64ᴛʜ ᴇᴘɪsᴏᴅᴇ

713 103 23
                                    

[Surprise!🎉]

×

ɪʟʟᴜsɪᴏɴ ᴛᴏ ᴍʏ ʙʀᴏᴋᴇɴ ʜᴇᴀʀᴛ

×

ΣΕ 6 ΜΕΡΕΣ

Λένε πως κάπου μέσα σου, κάπου ανάμεσα στην καρδιά σου και στο μυαλό σου, μπορείς να συντονίσεις τα συναισθήματα σου. Κάπου αλλού ίσως ακούσεις πως η αλήθεια κάποια στιγμή θα βγει στη φορά.

Μαλακίες.

Μόνο εσύ θα μπορέσεις να μάθεις την αλήθεια και ποτέ ποτέ ποτέ δεν θα υπάρξουν αρκετά λόγια να την εκφράσεις. Αν κάποιος δεν θέλει να σε πιστέψει και έχει βάλει στόχο της ζωής του να σε τρελάνει, θα σε τρελάνει.

Προσπάθησα. Προσπάθησα να τους εξηγήσω πως ήμουν καλά. Πως δεν μαχαίρωσα εγώ τον εαυτό μου αλλά ο Nick. Εκείνος ο μπάσταρδος που άφησε να με αγγίξει. Τον εμπιστεύτηκα τον μαλάκα και αυτό με εξοργίζει περισσότερο!

Έπρεπε να το καταλάβω πως κάτι δεν πήγαινε καλά. Από την πρώτη μου μέρα στην Swords And Glory ήξερα πως έπρεπε να τον προσέχω περισσότερο. Πολύ φίλος μου το έπαιζε τον τελευταίο καιρό.

Και να μαι. Ξανά εδώ, κλεισμένη στους 4 τοίχους, μόνη, τρελή. Μου είχαν μιλήσει για αυτή την ασθένεια που είχα, η μητέρα μου μου είπε πως έπρεπε να κάνω αυτές τις ενέσεις και τις θεραπείες με ψυχολόγους για να βελτιωθώ.

Μάλλον αυτή έπρεπε να πάει να κοιταχθεί όχι εγώ. Εγώ πάντα τρελή ήμουν.

Τα μάτια μου κλείνουν λίγο και έπειτα ανοίγουν. Νιώθω τα χέρια μου να ματώνουν από τις σφιχτές χειροπέδες που έγδερναν τους καρπούς μου και τα καρφιά στην πλάτη της καρέκλας να εισχωρούν λιγάκι μέσα στη πλάτη μου. Προσπάθησα να μείνω ακίνητη αλλά μετά από τόσες ώρες, δεν μπορώ. Διψάω, πονάω, πεθαίνω.

Πεθαίνω. Τρελαίνομαι. Πονάω.

Πονάω. Πεθαίνω. Τρελαίνομαι.

Τρελαίνομαι. Πονάω. Πεθαίνω.

Είμαι ένα τίποτα. Κανείς δεν νοιάζεται κανείς δεν με πιστεύει. Κανείς δεν δίνει σκατά για το πως αισθάνομαι.

Ίσως μου αξίζει αυτό. Ίσως έκανα λάθος στο παρελθόν και το πληρώνω τώρα.

Ουρλιάζω από τον πόνο όσο τον ψυχικό όσο και σωματικό. Νιώθω την καρδιά μου τόσο βαρυά που σχεδόν κοντεύω να πέσω από την καρέκλα. Είναι σαν μην αισθάνομαι. Βασικά είναι σαν να αισθάνομαι τα πάντα που μετά από λίγο μπερδέυομαι να συντονιστώ σε ενα μοναδικό συναίσθημα και τα παρατάω.

Hurts Like Hell Donde viven las historias. Descúbrelo ahora