76. Niall

565 17 0
                                    


'Komen jullie mee? Ik trakteer op Starbucks!' Veels te vrolijk gooi ik mijn armen in de lucht, om ze vervolgens op een soepele manier om mijn vriendin heen te slaan. 

Maaike grinnikt en knikt als goedkeuring. 'Starbucks gaat er altijd wel in!'

'Nou, laten we dan maar gaan hè, schoonheid?' Ik knipoog naar Maaike en ze schudt lachend haar hoofd. 'Slijmbal dat je weer bent!'

Ik grinnik schuldbewust. 'Misschien?'

Ze slaat haar armen om me heen, trek me iets dichter tegen me aan en ik kan het niet laten om een kus op haar lippen te drukken.

Glimlachend neemt ze de kus aan, maar ik laar haar direct los wanneer Liam achter ons kucht. 'Zeg, ik wil best mee, maar niet als het enige wat jullie gaan doen elkaar aflebberen is...'

Maaike draait zich naar hem om. 'Sorry, Liam, we zullen erop letten.'

Hij knikt dankbaar en richt zich dan op Niall. 'Ik rij wel.' 

Hij steekt snel glimlachend zijn autosleutel de lucht in en loopt ons dan zonder verdere woorden voorbij naar de auto.

Ik zucht zacht. 'Die heeft echt even afleiding nodig zeg...'

Ik zie Maaike naast me knikken en samen met Faith lopen we dan toch maar naar de auto om naar de Starbucks te gaan.

'Weet je al wat je wil, Faith?' Wanneer ik naast haar op de achterbank gekropen ben kijk ik haar vragend aan. 'Vast een stuk taart met chocolademelk of niet soms?'

Faith knikt overdreven. 'Een super groot chocoladetaart met supergroot chocomelk met supergroot slagroom!'

Ik lach en geef het meisje naast me een knipoog. 'Zozo! Ga jij dat allemaal in je eentje opkunnen dan?! Ik help je wel een beetje, goed?'

'NEE!' Kiert ze uit en lacht dan hard en vrolijkl. 'Dat ga ik helemaal in eentje opeten!'

Let's Grow Up Kid • 1D • VOLTOOID • #2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu