54. Liam

639 28 0
                                    

'Ik ben thuis!' Wanneer ik de deur achter me dicht doe zet ik mijn logeertassen neer in de gang en loop naar de woonkamer waar Ivy al op me wacht.

Wanneer ze me ziet komt ze met een glimalch op me afgelopen om me een knuffel te geven. Ik druk een kus op haar voorhoofd. 'Ik heb je gemist.'

'Ik jou ook...' Ivy werkt zich uit de knuffel en pakt een kop thee van de tafel af om die aan mij te geven. Ik kijk haar dankbaar aan. 'Hoe was het hier?'

'Saai...' Ze zucht en loopt richting de keuken om een nieuwe kop thee voor haazelf te zetten. Ik neem een slok van mijn thee. 'Ik heb niets te doen als jij er niet bent.'

'Kun je niet met je vriendinnen afspreken?' Hoopvol kijk ik haar aan, ik weet dat ze het vervelend vindt als ik weg ben, vooral als dat is omdat ik iets met Faith ga doen. Ze houdt niet van kinderen, het is gewoon niet haar ding!

Ze schudt haar hoofd. 'Dat kan toch niet!' Zegt ze fel en ik zucht zacht. 'Ik kan toch niet elke keer dat jij weg bent naar mijn vriendinnen gaan? En een nieuwe hobby wordt hem ook niet, als je dat wilde zeggen.'

Ik zwijg voor een moment, even niet goed wetend wat ik moet zeggen. 'Ik probeer je alleen maar te helpen! Het is mijn dochter en ik kan het niet maken om haar nooit meer op te zoeken zodat jij dan niet alleen bent, het spijt me, maar dat ga ik echt niet doen!'

Ivy kijkt even nors voor haar uit voordat ze zich tot me richt. 'Sorry, Li, ik voel me alleen zo alleen als je er niet bent, ik mis je gewoon, zeker nu je een paar dagen achter elkaar weg geweest bent!'

Ik trek haar even tegen me aan en sus dat het goed is, de ergernis die ik nog steeds voel verbergend.

Let's Grow Up Kid • 1D • VOLTOOID • #2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu