51ᴛʜ ᴇᴘɪsᴏᴅᴇ

1K 116 18
                                    

×

ɪɴsɪᴅᴇ ʜɪs sᴏᴜʟ

×

"Ε Harry;" Αρχίζω να μουρμουρίζω ώστε να ξυπνήσει και εκείνος κουνάει το κεφάλι του βεβαιώνοντας με πως ακόμα είναι ζωντανός. Ακόμα έτρεμα από ότι έγινε πριν λίγη ώρα, δεν κατάφερα να ηρεμίσω. Ο τρόπος που όλ8 του το σώμα έτρεμα πάνω στα χέρια μου, η ασπρίλα που απλώθηκε στο πρόσωπο του κάνοντας τον χλωμό και η ανυσόροπη ανάσα του που σιγά σιγά σβηζόταν.

"Μην ανυσηχείς, ζω." Με διαβεβαιώνει και εγώ γελάω στο πόσο χαριτωμένος έδειχνε κάτω από τα σκεπάσματα του παλιού κου κρεβατιού.

"Που είμαστε;" με ρωτάει και τρίβει τα πρησμένα του μάτια. "Στο υπόγειο του σπιτιού μου." Χαϊδεύω τις μπούκλες του και με απορροφάει το πόσο γοητευτικός και ταυτόχρονα χαριτωμένος ο Harry Styles μπορεί να είναι.

Άραγε το εννοούσε να γίνω η κοπέλα του; Γαμώτο και εγώ πέταξα ότι ανοησία μου ήρθε στο κούφιο κεφάλι μου!

"Τι; Πας καλά θα μας βρούνε εδώ!" Μου ψυθιροφωνάζει.

"Δεν μου άφησες άλλη επιλογή. Είσαι καλά;" Συνεχίζω να παίζω με τα μαλλιά του και εκείνος σηκώνεται από το κρεβάτι περπατώντας μακρυά μου πέρα δώθε στο διάδρομο.

"Διάολε...σε- μήπως σε- χτύπησα;" με πλησιάζει γρήγορα και εξετάζει το πρόσωπο μου.

"Τι! Όχι!Harry αυτό που έγινε εκεί έξω...σου συμβαίνει συχνά; Και τι είναι αυτά που λες γιατί να με χτυπήσεις!"

Αμέσως φεύγει πάλι από κοντά μου και τραβάει το μαλλιά του με δύναμη. Η φλέβες του φουσκώνουν και αμέσως η ατμόσφαιρα γίνεται ακόμα πιο ψυχρή.

Τον ακούω να μουρμουρίζει ένα "Γαμώτο." Και να έρχεται κοντά μου με γρήγορα βήματα.

"Υπάρχουν..υπάρχουν πράγματα για εμένα Χειζ..που δεν πρόκειται ποτέ να σε αφήσω να μάθεις. Ένα από αυτά είναι κα-"

Πάει να πει μα τον διακόπτω αφού μου έρχεται μια εναλαμπή.

Μα φυσικά... Θυμήθηκα εκείνη την νύχτα που...

"Μάθε να μιλάς καλύτερα Styles πριν το μετανιώσεις." Τον απειλεί και φεύγει μακρυά του μετατρέποντας το δωμάτιο σε ένα κενό. Ο Harry έξαλλος έτρεξε από πίσω του αλλά ο James τον στάματησε λιγό πριν φτάσει την πόρτα όπου είχε φύγει ο Justin.

"Γαμώ Harry τι σου συμβαίνει;" ρωτάει ανύσηχα ο James και προσπαθεί να τον φέρει στσ λογικά του. Μα γιατί κατηγορεί αυτόν; Τι λάθος έκανε;

Hurts Like Hell Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt