69. Maaike

629 22 13
                                    

Wanneer Niall en ik bij de twee meiden aangekomen besluit ik het woord te nemen om op die manier hopelijk het ijs te breken.

'Hoi, meiden! Hoe vonden jullie het concert?'

Direct begint Sarah, het meisje met donker bruin haar te praten. 'Super leuk! Ik wist helemaal niet dat je zo goed kon zingen, Maaike! En dat One Direction ook nog mee deed is natuurlijk helemaal geweldig!'

Het meisje met blond haar, Loïs knikt 'Het was echt leuk! Ik moest natuurlijk wel mijn oud-klasgenootje opzoeken!'

Wanneer Niall -die zich al die tijd enigszins achter mij verstopt had- tevoorschijn komt kijken de twee meiden even geschokt op, maar daarna kunnen de twee weer normaal praten en hebben we zelfs een serieus gesprek!

Wanneer ik het gevoel heb dat Niall zich wel op zijn gemak voelt bij de meiden, vertel ik hem dat ik ga proberen te slapen. 'Ik wil natuurlijk wel goed uitgerust zijn voor de derde verjaardag van mijn kleine meisje, morgen.'

Hij kijkt me even twijfelend aan, maar maakt dan toch een besluit. 'Ik kom zo, het zal niet lang meer duren!'

Ik zeg hem grinnikend dat hij zo lang mag blijven praten als hij wil, druk dan een kus op zijn wang en loop terug naar de tourbus.

Eenmaal aangekomen in de bus kijk ik of Faith nog steeds in haar bedje ligt en kom tot de ontdekking dat Liam bij haar is komen liggen.

Het betekend dat óf Liam gewoon even een knuffel nodig had door het gedoe met Ivy, óf dat Faith wakker geworden is en niet meer kon slapen.

Ik maak snel een foto van het schattige gezicht en kruip dan zelf mijn bed in.

-

'Welk ijsje wil je, Faith?' Ik laat haar tussen een aantal smaken kiezen, waarvan ik zeker weet dat ze die lust, omdat ik gewoon weet dat ik anders drie uur kan wachten tot ze een keuze gemaakt heeft.

Ik bestel de drie smaken die ze wil, wetend dat ze dat nooit op gaat krijgen, maar als dat zo is, zijn er altijd nog vier jongens die het willen.

Wanneer Louis, Harry, Liam, Niall en Faith en ik eindelijk allemaal aan een tafeltje zitten met onze ijsjes begint Harry al snel happy birthday te zingen en zonder er bij na te denken zingt iedereen al snel mee.

Zelfs een paar bediendes en andere klanten!

'Happy birthday, Faith!'

Let's Grow Up Kid • 1D • VOLTOOID • #2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu