'Wil je niet zwemmen?' Niall komt aanlopen met twee glazen drinken en overhandigd me een van de twee.
Ik schud mijn hoofd. 'Neh, ik hou niet zo van het koude water, ik heb liever een binnenzwembad.'
Niall knikt begrijpend en zet het glas aan zijn lippen.
Ik doe priecies hetzelfde en kijk ondertussen naar mijn vriendengroepje.
Ik ben blij dat het na alles nog steeds bij elkaar is, dat we eigenlijk alleen nog maar meer naar elkaar zijn toe gegroeit!
En met alles bedoel ik vooral de neprelatie en alles wat daar het gevolg van is...
'Je kijkt moeilijk.' Niall trekt me naar zich toe in zijn armen en drukt een kus in mijn hals. 'Waar denk je over na?'
Ik zwijg even, twijfelend of ik het wel moet zeggen.
Dan bedenk ik me dat een relatie met leugens niet werkt en ik het hem gewoon moet vertellen.
Na wat we samen meegemaakt hebben wil ik hem niet door zo iets onbenulligs kwijt!
'Ik dacht erover na dat ik het bijzonder vind dat het groepje nog bij elkaar is.'
Door mijn abrupte stop van de zin kijkt Niall me onderzoekend aan. 'En wat is er nog meer met mijn meisje aan de hand?'
Ik lach zachtjes. 'Ik vraag me soms af of jij en Liam et elkaar nog kwalijk nemen. Van de nep relatie bedoel ik. Jullie lijken het oké te vinden, maar is dat ook echt zo?'
Voordat ik verder kan praten onderbreekt Niall me. 'Ja, we hebben het beiden achter ons gelaten, Maaik! We kunnen niet over elk ding dat tegenvalt in ons leven blijven piekeren.'
Ik glimlach door zijn mooie verwoording en dan praat hij weer verder. 'We doen in onze carière alles met elkaar, iedereen zou het merken in de manier dat wij met elkaar omgaan. Als je elke seconde van de dag in de gaten gehouden wordt door pers kan dat gewoon niet! Geloof me nou maar dat het klaar is, vraag het anders ook aan Liam, hij zal hetzelfde antwoord geven.'
Ik knik, inmiddels overtuigd en net wanneer ik tegen hem wil zeggen dat ik het knap van hem vind dat hij het los gelaten heeft, begint hij weer te praten.
Hij heeft duidelijk veel te vertellen!
'Probeer eens te genieten nu? Je hebt even een mama-vrij moment. Het is dan de bedoeling dat je relaxt, niet piekert, oké?'
Ik knik, weer ben ik het met hem eens!
Wanneer Faith plotseling voor me staat schrik ik me een hoedje.
'Meisje! Wat doe je hier?!' Ik kijk Niall iets paniekerig aan. 'Je oma hoort op je te passen! Waar is ze?!'
'Maak je geen zorgen, ze wil gewoon bij jullie zijn, mag ze zwemmen als ik haar zwembandjes ophaal?'
Ik knik, trek mijn dochter bij me op schoot in de strandstoel waarin ik zit en kijk haar vragend aan. 'Hoe ben je ooit hier gekomen? Oma had je in je kamer in je box gelegd! Je moest een slaapje gaan doen, kleine.'
Ze kijkt me zonder iets te doen met haar mooie grote ogen aan en mijn gezicht komt in een grote tevreden uitdrukking te staan. 'Je bent een boefje!'
'Hè, Faith! Kom eens bij ome Harry en tante Fay! Gaan we samen zwemmen!' Ik glimlach wanneer Harry het zwembad uit klimt om de kleine op mijn schoot te komen halen.
Net wanneer Harry haar vast heeft komt Niall aanlopen met de bandjes in zijn handen.
Hij blaast de dingen op en schuift ze vervolgens om de dunne armpjes van Faith.
Niall trekt me mee naar het water en ik laat me er gewillig inzakken wanneer ik Faith al in het water zie spelen.
JE LEEST
Let's Grow Up Kid • 1D • VOLTOOID • #2
FanfictionVermoeid kijk ik naar het kleine wondertje voor me. Liam komt naast me staan, tranen van geluk staan in zijn ogen en ik kan je vertellen dat het bij mij niet anders is. Breed glimlachend pakt hij mijn hand. 'Gefeliciteerd met ons kleintje, mama.' Ik...