80. Liam

594 22 7
                                    

'Jongens, we willen jullie wat vertellen, wij zijn er heel blij mee!' Fay komt met Harry aan haar zijde de kamer ingelopen en onderbreekt op die manier mijn gesprek met Louis.

Wanneer ook Maaike en Niall opkijken begint Harry te praten en Fay maakt zijn zin af. 

'Oké, misschien zagen jullie het al aankomen, maar we zijn nog niet zo ver als Maaike en Niall, maar...'

'We zijn samen!' Fay kijkt Harry trots aan wanneer hij haar opeist door een arm om haar heen te slaan.

Boem. Weer een klap in mijn gezicht....

'Li?' Harry kijkt bezorgt mijn kant op. 'Gaat het? Hadden we het je nog niet moeten vertellen?'

Ik schud mijn hoofd beslist. 'Nee, gefeliciteerd! Ik ben blij voor jullie, ik had het zelfs al voorspeld.' Ik probeer zo goed als het gaat een glimlach op mijn gezicht te rammen.

'Gelukkig, ik dacht dat we te vroeg waren!' Opgelucht ploft Harry met Fay naast zich op de bank en ze drukt een kus op zijn lippen.

'Nee hoor, ik ben oprecht blij voor jullie, Ivy kan de boom in wat mij betreft.'

Harry lacht voorzichtig. 'Sinds wanneer is dat je mindset? Het bevalt me wel als je daar blijer van wordt!'

'Hij zit in de fase waarin hij boos op haar is en haar van alles de schuld wil geven.' Niall haalt zijn schouders op wanneer hij voor mij antwoord geeft.

Harry trekt een goedkeurend gezicht en haalt zijn schouders op. 'Ach, als hij er dan niet meer half dood bij loopt vind ik het best, laat hem haar dan maar haten. Dat heb ik liever dan dat hij zichzelf verwaarloost en wij voor hem moeten zorgen. Hij moest bijna aan de dwangvoeding, zo erg was het-'

'Nu overdrijf je, Hazza...' Om het minder hatelijk over te laten komen noem ik Harry maar bij zijn bijnaam en het helpt, want hij stopt met praten en glimlacht verontschuldigend naar me. 'Sorry Payno.'

Let's Grow Up Kid • 1D • VOLTOOID • #2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu