78. Liam

583 23 31
                                    

Vond het liedje er wel goed bij passen haha ;)))

'Liam?' Ivy kijk me verbaast aan zodra ik voor haar deur verschenen ben en ze die open doet. 

Ze had me duidelijk niet verwacht, dat is een ding dat zeker is.

Ik had het zelf ook niet verwacht eigenlijk, maar goed, daar gaat het niet om, het gaat erom dat ik hier nu ben en dat ik dit ga doen!

'Liam, ik ben zo stom geweest, het spijt me! Kan je me vergeven en kunnen we opnieuw beginnen, alsjeblieft?' Ze zegt de verbazingwekkende woorden met tranen in haar ogen en voor een moment wil ik toegeven, weer bij haar gaan wonen en onze toekomst samen weer oppakken.

En dan bedenk ik me weer hoeveel pijn ze me heeft gedaan en dat het een kwelling is om naar verliefde stelletjes te moeten kijken om me heen zoals Maaike en Niall, en ook Fay en Harry worden steeds gezelliger met elkaar. Als die niet snel bij elkaar komen weet ik het ook niet meer... 

Begrijp me niet verkeerd. Ik gun alle bestaande koppels een goede relatie en hoop voor ze dat die lang, het liefst voor altijd zullen duren, maar het doet gewoon pijn om daar naar te kijken.

'Nee.'

'Wat?'

'Ik zei nee, wij zijn over, er is geen ons meer. Er komt nu alleen een ons die op de bank gaat zitten met een camera voor ons om mijn fans uit te leggen dat we uit elkaar zijn. En dan neem ik mijn laatste spullen mee en hoeven we elkaar nooit meer te spreken of zien. Daarvoor kwam ik ook. Niet om het goed te maken, Ivy.'

Ze trekt een pijnlijk gezicht en er is niets meer te zien van die ooit zo felle meid waar ik ooit zo veel van hield. HIELD. Nu doet ze me alleen nog maar pijn. 'Oké, ik snap het, laten we dat stomme filmpje dan maar maken voordat ik nog begin te huilen.'

Ik besteed geen aandacht aan haar stomme poging om mij over te halen om haar zielig te vinden en ga Ivy voor naar de bank waar ik op ga zitten en mijn telefoon uit mijn zak haal om te filmen.

Let's Grow Up Kid • 1D • VOLTOOID • #2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu