Vervolg!

352 14 9
                                    

Hallo allemaal,

Super leuk als je er nog bent, dankjewel daarvoor!

Ik heb echt meer reacties gekregen dan verwacht met de vraag of er nog een vervolg komt en die vraag wil ik nu even beantwoorden: Ja, ik ga een vervolg schrijven.

Maar eerst wil ik beide delen opnieuw lezen, zodat ik alle details weer even op kan halen. En dan wil ik tijdens het lezen ook meteen de ergste fouten eruit halen, want ik zocht net iets op in LSG en ik vond het gewoon zielig hoeveel fouten erin stonden :\ 

Ik wil ooit nog de serie helemaal herschrijven, maar dan wil ik hem eerst af hebben, dus voorlopig ga ik dat nog niet doen en hou ik het alleen bij de spellingsfouten. 

Ik ga vandaag beginnen met het schrijven van een verhaallijn en weet dus simpelweg niet hoe lang dat gaat duren en hoelang het zal duren voordat het eerste hoofdstuk online zal komen, omdat ik een flinke voorraad aan hoofdstukken wil hebben voordat ik ze ga uploaden. Ook weet ik niet of ik genoeg inspiratie heb en of ik iets leuks kan verzinnen, maar ik ga het proberen!

Als je nog dingen mist/graag wil zien in het vervolg, laat het me dan weten, misschien kan ik er iets mee :))

Deze weken zal ik  binnen zitten door het coronavirus en ik heb dus genoeg tijd om te schrijven en dat wil ik dus ook weer gaan doen. Ik hoop dat jullie allemaal nog gezond zijn en nergens last van hebben. Het is een vervelende tijd zo, maar als we elkaar helpen gaan we eruit komen!

Stay strong!


{UPDATE} 23 maart 2020

Het is nu 3 dagen later en ik heb zowel LSG als LGUK teruggelezen en de grootste spellingsfouten eruit gehaald. Ik ben ook al goed op weg met het uitschrijven van alle hoofdstukken: ik ben bij hoofdstuk 61! Over de helft dus, whoohoo! Ik ben er natuurlijk nog lang niet, maar als de rest van het bedenken van de hoofdstukken ook zo snel gaat en het schrijven ook zo gemakkelijk wordt, verwacht ik snel een hoofdstuk online te zetten!

{UPDATE} 24 maart 2020

Inmiddels heb ik de verhaallijn uitgeschreven! Als alles tijdens het schrijven goed gaat, komen er 100 hoofdstukken online.  Ik kan gewoon niet geloven dat ik in 4 dagen tijd en beiden boeken gelezen (en een klein beetje verbeterd) heb én dat ik een hele verhaallijn in elkaar gezet heb! Ik denk dat dat oprecht het snelste is wat ik ooit gedaan heb en hoop dat het schrijven ook zo soepel gaat. 

Ik wil eerst een flink aantal hoofdstukken vooruit geschreven hebben voordat ik het boek online ga gooien, zodat ik tijd heb als het schrijven tegenzit. Maar we hopen natuurlijk dat dat niet gaat gebeuren. Ik hoop jullie snel te zien Bij Let's Watch Them Go!

{UPDATE} 26 Maart 2020

Het is eindelijk zover: ik ben weer aan het schrijven! Tot nu toe heb ik de afgelopen 3 dagen steeds 4 hoofdstukken geschreven per dag en dat maakt dat ik nu kan beginnen aan hoofdstuk 13. Ik twijfel nog bij hoeveel hoofdstukken ik het verhaal online gooi, maar denk dat ik dat rond 30-40 hoofdstukken doe. Het gaat dus al de goede kant op en dit weekend hoop ik wel meer dan 8 hoofdstukken te schrijven, dus laten we hopen dat dat lukt!

{UPDATE} 29 maart 2020

Zoals ik jullie beloofd had, heb ik extra veel hoofdstukken geschreven dit weekend! Dat betekent dat het vervolg nu al uit 25K woorden bestaat en 40 hoofdstukken. Daarbij is dus ook meteen mijn minimum aantal hoofdstukken bereikt die ik op voorraad wilde hebben voordat ik het verhaal online plaats. Ik heb in mijn hoofd al een datum waarop ik het boek online wil zetten, maar het liefste wil ik dan de 50 hoofdstukken geschreven hebben, dus ik moet even kijken of dat lukt, aangezien die datum als behoorlijk dichtbij is :)))


Let's Grow Up Kid • 1D • VOLTOOID • #2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu