor ik met hem mee doe. 'We gaan er een paar dagen tussenuit.'
'Huh?' Niet-begrijpend kijk ik hem aan. 'Wat gaan we doen?'
'We gaan leuke dingen doen met z'n tweeën. Ik heb je tas al ingepakt, dus we gaan nu weg.'
'En Faith dan?' ik kijk hem vragend aan.
'Daar heb ik oppas voor geregeld, rustig maar,' Niall duwt me voorzichtig richting de deur.
'Wie?' op mijn hoede kijk ik hem aan.
'Heb een beetje vertrouwen in mij!' Niall grinnikt. 'Louis, Harry en Fay gaan op haar passen en Liam zal er af en toe ook wel zijn.'
'Ik weet het niet... Ik.'
'Geen gemaar Wilson, je gaat!' Fay kijkt me streng aan, maar toch staat er een vriendelijke blik in haar ogen.
'Oké...' mompel ik zachtjes en laat me dan gewillig meesleuren naar de auto. 'Mag ik dan tenminste Faith nog gedag zeggen? Hoe lang gaan we weg?'
Niall grinnikt. 'Of course!'
Alsof het afgesproken was komt Louis met Faith naar buiten gelopen, pratend tegen haar. 'Kijk, daar is je mama!'
Ik glimlach en neem Faith over van Louis voor een knuffel. 'Mama komt over een paar daagjes weer terug, ga je lief zijn voor papa en je ooms? En voor tante Fay natuurlijk ook.'
Faith slaat haar kleine armpjes om me heen en brabbelt iets.
Ik glimlach weer en geef Faith weer aan Louis. 'Tot over een paar dagen!'
Hij knikt en neemt ook afscheid van ons. 'Veel plezier!'
We worden uitgezwaaid, Niall toetert een keer en rijdt dan weg.
'Waar gaan we eerst naar toe?' Ik tik een deuntje op het dashboardkastje.
'Eerst naar een attractiepark, en daarna naar een hotel. Meer details krijg je niet,' hij glimlacht en legt zijn hand op mijn bovenbeen, zachtjes wrijft hij rondjes met zijn vingers.
'Het is super lief dat je dit voor ons regelt,' ik kijk hem dankbaar aan.
'Je verdient het, en ik vond dat je er vermoeid uitzag, dus wat ontspanning mag ook wel.'
Ik zwijg, Niall heeft wel gelijk.
Moeder zijn is best vermoeiend, maar wel leuk.
Ik heb het ervoor over!
'We zijn er,' Niall glimlacht en bijna tegelijkertijd stappen we uit.
Niall belt iemand op en van hem mogen we via een speciale ingang naar binnen.
We krijgen kaartjes in onze handen gedrukt en de man begint uit te leggen. 'Iedereen van dit pretpark wilt u een zo fijn mogelijke tijd geven, en omdat het pretpark vandaag niet afgehuurd kon worden vanwege schoolreisjes hebben we u kaartjes gegeven zodat u niet in de rij hoeft te gaan staan, maar voor mag. We hebben die aan u gegeven omdat we u wilden besparen dat u duizenden fans om u heen heeft staan terwijl jullie voor een attractie staan te wachten.'
Niall glimlacht dankbaar. 'Bedankt, dat is erg fijn. Vooral nu er nog meer kinderen in het park zijn.'
De man knikt. 'Veel plezier de rest van u tijd hier.'
We bedanken de man en lopen dan het park in.
Niall heeft alleen een zonnebril opgedaan -de zon schijnt heel erg fel, dus het is ook wel nodig- maar meer vermomming heeft hij niet.
'Waar wil je als eerste in?' Niall kijkt me vragend aan.
Mijn ogen worden groot van opwinding. 'Sowieso de achtbanen!'
Niall lacht en niet veel later zitten we in de grootste achtbaan van het park.
En ik kan je een ding vertellen!
Het is fijn om me weer als een kind te voelen, in plaats van er een op te voeden!
Wat vinden jullie er tot nu toe van?
JE LEEST
Let's Grow Up Kid • 1D • VOLTOOID • #2
FanfictionVermoeid kijk ik naar het kleine wondertje voor me. Liam komt naast me staan, tranen van geluk staan in zijn ogen en ik kan je vertellen dat het bij mij niet anders is. Breed glimlachend pakt hij mijn hand. 'Gefeliciteerd met ons kleintje, mama.' Ik...