Wanneer Maaike bij me komt staan en zich tegen mij en Emme aandrukt, begin ik te glimlachen en sla de vrije arm om haar heen. Met de andere houd ik Emme voorzichtig, maar stevig tegen mij aan.
'Ik ben echt blij met jullie,' laat ik los en kijk Maaike aan, ze begint te glimlachen en ik praat verder waardoor een trotse blik op haar gezicht komt te staan. 'Als in, echt gelukkig, ik ben zo blij dat we nu gewoon samen kunnen zijn zonder nep relaties en zonder op te hoeven letten of we iets zeggen over elkaar wat we niet mogen zeggen. En met Emme ben ik blij, ik ben blij dat we de keuze gemaakt hebben om papa en mama te worden, samen.'
'Ik ben ook gelukkig met jou, Niall,' Maaike fluistert het bijna, maar aan haar stem kan ik horen dat ze het echt meent. 'Ik weet niet hoe mijn leven geworden zou zijn zonder jullie, maar ik weet zeker dat dit zo veel beter is, dan dat dat leven ooit zou kunnen worden.'
Ik krijg een glimlach op mijn gezicht, zo breed, dat hij amper op mijn gezicht moet passen. 'Ik ben blij dat je dat zegt, Maaik. One Direction is zo'n gave kans voor ons geweest, maar met jou erbij ben ik zoveel gelukkiger.'
Ik wil nog zoveel meer zeggen, uiten hoe gelukkig en blij ik ben met haar, maar Maaike pakt Emme van me over en legt haar -ze is inmiddels weer stil- terug in haar box, om vervolgens haar lippen stevig tegen de mijne te drukken. En ik houd haar niet tegen, ze zoent te goed om me terug te kunnen trekken.
Ik trek Maaike wat dichter tegen me aan, waardoor onze lichamen tegen elkaar komen en laat mijn hand tegen haar wang liggen, mijn andere leg ik om haar schouder heen, ook zij slaat haar armen om me heen en maakt een genietend geluidje.
Na een tijdje, trekken we terug, wetend dat als we door blijven gaan, we dingen gaan doen, waar Emme niet bij zou moeten en mogen zijn. We kunnen elkaar alleen grijnzend aankijken en elkaar nog iets steviger tegen elkaar aandrukken.
JE LEEST
Let's Grow Up Kid • 1D • VOLTOOID • #2
ФанфикVermoeid kijk ik naar het kleine wondertje voor me. Liam komt naast me staan, tranen van geluk staan in zijn ogen en ik kan je vertellen dat het bij mij niet anders is. Breed glimlachend pakt hij mijn hand. 'Gefeliciteerd met ons kleintje, mama.' Ik...