65. Maaike

659 28 7
                                    

'Het is bijna zo ver, Li' Ik glimlach. 'Mijn promotietour start bijna, heb je er zin in?'

Liam knikt. 'Ja, hoewel ik me al wel wat beter voel, is het toch fijn om afleiding te hebben. Wanneer ik zing kan ik al mijn gevoel kwijt.'

Ik glimlach en haak mijn arm in die van Liam terwijl ik hem mee een speelgoedwinkel in trek in de stad waar we in lopen.

Direct valt mijn oog op een pop. 'Denk je dat ze die leuk zal vinden?'

Liam kijk in de richting waarin ik wijs en knikt vervolgens. 'Denk ik wel, ze is de laatste tijd helemaal gek van alle poppen die ze heeft.' Om zijn woorden kracht bij te zetten pakt hij de pop uit de schappen waarin hij ligt als teken dat hij hem koopt. 'Deze krijgt ze van mij.'

Ik kijk de rest van de winkel rond op zoek naar meer speelgoed voor Faith. 'Ze moet het wel echt leuk vinden.' mompel ik. 'Ze mag echt niet meer zomaar het podium op rennen, dat is hartstikke gevaarlijk als we met vuur en rook gaan werken on stage. Ze moet het zo leuk vinden dat ze geen oog meer heeft voor ons, alleen maar voor het speelgoed. Ik kan haar moeilijk in de tourbus opsluiten als we op moeten treden...'

'Mee eens...' Liam knikt enigszins afwezig waardoor ik met mijn handen voor zijn ogen zwaai. 'Opletten Payne, afleiding van Ivy, weet je nog? Het is verboden om alleen al aan haar te denken!'

Hij zucht, maar knikt dan begrijpend, hij weet heel goed dat ik gelijk heb!

Na nog nog wat speelgoed uitgezocht te hebben en vier andere speelgoedwinkels geplunderd te hebben, besluiten we naar huis te gaan.

Het is inmiddels ook sluitingstijd voor de meeste winkels, veel keus hadden we dus ook niet, maar we hebben last minute nog besloten speelgoed voor Faith te halen.

Morgen is het eerste concert en daarbij ook de opening van mijn tour, maar we vertrekken vannacht al met de tourbus naar het goede adres.

Op die manier slapen we een groot deel van de reis en zitten we dus voor ons gevoel minder lang in de bus. Bovendien is het 's nachts ook minder warm om met z'n vijfen in een bus te zitten.  

Na een halfuur gereden te hebben zijn we eindelijk weer thuis gekomen en parkeren de auto om vervolgens direct in de tourbus te stappen. 

We zijn iets aan de late kant, waardoor we nu direct weg moeten. 

Met een schok voel ik de bus in de beweging komen en dat betekend maar een ding:

'De tour is begonnen, jongens!'


Let's Grow Up Kid • 1D • VOLTOOID • #2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu