'Gefeliciteerd met jullie al 5 maanden durende relatie. Nu op naar het jaar!' ik grijns en kom naast Liam en Ivy op de bank zitten.
'En daarna het tweede jaar,' Ivy glimlacht breed.
Liam en Ivy hebben nu bijna een half jaar geleden een relatie gekregen, en ze zijn best vaak hier te vinden.
En dan vooral op de bank, waar Liam Faith in de gaten kan houden die in haar box ligt, en gewoon met Ivy kan praten.
Faith is inmiddels al een half jaar oud, de tijd gaat normaal gesproken al snel, maar nu...
Het leek alsof ze gister nog een klein baby'tje was.
Ze is nog steeds een baby, dat weet ik, maar alsnog...
Voorzichtig haal ik haar uit de box waar ze in ligt en zet haar op de grond neer.
Ze begint soms al te kruipen, en dat is gewoon een super lief gezicht.
Wat iets minder ¨super lief¨ is, is dat ze haar tandjes langzaam krijgt, en dat ze daardoor best veel huilt...
Maar dat hoort erbij, dus mij hoor je niet klagen.
'Iv en ik koken vanavond, dus we gaan boodschappen doen. Wil jij nog iets?' Liam haalt me uit mijn gedachten.
'Nee, dankje, ik red het wel hier.'
Liam knikt, mompelt een ¨Oké¨ en hurkt dan voor Faith neer.
'Papa gaat even weg, lief zijn voor ome Niall, hè?' Hij glimlacht trots naar haar.
'Dat is ze altijd wel, Li,' Ivy glimlacht naar het kleine meisje en aait haar over haar hoofdje.
Na een gedag te hebben gezegd lopen ze weg.
Faith kijkt ze verbaast na en brabbelt iets, wat ik niet kan verstaan.
Ik lach zachtjes door haar reactie.
Ze kijkt naar me en steekt haar armpjes in de lucht als teken dat ze wil dat ik haar optil.
Een glimlach verschijnt op mijn gezicht en ik sta op zodat ik haar op kan tillen.
'Kan je al goed vliegen?' vraag ik aan haar, doelend op het feit dat ze een speelgoedvliegtuigje vast heeft.
Ik til haar boven mijn hoofd zodat het lijkt alsof ze vliegt, een lach verlaat haar mond.
'Kunnen Fay en ik even de stad in gaan?' De twee meiden staan plotseling voor me en ik laat Faith weer zakken.
Maaike haar gezicht betrekt. 'Zijn Liam en Ivy er niet?'
Ik schud mijn hoofd. 'Ik kan op haar passen, ga maar de stad in!'
Maaike kijkt me twijfelend aan. 'Het is niet dat ik je niet vertrouw, Niall, maar-'
Ik onderbreek haar. 'Ik weet dat je het ¨niet oké¨ vindt dat ik op haar pas in plaats van Liam, maar jij moet ook gewoon leuke dingen gaan doen. Liam doet dat en dat moet jij ook gaan doen!'
Fay knikt. 'Je weet dat Niall altijd super lief voor haar is, hij zal echt wel zorgen dat er niets met haar gebeurt.'
'Weet ik, dat is het niet. Ik ben gewoon bang dat nu Liam zo veel met Ivy is, Faith Niall als haar vader gaat zien, en niet Liam...'
'Faith weet dat ik haar vader niet ben, Maaik,' ik kijk haar doordringend aan. 'Ze is slim.'
Wanneer Maaike nog wat wil zeggen onderbreekt Fay haar. 'Dankjewel, Niall! Wij gaan nu.'
Zonder nog iets te zeggen duwt ze Maaike voor zich uit richting de deur.
'Ik hou van je, Niall!'
Ik grinnik. 'Ik ook van jou, Maaike!'
JE LEEST
Let's Grow Up Kid • 1D • VOLTOOID • #2
FanfictionVermoeid kijk ik naar het kleine wondertje voor me. Liam komt naast me staan, tranen van geluk staan in zijn ogen en ik kan je vertellen dat het bij mij niet anders is. Breed glimlachend pakt hij mijn hand. 'Gefeliciteerd met ons kleintje, mama.' Ik...