Opgedragen aan Maria__Granger , wil ik vaker gaan doen als bedankje aan actieve lezers, dus reageer en stem vooral als je wil dat ik een hoofdstuk aan je opdraag! ;))
Zo onopvallend mogelijk kijk ik naar Maaike die op het podium staat om haar eigen liedje te zingen.
Aan heel haar album heeft ze tot op het laatste moment keihard aan gewerkt en dat merk je duidelijk in het resultaat! Haar hele album is mooi!
Op dit moment is ze dus haar allereeste liedje aan het zingen. Het heet ¨Feel You¨ en het is een liedje dat Maaike en ik samen geschreven hebben, toen ze niet zo goed wist hoe ze moest beginnen.
Het geeft onze relatie weer en ik ben trots op het liedje!
Every night when you lay next to me
You whisper words in my ear
Kiss my cheeks and give me a special feeling
A feeling so damn specialI want to feel you
Your lips on mine
Your hands on mine
I want to feel you
Your body on mine
Met Faith opgetild sluit ik mijn ogen en zing zachtjes met de rest van het liedje mee.
Wanneer ik mijn ogen open als het liedje bijna afgelopen is kijkt Faith me breed glimlachend aan, volgens mij vind ze het grappig dat ik aan het meezingen ben?
'Kom maar hier met Faith, Niall.' Paul komt naar me toegelopen, hij heeft een microfoon in zijn handen die hij aan mij overhandigt. 'Je moet zo op en deze meid gaat niet zoals de vorige keer mee het podium op!'
Ik lach wanneer ik terug denk aan het vorige concert van Maaike. Toen ik samen met haar een liedje zong kwam Faith opeens het podium op gerend.
'Je houdt haar nu beter in de gaten neem ik aan?' Zeg ik meer aannemend dan vragend, Paul knikt en daarom geeft ik Faith aan Paul. 'Tot straks kleine meid, oome Niall gaat even het podium op om een liedje te zingen.'
Paul wenst me succes en ik bedank hem daarvoor, net als voor het feit dat hij op Faith past.
Hij wuift het weg en snel pak ik mijn gitaar van de standaard af dat ik nodig ga hebben voor Little Things.
'O, Paul?' 'Ja, jongen?'
'Bedankt voor het met rust laten van onze privé-levens en relaties.' Grinnik ik wanneer ik het podium op loop.
JE LEEST
Let's Grow Up Kid • 1D • VOLTOOID • #2
FanfictionVermoeid kijk ik naar het kleine wondertje voor me. Liam komt naast me staan, tranen van geluk staan in zijn ogen en ik kan je vertellen dat het bij mij niet anders is. Breed glimlachend pakt hij mijn hand. 'Gefeliciteerd met ons kleintje, mama.' Ik...