48ᴛʜ ᴇᴘɪsᴏᴅᴇ

879 123 11
                                    

×

ʜᴏʟᴅ ᴏɴ

×

Εκείνη ήταν η σκανδάλη. Εκείνος ήταν οι σφαίρες. Μπορεί εκείνη να έλεγχε το όπλο μα αυτός ολοκλήρωνε τον σκοπό του. Κάπως έτσι ήταν η σχέση τους.

Κάθε βράδυ που περνούσε, κάθε φορά που ο ήλιος έδυε, η ελπίδα πέθαινε. Λίγο λίγο. Κομμάτι κομμάτι, στο τέλος δεν έμεινε τίποτα. Μονάχα να αποδεχτεί τι της είχε συμβεί όλο αυτό τον καιρό. Και όταν το κάνει, να κλείσει τα μάτια της και να μην τα ξανανοίξει. Ποτέ ξανά.

Πέρασε 1 εβδομάδα. Μετρούσε τις μέρες με ανυπομονησία ώσπου καταλάβε ότι δεν υπήρχε λόγος. Ο Harry ήταν εξαφανισμένος. Και όλα όσα είπε, ακόμα και ο ίδιος, είχαν θαφτεί πολύ βαθιά μέσα της. Εκεί δεν μπορούσε να τον θυμάται, τον ξέχασε ακόμα και όταν τον χρειαζόταν.

Ξέρεις τι σημαίνει να μένεις κλεισμένη σε ένα σκοτεινό κελί που ο ήλιος δεν το κάλυπτε με τις ακτίνες του. Ήταν σαν να μην υπήρχε ζωή. Εσύ τι θα έκανες; Θα τρελαινόσουν; Θα είχες παρενέργειες και περίεργα όνειρα όπως είχε και αυτή; Θα ήθελες τον θάνατο;

Σκάλισε κουρασμένα με μια πέτρα μια διαγώνια γραμμή πάνω από τις υπόλοιπες 4. Ο καιρός είχε περάσει πλέον και όσα όνειρα έκανε στο παρελθόν, είχαν ξεχαστεί.

Μονάχα εκείνος έμεινε να της κρατάει συντροφιά. Μέχρι που έφυγε και αυτός.

Ήταν ο Ryan από το Τζας. Φυσικά δεν περίμενε να τον συναντήσει εκεί μετά από τόσο καιρό για αυτό και δεν το πίστευε όταν τον πρωτοείδε. Ήταν στο απέναντι κελί από το δικό της έτσι της κράταγε συντροφιά εκείνα τα βασανιστηκά βράδυα.

Της είπε τα πάντα. Από το γιατί ο Harry τον μισούσε τόσο μέχρι το ότι την βρίσκει πολύ γλυκιά και όμορφη. Ήταν πολύ καλός μαζί της και την έκανε να νιώσει ζωντανή μετά απο καιρό.

Ακόμα και αυτός ήταν μέσα στο κύκλωμα.

Αλλά πέθανε. Ήταν μέλος μιας άλλης συμμορίας, που δεν έμαθε ποτέ το όνομα της, και τον σκότωσαν για προδοσία προς αυτούς. Η αδικία είχε φτερά διαβόλου τελικά και αποδείχτηκε χειρότερη από ότι ήταν.

Τι θα απογινόταν;

Haiz's POV

Ήταν μεσάνυχτα. Τότε που ο Nick μπήκε πανικόβλητος μέσα στο κελί μου και με πήγε στην Σκρόφα.

Hurts Like Hell Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang