39. Maaike

748 41 2
                                    

Niall zingt het laatste deel van ons liedje en als het afgelopen is komt hij op mij en Faith afgelopen.

De hele tijd had ik over haar hoofdje geaait, om haar te laten weten dat ik er was voor haar.

Ik heb geen idee waarom Faith het podium op rende, Paul zou op haar passen..

'Ik neem haar weer mee backstage, dat is veiliger voor haar.' Niall drukt snel een kus op mijn lippen voordat hij zachtjes iets tegen Faith zegt die mijn been loslaat en met Niall mee loopt.

Ik weet dat Niall er niet van houdt openbaar te zoenen, hij vindt dat dat iets privé's is, en ik accepteer dat.

De band achter me begint op mijn teken te spelen en de melodie van mijn laatste liedje schalt door de boxen voor op het podium.

Ik begin met zingen, en al snel kunnen de eerste mensen het refrein mee zingen.

Ik glimlach breed en kijk relaxt het publiek rond, een meisje zwaait naar me en ik zwaai vrolijk terug.

Door de vele optredens vandaag -wat er vijf geweest zijn- en omdat Faith me kwam "helpen" op het podium ben ik nu wel redelijk relaxt.

Ik denk dat ik wel kan wennen aan het in mijn eentje optreden, ook al is het met meerdere mensen leuker, dit is ook geweldig!

Wanneer de laatste tonen van mijn liedje wegvagen roep ik door de microfoon dat ik nog even met de fans kom praten die dat willen en loop dan af, een glimlach staat op mijn gezicht.

Nu ik nog niet zo bekend ben kan ik nog normaal bij mijn fans staan zonder dat veel meiden hysterisch worden -ook al is dat toch wel een keer gebeurd tijdens deze tour- en ik moet er van genieten zolang dat nog kan.

Bovendien is dit het laatste concert van deze tour en wil ik dat goed afsluiten.

Ik fris mezelf even op en trek net schone kleding aan wanneer Niall en Faith binnen komen.

'Paul heeft aan mij uitgelegd hoe het kon dat Faith het podium op rende.' Naill klinkt lichtelijk boos en ik kijk verbaasd op. 'Wat was er aan de hand?'

Niall gromt. 'Hij zei dat ze al vanaf het eerste liedje naar je toe wilde en dat toen hij even niet op haar lette ze het podium op rende.'

Ik geef Niall een knuffel. 'Waarom ben je daar zo boos over, dat is toch juist lief?! En het is goed gegaan.'

'Nee!' Hij kijkt me boos aan, maar ik weet dat hij niet boos op mij is, maar op Paul. 'Dit keer ging het goed, dat betekend niet dat dat altijd zo is, hij had op haar moeten letten!'

'We praten straks verder, oké, in het vliegtuig vanavond. De fans wachten op me, ik heb beloofd nog even te komen.'

Niall knikt, mompelt een "oké" en laat zich dan op de bank neervallen, Faith geen moment uit het oog verliezend.

Ik druk een lange kus op zijn lippen en loop dan richting de fans die nog aan het wachten zijn.








Let's Grow Up Kid • 1D • VOLTOOID • #2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu