×
ᴛᴀᴋᴇ ᴍᴇ ᴏᴜᴛ ᴏғ ʜᴇʀᴇ
×
Hayley's POV
Και έπειτα ξύπνησα. Τα μάτια μου δεν άνοιγαν για ώρες. Ήταν σαν ο εγκέφαλός να ήταν ξύπνιος όμως το σώμα μου κοιμισμένο και ένιωθα τόσο περίεργα. Άκουγα τα πάντα και είχα πλήρη αίσθηση για το τι γινόταν τριγύρω μου. Σαν να ζούσα αλλά και να μην ζούσα. Ήμουν εγκεφαλικά νεκρή όμως σωματικά ζωντανή. Δεν μπορώ να το εξηγήσω.
Μπορεί να μην έβλεπα όμως ένιωθα τα πάντα. Άκουγα συνέχεια φωνές και πολλές συζητήσεις από άτομα που δεν είχα ξανακούσει ποτέ και ήξερα ότι δεν ήμουν σπίτι μου. Δεν αισθανόμουν ασφαλής ούτε στο ελάχιστο.
Η μυρωδιά σαπίλας και βρωμιάς πλημμύριζε το δωμάτιο μου. Τα βράδια άκουγα τσιρίδες και ουρλιαχτά από άλλα άτομα στα άλλα δωμάτια, δίπλα μου. Δεν κοιμόμουν. Δεν μπορούσα. Ήθελα να πάω σπίτι μου και επιτέλους να ξυπνήσω για να τρέξω μακριά. Δεν ήξερα που ήμουν, όμως φοβόμουν ότι δεν ήταν ασφαλές μέρος για να μείνω, δεν ήθελα να μείνω εκεί.
Το τελευταίο πράγμα που θυμάμαι είναι η μαμά μου. Εγώ έκλαιγα, θυμάμαι ότι είχαν πριστεί τόσο τα μάτια μου που πονούσαν. Με παρηγορούσε, μου έλεγε ότι όλα θα πάνε καλά και πως δεν χρειάζεται να ανησυχώ για τίποτα. Μετά, κάτι με τρύπησε. Θυμάμαι χαρακτηριστικά την βελόνα της σίρηγγας να διαπερνάει της φλέβες μου και το τοξικό υγρό να μπαίνει μέσα μου, αναμειγνύοντας με το αίμα μου. Και μετά όλα μαύρισαν.
"Όλα θα μπορούσαν να ήταν πιο εύκολα όταν ξυπνήσει κ. Jackson. Ας μη πέρνουμε ξαφνικές αποφάσεις χωρίς να την ελέγξουμε." Προσπαθεί να την ηρεμίσει μια κυρία.
"Καταρχάς, είναι η κόρη μου. Την ξέρω καλύτερα από οποιονδήποτε εδώ μέσα. Για αυτήν και τη υγεία της, σας εξήγησα ότι πρέπει να μείνει εδώ. Στο σπίτι, θα της μαζευτούν πολλά και..." απελπισμένη λέει η μαμά μου και νιώθω πόσο πολύ θέλει να με ξεφορτωθεί.
Γαμώτο Harry, έλα να με πάρεις.
"Εντάξει κυρία μου, ηρεμήστε. Θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε." Της λέει αγανακτισμένη η κοπέλα και βηματίζει μακριά από τη μάνα μου.
Την ακούω. Την ακούω να μπαίνει μέσα στο δωμάτιο και να περπατάει προς το μέρος μου. Τόσο καιρό δεν μου έχει μιλήσει, μάλλον επειδή πιστεύει ότι δεν μπορώ να την ακούσω. Πράγμα λάθος.
ESTÁS LEYENDO
Hurts Like Hell
FanficIf you are reading this, we made it. Η Hayley Jackson, γνωστή ως Χειζ, γίνεται μέλος μιας από τις πιο επικίνδυνες συμμορίες της Δυτικής Ρετζίνια. Όλο αυτόν τον καιρό, κρατάει όλους τους ανθρώπους της, ακόμα και τον κολλητό της, στο σκοτάδι αγνοώντα...