34. Niall

862 40 11
                                    

Glimlachend haal ik mijn telefoon uit mijn zak wanneer ik zie dat Maaike en Faith beiden in slaap gevallen zijn.

We zitten in het vliegtuig voor het tourtje van Maaike.

De maand is erg snel voorbij gegaan, en Maaike heeft behoorlijk veel en hard gewerkt om nog een aantal nieuwe nummers te schrijven, op te nemen en een aantal al bestaande liedjes in haar hoofd te stampen die dienen als covers.

Ik moet toegeven dat ik wel een beetje zenuwachtig ben voor haar, ze heeft zo hard gewerkt -misschien wel té hard- dat het echt enorm sneu zal zijn als er iets mis zou gaan.

Maar goed, daar zullen we maar niet van uit gaan!

Ik beveel mijzelf niet te veel na te denken en maak een foto van Maaike en Faith.

De twee slapen nog steeds, en Faith ligt tegen Maaike aangezakt, ik kan je vertellen dat het er nogal schattig uitziet.

Ongewild komt er een "ahw" geluidje uit mijn mond wanneer Faith in haar slaap Maaike haar hand vast pakt.

Ik besluit nog een foto te maken en zet die op twitter met de tekst "met deze twee engeltjes onderweg voor de tour".

Ik krijg direct zin in de tour! De planning verschijnt in mijn hoofd en er vormt een glimlach op mijn gezicht.

Als we aankomen op onze bestemming gaan  we eerst naar ons hotel, waar we Faith afzetten -Paul past op haar- en hopen dat ze daar kan slapen.

Daarna gaan Maaike en ik direct door naar een aantal plaatsen waar ze op moet treden om die te bekijken, dan heeft ze die in ieder geval een keer gezien en dan is de eerste dag alweer voorbij.

We zijn een paar dagen eerder weg gegaan van huis omdat we niet willen dat Faith overstuur raakt door haar nieuwe omgeving waar ze dan direct haar vertrouwde mensen kwijt is.

We weten namelijk niet hoe Faith reageren gaat op de tour, de optredens en het buitenland, want alles is nieuw voor haar...

We willen haar eerst laten wennen aan de omgeving en mensen van de crew voordat we hun met haar vertrouwen.

We denken dat dat beter voor haar is, en Maaike en ik kunnen dan natuurlijk ook uitrusten van de reis.



Let's Grow Up Kid • 1D • VOLTOOID • #2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu