Iedereen, SUPER Bedankt voor de 10K lezers!! <3<3
'Jullie mogen ook nu direct mee, dan kunnen jullie blijven eten?' Ik kijk Maureen vragend aan.
Ze knikt opgewonden. 'Natuurlijk, gezellig!'
Maaike glimlacht tevreden, toch zie je in de blik van haar ogen dat ze het niet helemaal vertrouwd.
Waarschijnlijk doordat het een vreemde voor ons is, en we niet weten of Maureen weet dat we beiden bekend zijn.
Ik snap haar wel, maar dat zullen we altijd hebben, dat we niet zeker weten of iemand wel of niet te vertrouwen is...
Soms moet je de gok wagen, en dat is precies wat ik nu doe door Maureen uit te nodigen.
Ivy is een paar dagen weg voor werk, dus ze zal ook geen "last" hebben van Faith en Cleo.
'Je kunt wel achter ons aanrijden.' Ik kijk haar vriendelijk aan en ze knikt weer.
Niet veel later zitten we dus met de twee jonge spelende dames in mijn huis.
Maaike is koffie aan het maken, iets wat lichtelijk ongemakkelijk voelt aangezien dit mijn huis is, maar oké, ze stond erop.
'Cleo deelt speelgoed niet vaak met andere kinderen.' Maureen is even stil. 'Met Faith doet ze dat wel, dat is best bijzonder.'
Ze lacht zachtjes en neemt dan een slok van haar koffie.
Ik kan alleen maar naar de twee kleine meisjes glimlachen.
Het is geweldig dat Faith een vriendin gevonden heeft waar ze het goed mee kan vinden.
Ik blijf naar Faith kijken, ik kan nog steeds niet geloven hoe snel de tijd gegaan is!
Ze is nu bijna twee jaar, is het al zo lang geleden dat ze voor het eerst in mijn armen lag?
Ik geloof het gewoon niet!
Ze kan al zo veel dingen, ze heeft zo veel dingen geleerd!
Ze kan al kleine zinnetjes zeggen, staan en lopen, ook al is het niet altijd even snel en gaat het niet altijd even gemakkelijk, maar ze kan het wel!
Ze is nu al een tijdje volledig overgegaan op babyvoeding, en eet soms al zachte dingen die Maaike of ik eten.
We willen haar dat meer laten doen en hopen dat dat goed gaat, dat ze niet zo'n moeilijke eter wordt, maar dat kunnen we alleen te weten komen in de toekomst.
En wat die dan ook te brengen heeft!
JE LEEST
Let's Grow Up Kid • 1D • VOLTOOID • #2
FanfictionVermoeid kijk ik naar het kleine wondertje voor me. Liam komt naast me staan, tranen van geluk staan in zijn ogen en ik kan je vertellen dat het bij mij niet anders is. Breed glimlachend pakt hij mijn hand. 'Gefeliciteerd met ons kleintje, mama.' Ik...