×
sᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ ɪs ᴡʀᴏɴɢ
×
Αφού ευχαρίστησα τον Hardy που με έφερε σπίτι, βγήκα από το αμάξι του και κοντοστάθηκα στην πόρτα του σπιτιού μου. Δεν την άνοιξα. Πρώτα, πήρα μια βαθιά ανάσα, σκούπισα τα μάτια μου και κατέβασα ξανά το μανίκι μου για να καλύψω την ματωμένη κάθετη γραμμή. Το αίμα είχε αρχίσει να ξερένεται και αυτό έκανε την ουλή πιο εμφανή.
Έπειτα άνοιξα την πόρτα και μπήκα μέσα στο σπίτι.
"Μαμά!" Φωνάζω προσπαθώντας να μην φανώ απελπισμένη ή συγχυσμένη. Ρίχνω μια ματιά στον κάτω όροφο και παρατηρώ ότι...κανένας δεν με περιμένει.
Η ώρα είναι 2 και οι γονείς μου χέστηκαν που ήμουν και τι έκανα. Δεν ανησύχησαν καθόλου. Ειδικά ο μπαμπάς μου;
Έτρεξα κυριολεκτικά σαν κυνηγημένη στις σκάλες και πήγα στο δωμάτιο των γονιών μου. Άρχισα να σκουντάω τα 2 σώματα που κοιμισμένα, κάλυπταν όλο το κρεβάτι ώστε άνοιξαν βαριεστημένα τα μάτια τους.
"Hayley?" Ψιθυρίζει με βαριά φωνή ο μπαμπάς μου και η μαμά μου τρύβει τα μάτια της διώχνοντας τις πολυπληθείς τούφες μαλλιών από το πρόσωπό της.
"Αγάπη μου τι κάνεις ξύπνια τέτοια ώρα; Είδες εφιάλτη;" ρωτάει ανήξερος ο μπαμπάς μου.
Με δουλεύουνε σήμερα. Δεν εξηγείται αλλιώς, κάποιος μου κάνει πλάκα. Μια κακόγουστη, ηλίθια πλάκα.
"Μου κάνετε πλάκα;" σπάει η φωνή μου.
Κοιτιούντε παραξενεμένοι.
"Ήμουν έξω ως τις 2 τα ξημερώματα και δεν έχετε έστω λίγη καταραμένη περιέργια να μάθετε που ήμουν;" φωνάζω.
"Αγάπη μου είσαι καλά;"
"Μπαμπά; Εσύ ειδικά πως τολμάς γαμώτο και με ρωτάς κάτι τέτοιο!Με παράτησες!Τα κατάφερες μπράβο!Έσωσες το τομάρι σου, ξέφυγες από εκείνους όμως εγώ; Τι θα γίνομουν εγώ αν δεν τα κατάφερνα ε; Πες μου γαμώτο τι θα έκανα!"
Σηκώνετε σοκαρισμένος από το κρεβάτι και βάζει τα χέρισ του στους ώμους μου.
"Για ποιο πράγμα μιλάς;" με ρωτάει συνοφρυώντας.
"Ώστε δεν ξέρεις; Θα προσποιηθείς ότι ποτέ δεν μας κυνήγησαν, ότι ποτέ δεν τρέχαμε σαν τρελοί στις 11 το βράδυ επειδή ξαφνικά κάποιοι τρελοί αποφάσισαν πως θέλουν να μας σκοτώσουν, ή ότι εσύ με παράτησες μόνη μου σε ένα αναθεματισμένο περιπολικό ενώ εγώ έκλαιγα, φοβόμουνα του θανατά ότι η ώρα μου πλησιάζει!Πλησίαζε βασικά επειδή...κάποιος αποφάσισε να παίξει μαζί μου, να μου κάνει πλήση εγκεφάλου για να μην θυμάμαι πως στο καλό απέκτησα 2 γαμημένες γραμμές στον καρπό μου στα ξαφνικά χωρίς να ξέρω γιατί!!!!"
VOCÊ ESTÁ LENDO
Hurts Like Hell
FanficIf you are reading this, we made it. Η Hayley Jackson, γνωστή ως Χειζ, γίνεται μέλος μιας από τις πιο επικίνδυνες συμμορίες της Δυτικής Ρετζίνια. Όλο αυτόν τον καιρό, κρατάει όλους τους ανθρώπους της, ακόμα και τον κολλητό της, στο σκοτάδι αγνοώντα...