×
ᴛʜᴇ ʜ.ʟ.ʜ
×
Κάποια στιγμή σταμάτησα να νιώθω τα πόδια μου από τόσο τρέξιμο και κάθισα πάνω σε έναν βράχο για να ξεκουραστώ. Κοίταξα τριγύρω μου μια δύο φορές για να βεβαιωθώ ότι με χάσανε και είχα δίκιο.
Ακούμπησα το κεφάλι μου στο δέντρο από πίσω και άρχισα να γελάω μόνη μου απο την ανακούφιση. Δεν με πιάσανε.
Κυριολεκτικά έτρεχα για τη ζωή μου. Ποιός ξέρει τι θα γινόταν αν με έπιαναν.
Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι κατάφερα να ξεφύγω απο τους H.L.H. Σε ποιόν να το έλεγα και να το πίστευε. Φυσικά αμα το έλεγα στο Josh θα- Ωχ όχι...ο JOSH.
"Josh!" άρχισα να φωνάζω εφόσον συνειδητοποιήσα οτι δεν έτρεχα μόνη μου στην αρχή αλλα μαζί του. Και άμα τον πιάσανε;
Σηκώθηκα απο έκει που είχα βολευτεί και άρχισα να τρέχω απο την αντίθετη πλεύρα του δάσους, δηλαδή απο εκει που είχα έρθει. Έπρεπε να τον βρω.
Το μόνο πράγμα που ακουγόταν ήταν η φωνή μου και τίποτα άλλο. Και όσο πιο πολύ φώναζα και καταλάβαινα πως ήμουν μόνη μου, τόσο σκιαζόμουνα.
Κοίταζα τριγύρω μου αλλά τίποτα. Πίσσα. Φαινόταν σαν το σκοτάδι να είχε αγκαλιάσει τα δέντρα και το φεγγάρι χωρίς να το επιτρέπει να φωτίζει περαιτέρω τον δρόμο μου.
Και αυτό ήταν πέρα για πέρα εκτός δικού μου οφέλους.
"Αυτόν ψάχνεις;" άκουσα απο πίσω μου και αμέσως γύρισα το βλέμμα μου.
Ήταν αυτοί. Με σάρκα και οστά. Όλη η ομάδα H.L.H ολο ζωντανή μπροστά στα μάτια μου. Η Jessica, ο James, η Nya, ο Justin και φυσικά ο Harry. Αυτόν που ήθελα να γνωρίσω όλα αυτά τα χρόνια. Δεν ήταν ψέματα.
Ήταν πραγματικά ένας άγγελος με φτερά διαβόλου.
Ανάμεσα τους ήταν και ο Josh. Έκανα μια απότομη κίνηση προς το μέρος του όμως όλοι άρχισαν να έρχοντε κατά πάνω μου. Όλοι εκτός απο τον Harry.
Για μια στιγμή μου ήρθε να κάνω μεταβολή και να φύγω όμως μετά κατάλαβα. Ήταν η στιγμή μου. Η ώρα να αποδείξω τι έχω μάθει απο αυτούς τα τελευταία 3 χρόνια και μάλιστα μπροστά στα μάτια τους.
Και φυσικά να σώσω τον Josh.
Η Jessica ήταν η πρώτη που μου επιτέθηκε. Έκανα λοιπόν αυτό που ήξερα καλύτερα και σίγουρα όχι να το σκάσω. Της έβαλα τρικλοποδιά και την έπιασα απο τα χέρια. Με μια απότομη κίνηση την έριξα στο έδαφος και με τα χέρια μου την ακινητοποιήσα.
KAMU SEDANG MEMBACA
Hurts Like Hell
Fiksi PenggemarIf you are reading this, we made it. Η Hayley Jackson, γνωστή ως Χειζ, γίνεται μέλος μιας από τις πιο επικίνδυνες συμμορίες της Δυτικής Ρετζίνια. Όλο αυτόν τον καιρό, κρατάει όλους τους ανθρώπους της, ακόμα και τον κολλητό της, στο σκοτάδι αγνοώντα...